Onko tavisnaisella mahdollisuus saada komea mies?
En ole kuvankaunis mutten rumakaan. Sanoisin olevani nätti tavis jolla kaunis ja terve vartalo, hyvä sydän ja käytöstavat. Typerä bimbo en ole vaan sivistynyt ja kiinnostunut maailman menosta. Tinder ei toimi enkä löydä sieltä itsenikaltaista järkevää, empaattista ja komeaa miestä. Mistä löytäisin tuollaisen miehen?
Kommentit (38)
Seksiin kyllä, parisuhteeseen ei. Tämän takia nykyiset parisuhdemarkkinat ovat niin vääristyneet, kun tavisnaiset luulevat kelpaavansa komeille top 20% miehille parisuhteeseen, kun ovat näille kelvanneet seksiin
Ei mua ainakaan komeat miehet edes huomaa. Kyllä ne kiinnostuu kauniista naisista enemmän kuin tällaisista taviksista. Mutta kai se silti mahdollista on, jos ne vaikkapa kyllästyvät niiden kauniimpien naisten ulkonäkökeskeisyyteen tms. Monesti kauniilla naisilla on koppava luonne kun ovat aina miesten huomion keskipisteenä.
On todellakin. Minun ystävä on sellainen tavallinen nainen. Jotenkin kauheaa edes käyttää tollaista sanaa toisesta. Mutta hänen mies on mega komea mies ja sellaisilla miehillä on yleensä ne naiset joita kaikki kuolaa ringissä. Ulkonäkönsä ja pukeutumisensa perusteella hänellä ei ongelmaa saada naisia vaikka joka päivä. Kun hän lähestyi kaveriani, niin kaveri luuli sitä vitsiksi. Miksi tuollainen mies on kiinnostunut minusta. Kaverini on mielestäni kaunis, muttta häntä ei oikein huomaa jos ollaan ulkona. Häntä ei ikinä isketty tai mitään. Kun juttelivat silloin kaikenlaista, niin huomasivat että on paljon yhteistä. Kaverini oli erittäin varovainen sen miehen suhteen juuri sen ulkonäön takia. Hän ei suostunut olemaan mikään illan juttu ja naurunaihe. Mutta tapasivat ja viettivät aikaa ja tutustuivat sitten. Tietenkin heti esitin kysymyksen seksistä, niin mies ei ollut sanaakaan maininnut siitä. Olivat olleet sängyssä ekaa kertaa noin kuukauden jälkeen kaverin aloitteesta. Mukava ja hieno ihminen hän on. Ehkä kaverini kohdalla asiat meni niin, että kun kukaan ei ikinä yritä iskeä ja huomaa niin se paras tulee sitten hakemaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavis ei kelpaa? Onko pakko olla komea ja riittääkö pelkkä komeus?
Itse ole tavis ja mieheni on tavis. Mies on sitten muuten erittäin hyvä! Fiksu, ahkera, mukava ja vielä varakaskin. En vaihda.
Määrittele tavismies?
Sellainen, joka ei kelpaa ap:lle, vaikka hän on niin fiksu.
Mies voi olla samaan aikaan fiksu että komea
Komeus on toki katsojan silmissä. Omaan silmään jonkun sanoma komea, on ollut kyllä poikkeuksetta aika hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiin kyllä, parisuhteeseen ei. Tämän takia nykyiset parisuhdemarkkinat ovat niin vääristyneet, kun tavisnaiset luulevat kelpaavansa komeille top 20% miehille parisuhteeseen, kun ovat näille kelvanneet seksiin
Sitten et ole komea etkä hyvä mies jos kohtelet naista kuin lihakimpaletta.
Ulkopuoliset ihmiset tuntuu arvostavan liiaksi kumppanin komeaa ulkonäköä. Kun itselläni oli lähinnä elokuvatähdeltä näyttävä mies, niin kukaan ei kyseenalaistanut tämän ihanuutta, koska hän oli niin komea. Mies oli täysi kuspää narsisti. Karmein ikinä tapaamani "ihminen".
Mulla on aina ollut ihan luokattoman komeita miehiä. Jotenkin olen tulkinnut sen niin, että ovat jotenkin osoittaneet syvällisyytensä pokaamalla tavisnaisen.
Vierailija kirjoitti:
No AV:n mukaanhan kaikilla naisilla on mahkut vaikka mihinkä kalsarimallikirurgiin. Ja että tavisnaiset saavat lukuisia mätsejä Tinderissä juuri komeilta miehiltä. Ap voisi mennä takaisin Tinderiin.
En halua kalsarimallia eikä tinderissä riitä kilometrit sinne mistä miehen haluan. En muutenkaan koe tinderiä itselleni sopivaksi tavaksi löytää mies.
Vierailija kirjoitti:
Järkevä mies ei pyri naisen kanssa sänkyyn vaan on kiinnostunut löytämään puolison. Miehen tehtävä on rakastaa ja suojella naista sekä tarjota naiselle hyvä elämä. Itsesuojeluvaistoni on vahva enkä makaa miesten kanssa.
Komea mies petti koko 14 vuoden suhteen ajan, ja sanoi, että kuvittelinko, että hän tyytyisi minun näköiseeni. Ulkonäköni ei ollu kuulemma se juttu, minkä takia oli minun kanssani. Hävettää kun mietin, että hän muhinoi kaikki vuodet hyvän näköisten naikkosten kanssa, jotka nauroivat minulle makeasti selkäni takana.
On, köyhiä komeitakin miehiä on olemassa. Rikas + komeat on vaikeita löytää.
En olisi muunlaista huolinut kuin komean. On myös koulutettu, sivistynyt, älykäs, sosiaalinen ja hauska.
Missä ne komeat miehet oikein piiloilee, koska en ole kyllä elämäni aikana nähnyt kun korkeintaan 5 komeaksi luokiteltavaa suomalaista miestä. Ja olen kuitenkin 54 vuotias jo.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne komeat miehet oikein piiloilee, koska en ole kyllä elämäni aikana nähnyt kun korkeintaan 5 komeaksi luokiteltavaa suomalaista miestä. Ja olen kuitenkin 54 vuotias jo.
Suomessa ei ole komeita miehiä.
On niillä ottajia. Usko pois.