Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pikku kakkonenko??

06.07.2006 |

onko kellään muulle käynyt näin?:itselläni 11kk ikäinen lapsi ja nyt viikon verran on ollut huonoa oloa ja rinnannoissa sellainen tunne kuin maitoa nousisi (esikoisesta samat oireet), tänään pitäis menkat alkaa, mut ei kuulu.olin hätäinen ja tein testinkin:negatiivinen, oisko mahdollista et se ei vielä näytä plussaa????onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi testiä näytti negaa (kp 24. ja 30.), mutta kolmas näytti selvän plussan. Nyt menessä rv 8-9. Ilmeisesti aika yleistä, neuvolan täti vaan onnitteli ja sanoi, että kyllä sinä nyt olet raskaana (kun epäilin ja kysyin, pitääkö mennä vielä uusinta testiin terv.keskukseen).

Harmitti vaan, kun tuon toisen negan jälkeen uskaltauduin viihteelle, vaikka en yleensä juuri juo :( Yritän uskoa kaikkia lähteitä, että tuosta ei olisi sikiölle vaaraa...

Mulla on yleensä ollut kierrot noin 30.pv, mutta nää viimeiset kuukaudet ennen raskautta olivat aika epämääräisiä... Saas nähdä, mitä arvioivat lasketuksi päiväksi ultrassa.

Vierailija
2/4 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 3. testin vasta kp. 42, jolloin tuli selvä plussa.

- Karhumamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppaavat näkymään vasta rv7-8 tienoilla... Tee muutaman päivän päästä uusi testi.

Vierailija
4/4 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla itellä kävi niin että tein jopa kolme raskaustestiä ja kaikki näytti negatiivistä... oireet oli ihan selvät.. sit lopuksi lääkäris selvis että olin 8 viikolla raskaana.. nyt onnellinen odottaja 34+4 :)