Millaisista ihmisistä et pidä?
Ja nyt en hae mitään näitä itsekäs, ilkeä, ylimielinen yms. Vaan millaisista ihmisistä et pidä joista joku muu voisi vaikka pitää.
Kommentit (127)
Patriarkaateista, naisia alistavista ja esineellistävistä setämiehistä jotka esittävät ”mukavaa”. Narsistisista pyrkyreistä. Omaneduntavoittelijoista ja opportunisteista. Maanpettureiden kanssa kaveraajista.
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaateista, naisia alistavista ja esineellistävistä setämiehistä jotka esittävät ”mukavaa”. Narsistisista pyrkyreistä. Omaneduntavoittelijoista ja opportunisteista. Maanpettureiden kanssa kaveraajista.
Onko maanpetturuudesta tuomittu viime vuosikymmeninä ketään? :o
tiitisen listahitti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko maanpetturuudesta tuomittu viime vuosikymmeninä ketään? :o
Kyllä se sieltä vielä tulee, ja vie perseennuolijakaverit mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista "räväköistä" naisista tuli mieleen toinen ihmistyyppi eli neiti xs.
Nainen joka on pituudeltaan alle 170 ja kuvaa itseään taskuraketiksi. Mitään ei voi tehdä kun on niiin pieni ja kaikki on painavaa.
Tai naiset joita nyt on näkynyt ihan viihdeuutisia myöten "mua luullaan aina ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi"
Ei. Sä et ole mikään söpö pikku raketti vaan täysin keskiverto pulliainen, etkä sä myöskään näytä niin nuorelta kuin haluaisit näyttää aika kuluu meillä kaikkilla samaa vauhtia.En ole itse tuollainen, mutta mun mielestäni kuvailemasi naiset ovat ihan jees. Ihailen sentyyppisiä ihmisiä, joilla riittää energiaa. Myös kaunista naista on kivempaa katsella kuin rumaa.
Miten se vaikuttaa kauneuteen jos on vaikka 168cm pitkä eikä 170cm? Tai jos itse näkee itsensä nuorempana kuin on ja vieläpä uskoo muiden näkevän hänet samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisista, jotka kuvailevat itseään sanalla "rempseä" tai "räväkkä". Ovat yleensä aina suuna päänä, paljon puhetta muttei mitään järkevää asiaa, kaikenlaisia typeriä huomionhakuisia tempauksia koska he vaan ovat niiiiin rempseitä ja räväköitä.
Joo nää on yleensä niitä lyhyitä, pulleita, lyhythiuksisia naisia(yleensä punainen väri hiuksissa) jotka juurikin kuvailevat itseään räväköiksi ja reheviksi. Ei nähdä sitä omaa ylipainoaan vaan isot roikkuvat lärpykkä rinnat joita mieluusti esitellään liian pienen paidan kaula-aukosta. Pilkataan naisellisia naisia ja kaikki siihen liittyvä on tyhjäpää bimbojen kotkotusta. Pikku myy on hahmo jolla itseään kuvataan ja ehkä löytyy jopa tatuointi jostain tästä "pienestä ja pippurisesta" tyypistä kun kuvaa olevinaan itseä niin hyvin.
Lihavat punatukkaiset naiset on jees.
Pikku Myyt on jees.
Miksi naisilla on pakonomainen tarve lytätä toisiaan?
Pikku myytä ei ole olemassakaan ja sellaiseksi itseään kuvaavat ovat vain lapsellisia ja ilkeitä rääväsuita.
Yritän nyt vastata, kuten ap pyysi, eli kuvailen ihmistyyppiä, joiden kanssa en tule toimeen, vaikka moni muu tulisi:
- perfektionistit, jotka olettavat automaattisesti muiden olevan yhtä täydellisiä kuin he itse. Perfektionismi on siedettävää niin kauan kuin tämä ihminen antaa muiden olla sellaisia kuin ovat, mutta yleensä tämä toive ei toteudu.
- liian tehokkaat, ovat joka paikassa kauheasti etuajassa ja paahtavat koko päivän täyttä vauhtia eteenpäin kuin formula-auto. Olepa nyt tällaisen työkaveri. Et ehdi kissaa sanoa, kun kaveri on jo tehnyt sekä oman työnsä että sinun työsi, ja mitäs muuta siitä seuraa kuin huono omatunto. Pahimmassa tapauksessa työkaveri voihkii, että miksi hänen pitää tehdä aina kaikki. No odota vähän, että toisetkin ehtii!
