Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Korona-ajan hyödyt?
29.05.2020 |
Korona-aika on ollut omasta mielestäni mahtavaa.
- Sain töissä ylennyksen ja palkankorotuksen
- Olen tehnyt pörssissä kymmeniä tuhansia voittoa (+ myin kaiken ennen romahdusta)
- Saa nukkua pitkään ja tehdä töitä omaan tahtiin kotona
- Olen ollut täysin terve koko kevään
- Kaupoissa ei ole ruuhkaa (käyn tosin hiljaisena aikana)
- On ollut paljon enemmän aikaa touhuta lasten kanssa
Upea juttu siis! Mitäs muita hyötyjä olette huomanneet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
- Aikaa on enemmän, kun kaikki paikkojen välillä siirtymiset (työmatkat, treenit, kaupassa käynnit) on jääneet pois
- On tullut ulkoiltua paljon enemmän
- Olen nukkunut paremmin, kun asiat on saanut hoitaa itselle parhaiten sopivien aikataulujen mukaan (töiden ja treenien ajoitus)
- Oikeasti introverttinä ihmisenä olen nauttinut siitä, että olen saanut olla omissa oloissani ja ihan itse päättää, keitä harvoja haluan tavata, ilman että pitää potea huonoa omaatuntoa tai miettiä kehtaako kieltäytyä vai ei
- Iho ja hiukset ovat paremmassa kunnossa, kun meikkaus ja hiusten laittaminen on jäänyt pois
- On levolllisempi ja rauhallisempi olo, kun mihinkään ei ole kiire, mikään ei ole pakko (paitsi töiden tekeminen, syöminen ja nukkuminen tietysti), kaiken saa tehdä omaa tahtia
- Ruokaa on ehtinyt laittaa rauhassa ja monipuolisesti ja pitkästä aikaa on ehtinyt leipoakin
- Kaikkinainen aktiivisuus on lisääntynyt niin paljon, että pitkästä aikaa ei tarvitse miettiä sen tarkemmin, kuinka paljon syö