Lasten kevätjuhlalivessa Ellinoora, Jukka Poika, Cledos, Jannika B ja Seksikäs Suklaa. Ketä nämä ovat ja ovatko sopivia lapsille? Mikä ihmeen seksikäs suklaa?
Kommentit (20)
Tuollaiset huumehörhöthän ovat parhaita idoleita 12-vuotialle.
Outoja valintoja. Varsinkin nimenä toi seksikäs suklaa on ihan sopimaton lasten juhliin.
Kaikki noista ihan aikuisia ja muistikuvien perusteella ihan esimerkillisesti käyttäytyviä aikuisia eikä niitä itseään vielä etsiviä teinitähtiä. Jos on tarkoituksena, että ne lapsetkin viihtyvät siellä, turha on mitään Kirkaa soittaa (hänen musiikkiaan väheksymättä). Mielestäni siis ihan hyvä valinta, vaikken itse ehkä heitä vapaa-ajallani kuuntelekaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään ole Jukka Mies
Tätä ei voi oikein ylä- eikä alanuolittaa joten ilmiannoin.
Suomeen voitaisiin tuoda tämän kultturellin tilalle 17-25~ vuotiaille jotain meksikolaista etelä-californiasta.
Näiden isoveljet ja -siskot voisivat sitten sanoa että vitsi se mr.criminal oli hyvä.
Toivottavasti Seksikäs Suklaa esittää kappaleensa Niiku97 !!!!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Seksikäs Suklaa esittää kappaleensa Niiku97 !!!!
Ei hajuakaan.
Vip tiloissa noi pikku pissikset sitten saavat ottaa vähän seksistä suklaata suihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään ole Jukka Mies
Jukka henkilöoletettu
Huh huh!!! voisko sitä olla enemmän äh lämi ma mu som ppu!!
Niiku97
Kontulan kentällä
Niiku97
97
Niiku97
Kontulan kentällä
Wallah
Mä tulin ja mä ammuin (Annoin)
Kymmene äijää ulos kannoin (Vannoin)
Tää lähtee kaikille Kontulast
Itiksest, Vuosaarest mis vaan on so mppuja
Parhaimmat pääl ku mä astun Raxiin
Söin nii paljon lähin himaa taxil (taxil)
Puolet somaleist väittää ettei kännää
Bussi täynnä somaleit ku 90n
Bussi täynnä somalei
Täältä toinen kevätjuhlakonsertti katsottavaksi: https://vantaakanava.fi/kevatjuhlakonsertti/
Tätä se just on. Koulumaailma syöttää tollaista roskas lapsille. Siksi yhteiskunta on typerä.
Noista suurin osa on ihan outoja valintoja tuohon.
Ei kyllä kuulu lasten sanavarastoon tuo ss, miksi ihmeessä se on täytynyt ympätä tuollaiseen tapahtumaan? Todella vastuutonta
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuulu lasten sanavarastoon tuo ss, miksi ihmeessä se on täytynyt ympätä tuollaiseen tapahtumaan? Todella vastuutonta
Kyllä nyt päättävällä taholla on tullut todellinen faux pas.
Saastoja ovat koko jengi. En anna lasteni katsoa enkä kuunnella. En tee niin itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että jollekin seitsemänvuotiaalle tulee ahdistava olo, kun ymmärtää että sana on jotenkin outo, mutta ei tiedä mitä se tarkoittaa.
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/30-240
Ole hyvä, ei tarvi kertoa lapsille, että ei ole live.