- suorittajat, jotka eivät lepää kuin haudassa. He myös kehuskelevat, mitä kaikkea ehtivätkään tehdä. Usein kehuskelu tapahtuu somessa aamupäivisin n. klo 11, kun suorittaja on jo ehtinyt sinä aamuna käydä virkistävällä aamu-uinnilla, valmistaa maittavan aamiaisen ja lounaan perheelleen, leipoa sämpylöitä ja raparperipiirakan, keittää riisipuuron karjalanpiirakoita varten, pestä matot, käyttää koiran puolentoistatunnin maastolenkillä ja pelata lapsen kanssa kimbleä.
- alisuorittajat, jotka osaisivat vaikka mitä, mutta eivät usko itseensä eivätkä siksi uskalla kokeilla yhtään mitään. Jos satuitte katsomaan Farmia, niin siellä kilpaileva Riina-Maija Palander oli juuri tällainen: vaatimaton jokapaikanhöylä, joka olisi voinut ansaita paikkansa kisassa, kunnes meni luovuttamaan Jari Isometsän haastettua hänet, ja sanoi, ettei aio kilpailla. Mikä yllätysluuseri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista "räväköistä" naisista tuli mieleen toinen ihmistyyppi eli neiti xs.
Nainen joka on pituudeltaan alle 170 ja kuvaa itseään taskuraketiksi. Mitään ei voi tehdä kun on niiin pieni ja kaikki on painavaa.
Tai naiset joita nyt on näkynyt ihan viihdeuutisia myöten "mua luullaan aina ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi"
Ei. Sä et ole mikään söpö pikku raketti vaan täysin keskiverto pulliainen, etkä sä myöskään näytä niin nuorelta kuin haluaisit näyttää aika kuluu meillä kaikkilla samaa vauhtia.En ole itse tuollainen, mutta mun mielestäni kuvailemasi naiset ovat ihan jees. Ihailen sentyyppisiä ihmisiä, joilla riittää energiaa. Myös kaunista naista on kivempaa katsella kuin rumaa.
Miten se vaikuttaa kauneuteen jos on vaikka 168cm pitkä eikä 170cm? Tai jos itse näkee itsensä nuorempana kuin on ja vieläpä uskoo muiden näkevän hänet samoin?
En ole niin pinnallinen, että kahdella sentillä olisi merkitystä. Miestenhän mielestä yleensä nimenomaan lyhyet naiset ovat seksikkäitä. Itse en tiedä, miten muut näkevät minut tai miten he näkevät ketään muutakaan. Kysehän ei ole mistään objektiivisista totuuksista. Mistä sellaisen asian edes voisi tietää, sillä eivät ihmiset kommentoidessaan välttämättä sano realistista totuutta?
Kaikki tietävistä. Nämähän ovat joidenkin mielestä, niin iloisia ja puheliaita. Toki, mutta kun suu suoltaa skeidaa, niin kuka jaksaa kuunella. Ai niin. Se joka uskoo todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Yritän nyt vastata, kuten ap pyysi, eli kuvailen ihmistyyppiä, joiden kanssa en tule toimeen, vaikka moni muu tulisi:
- perfektionistit, jotka olettavat automaattisesti muiden olevan yhtä täydellisiä kuin he itse. Perfektionismi on siedettävää niin kauan kuin tämä ihminen antaa muiden olla sellaisia kuin ovat, mutta yleensä tämä toive ei toteudu.
- liian tehokkaat, ovat joka paikassa kauheasti etuajassa ja paahtavat koko päivän täyttä vauhtia eteenpäin kuin formula-auto. Olepa nyt tällaisen työkaveri. Et ehdi kissaa sanoa, kun kaveri on jo tehnyt sekä oman työnsä että sinun työsi, ja mitäs muuta siitä seuraa kuin huono omatunto. Pahimmassa tapauksessa työkaveri voihkii, että miksi hänen pitää tehdä aina kaikki. No odota vähän, että toisetkin ehtii!
- suorittajat, jotka eivät lepää kuin haudassa. He myös kehuskelevat, mitä kaikkea ehtivätkään tehdä. Usein kehuskelu tapahtuu somessa aamupäivisin n. klo 11, kun suorittaja on jo ehtinyt sinä aamuna käydä virkistävällä aamu-uinnilla, valmistaa maittavan aamiaisen ja lounaan perheelleen, leipoa sämpylöitä ja raparperipiirakan, keittää riisipuuron karjalanpiirakoita varten, pestä matot, käyttää koiran puolentoistatunnin maastolenkillä ja pelata lapsen kanssa kimbleä.
- alisuorittajat, jotka osaisivat vaikka mitä, mutta eivät usko itseensä eivätkä siksi uskalla kokeilla yhtään mitään. Jos satuitte katsomaan Farmia, niin siellä kilpaileva Riina-Maija Palander oli juuri tällainen: vaatimaton jokapaikanhöylä, joka olisi voinut ansaita paikkansa kisassa, kunnes meni luovuttamaan Jari Isometsän haastettua hänet, ja sanoi, ettei aio kilpailla. Mikä yllätysluuseri!
Häh? Nuohan ovat just ihmisistä niitä ihailtavimpia. Taas näköjään kateus jyllää. Pyrkikää ihmiset itse parempaan, niin ei tarvitse keskittyä muiden lyttäämiseen.
Kunpa vielä joskus tulisi aika, jolloin naiset olisivat aidosti sisarellisia ja tukisivat toinen toistaan kateuden ja kiusaamisen sijaan. Vähän samaan tapaan kuin miehet tekevät yleensä (eivät toki kaikki).
Miehillä on ihanteena olla reilu ja lojaali muita miehiä kohtaan ja vaikka kateus puskisi pintaan, niin yleensä miehet eivät anna sen häiritä itseään, vaan sen avulla ruokkivat vain luontaista kilpailuhenkisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vegaaneista ja ateisteista.
Olen itse uskovainen lihansyöjä, mutta minulla ei ole mitään vegaaneja tai ateisteja vastaan. Vegaanius on vain hyvä asia luonnon kantokyvyn kannalta, tosin itse en ole siihen valmis. Ateismikin on ihan ymmärrettävää ja uskon, että hyväntahtoiset ja lähimmäisilleen ystävälliset ateistit pääsevät taivaaseen.
Aika vähän jää jäljelle jos otetaan pois nuo perus aloittajan luettelemat universaalit luotaantyöntävät ominaisuudet. Mieleen tuli lähinnä huonoja piirteitä ihmisistä joista kuitenkin pidän kaikenkaikkiaan.
Ehkä sellainen että pidän yleisesti pirteistä, puheliaista tai positiivisista ihmisistä mutta sitten heidänlaiset alkavat ahdistamaan kun "vievät tilan" minultakin. Puhuvat päälle ja nauravat porukassa omiaan eivätkä oikeasti kuuntele tai pohdi muita ihmisiä sen syvällisemmin.
Teennäisyys on luotaantyöntävää, ihmisestä näkee nopeasti jos esittää jotain pyhimystä. Valehtelija on myös vastenmielinen, pyrin kiertämään kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisista, jotka kuvailevat itseään sanalla "rempseä" tai "räväkkä". Ovat yleensä aina suuna päänä, paljon puhetta muttei mitään järkevää asiaa, kaikenlaisia typeriä huomionhakuisia tempauksia koska he vaan ovat niiiiin rempseitä ja räväköitä.
Joo nää on yleensä niitä lyhyitä, pulleita, lyhythiuksisia naisia(yleensä punainen väri hiuksissa) jotka juurikin kuvailevat itseään räväköiksi ja reheviksi. Ei nähdä sitä omaa ylipainoaan vaan isot roikkuvat lärpykkä rinnat joita mieluusti esitellään liian pienen paidan kaula-aukosta. Pilkataan naisellisia naisia ja kaikki siihen liittyvä on tyhjäpää bimbojen kotkotusta. Pikku myy on hahmo jolla itseään kuvataan ja ehkä löytyy jopa tatuointi jostain tästä "pienestä ja pippurisesta" tyypistä kun kuvaa olevinaan itseä niin hyvin.
Pikku Myyt on jees.
Olen eri mutta tuonntyyppiset on usein ilkeitä muille. Siksi niitä haukutaankin. Jos olisivat mukavia kaikille ei varmasti dissattaisi samalla lailla takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomion hakuisista
Sellaisista, jotka eivät hallitse yhdyssanoja.
Ehkäpä tuon kirjoittanut hallitsee sanaliitot. Huomionhakuisen voi kirjoittaa sekä yhteen että erikseen.
Likaisista ihmisistä.
Olit sitten kuinka mukava tahansa, mutta jos haiset persvaolle ja mädälle vehkeelle, niin hej då ja good riddance.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävistä. Enkä kyllä kuolleistakaan.
Joo kuolleet haisee. Siksi en tykkää niistä.[/
Useinko joudut hengaamaan heidän kanssaan?
En ole nyt pitkiin aikoihin.
Pikku Myyt on jees.