Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on karismaattinen?:D

Vierailija
28.05.2020 |

Millainen ihminen on karismaattinen?:D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut itsensä kanssa, tunnistaa hyvät ja huonot puolensa. Itsevarma. Peruspositiivinen asenne, kykenee olemaan läsnä.

Olen kuullut teorian, että keskushermoston kehittäminen ja "laajentaminen" lisää ihmisen karismaa.

Vierailija
22/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama on karismaattinen, Trump on pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadasta viisi tai alle on karismaattisia.

Vierailija
24/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun karismaattinen ihminen saapuu paikalle niin kaikki huomaavat hänet tyyliin Elvis. Ulkonäkö on toki eduksi mutta lisäksi tarvitaan paljon muutakin kuten taito puhua itsevarmasti niin että muut todella kuuntelevat sinua ja jonkinlaista mystiikkaa ja persoonallisuutta. Suomalaisista Jorma Uotinen on karismaattinen ja Hollywoodin näyttelijöistä esimerkiksi J.K. Simmons

Vierailija
25/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa tai kertokaa karismaattisina pitämiänne henkilöitä.

Vierailija
26/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. Timo Soini ja Alexander Stubb.

Molemmat ovat myös esimerkkejä siitä, kuinka karisma kääntyy helposti stigmaksi.

Vierailija
27/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on kaksiosainen. Sisältää ulkonäön ja luonteen. Nämä täytyy olla molemmat kohdillaan karismaattisessa henkilössä.

Harmillisesti itse satun olemaan karismaattinen ulkoisesti. Valitettavasti ulosantini tuottaa pettymyksen. Pyrin sulautumaan, mutta aina erotun kerään ihmisiä ja petän heidät olemalla estynyt ja rajoittunut. Ei ihme etten ole suosittu.

Vierailija
28/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karisma on kaksiosainen. Sisältää ulkonäön ja luonteen. Nämä täytyy olla molemmat kohdillaan karismaattisessa henkilössä.

Harmillisesti itse satun olemaan karismaattinen ulkoisesti. Valitettavasti ulosantini tuottaa pettymyksen. Pyrin sulautumaan, mutta aina erotun kerään ihmisiä ja petän heidät olemalla estynyt ja rajoittunut. Ei ihme etten ole suosittu.

Millainen olet ulkoisesti?

Vierailija
29/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen kohteet ovat karismaattisia.

Itselleni sellainen on:

Henry Cavill💖

Vierailija
31/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissää

Vierailija
32/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä aletaan listaamaan karismaattisia henkilöitä niin....

James Bond

Vierailija
33/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on sitä, kun ihminen on luontevasti yhteydessä sisäiseen eläimeensä.

34/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaa ei voi kuvailla. Karisma vain on. Sitä ei voi harjoittaa, mutta ei hevillä menettääkään. Jotkut harvat ovat karismaattisia, suurin osa ei.

Vierailija
35/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on outoa vetovoimaa, jotain, ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
36/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cate Blanchett

Vierailija
37/43 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on karimaattinen ja vidun ihana naine.

https://d1ddzfo1d7bgrb.cloudfront.net/aamulehti/0cbfeadb-adc3-5317-b091…

Mä olen kuullu ton puhuvan yhessä vaali-tilaisuudessa. Ajattelin koko aika vaan miltä toi näyttäisi ilman vaatteita polvillaan...Sorry. Ei liity karismaan.

Vierailija
38/43 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on karimaattinen ja vidun ihana naine.

https://d1ddzfo1d7bgrb.cloudfront.net/aamulehti/0cbfeadb-adc3-5317-b091…

Mä olen kuullu ton puhuvan yhessä vaali-tilaisuudessa. Ajattelin koko aika vaan miltä toi näyttäisi ilman vaatteita polvillaan...Sorry. Ei liity karismaan.

Kieltämättä, tuo sinun kuvaus ei liity karismaan...

Vierailija
39/43 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsingin Elli näyttää karismaattiselta, en tiedä onko sitä kun en ole kuunnellut haastattelujaan. Samoin Hole-yhtyeen Courtney Love on todella karismaattinen. Kannattaa katsoa hänen haastattelujaan, hänen ÄO:nsa on joku 160 ja on selvinnyt vaikka mistä.

Vierailija
40/43 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemisen keveys, helppous ja voima. Nopeat hoksottimet ja tilanteiden tasalla oleva tyyppi. Ulkonäkö miellyttävä. Saa toiset tuntemaan itsensä tärkeiksi, vangitseva.

Nopeat hoksotimet on tosiaan osa karismaattisuutta ja yllätävän harvinaista. Tunnen yhden pariskunnan, jotka on molemmat tällaisia. Jään aina monttu auki kuuntelemaan kun he juttelevat keskenään, koska siinä on kaksi ihmistä niin " samalla aallolla" ja elävät samaan tahtiin. Vaikka he ovat keskenään erilaisia, tuntuu ihan itsestään selvältä, että he ovat pari ja sopivat toisilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi