Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista ihmisistä et pidä?

Vierailija
28.05.2020 |

Ja nyt en hae mitään näitä itsekäs, ilkeä, ylimielinen yms. Vaan millaisista ihmisistä et pidä joista joku muu voisi vaikka pitää.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronalla trollaavista. 

Vierailija
22/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elävistä. Enkä kyllä kuolleistakaan.

Joo kuolleet haisee. Siksi en tykkää niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista, jotka kuvailevat itseään sanalla "rempseä" tai "räväkkä". Ovat yleensä aina suuna päänä, paljon puhetta muttei mitään järkevää asiaa, kaikenlaisia typeriä huomionhakuisia tempauksia koska he vaan ovat niiiiin rempseitä ja räväköitä.

Vierailija
24/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkät "mä vaan olen tällainen/sanon asiat suoraan"-tyyppi. 

Saa sanoa suoraan, mutta näiltä puuttuu usein täysin tilannetaju ja empatiakyky. Nätistikin voi sanoa.

Vierailija
25/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja sellaisista kuin yksi työkaveri, jonka on aina pakko saada "viimeinen sana", eli päästä kertomaan se mehevin juttu. Joku muu kertoo jonkin sattumuksen tai tilanteen tai asian, niin hänelle on aina sattunut vielä kiinnostavampi, jännittävämpi, uskomattomampi jne. (jota kaikkien pitäisi innokkaasti kuunnella ja hämmästellä, ja niistä aiemmista kertojista ja heidän asioistaan viis). Ei koskaan kommentoi toisten kertomisia, mutta muiden ilmeisesti pitäisi kommentoida hänen. Omituinen nokitustarve.

Vierailija
26/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille miehille flirttaavista sussuista jotka heruttaa perskannikat paljaana vilkkuen

Vierailija
27/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteista, näitähän nykyään palvotaan.

Vierailija
28/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka pitää, mutta ensimmäisenä tulee mieleen nöyräkerskailijat. Aargh.

Ja sitten ne ihan suoraan kerskailijat, vaikka se onkin vähän vähemmän raivostuttavaa kun se muka nöyrä itsensä kehuminen.

Ja ihmiset jotka selittää kaikki "hienot" asiansa sillon kun ne ei aiheeseen kuulu.

Esim vaikka kun kysyy neuvoa vaikka laukku liikkeessä, niin siinä saa aasinsillat aikaan ja onnistuu kertomaan myyjälle kaikki lomamatkansa ja uransa viimeisimmät saavutukset :D

Vierailija
29/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti-miehet.

Vierailija
30/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohakuiset ihmiset, en oikein tykkää kun joku kertoo tarinaa oikein mehevään tyyliin, tämä on varmaan outoa, mutta mulle riittäisi että sanoo vaan mitä tapahtui, ei sen tarinna tarvi olla viihdyttävä. En osaa selittää.. Asioista tulee niinkun show, ja hakee draamaa ja huomiota, sen sijaan että vaan kommunikoi suoraan toisen kanssa.

https://elaparemmin.fi/blogi/draamariippuvuus-huomiohakuinen-persoonall… Just tälläinen tyyppi (toi kirjoittaja on kyllä ihan ok kun tiedostaa oman käytöksensä)

Vierailija
31/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänisistä, räväköistä, huomionhakuisista. Lisäksi en tykkää laiskoista tai hyvin tyhmistä ihmisistä.

Vierailija
32/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisista, jotka kuvailevat itseään sanalla "rempseä" tai "räväkkä". Ovat yleensä aina suuna päänä, paljon puhetta muttei mitään järkevää asiaa, kaikenlaisia typeriä huomionhakuisia tempauksia koska he vaan ovat niiiiin rempseitä ja räväköitä.

Joo nää on yleensä niitä lyhyitä, pulleita, lyhythiuksisia naisia(yleensä punainen väri hiuksissa) jotka juurikin kuvailevat itseään räväköiksi ja reheviksi. Ei nähdä sitä omaa ylipainoaan vaan isot roikkuvat lärpykkä rinnat joita mieluusti esitellään liian pienen paidan kaula-aukosta. Pilkataan naisellisia naisia ja kaikki siihen liittyvä on tyhjäpää bimbojen kotkotusta. Pikku myy on hahmo jolla itseään kuvataan ja ehkä löytyy jopa tatuointi jostain tästä "pienestä ja pippurisesta" tyypistä kun kuvaa olevinaan itseä niin hyvin.

Vierailija
33/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan yltiö perfektionistinen työntekijä.

Aina mainitsee joka tilanteessa mitä erinomaista on nyt tehnyt ja kiillottaa omaa kuvaansa, ja lausuu jokaisen englannin sanan juuri niin kuin ääntäminen kirjassa opetetaan, todella teennäinen aksentti ja puhe kuulostaa jotenkin kauhean hitaalta ja vaivalloiselta ei ole sellaista rentoa omaa ääntä.

Ei siinä mitään jos puhuu hyvin, tai huonosti. Mutta se epäaitous siinä.

On kertonut että lapsena vaadittiin aina lisää ja parempia tuloksia että sieltä se tulee.

Vierailija
34/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elävistä. Enkä kyllä kuolleistakaan.

Joo kuolleet haisee. Siksi en tykkää niistä.[/

Useinko joudut hengaamaan heidän kanssaan?

Vierailija
35/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista "räväköistä" naisista tuli mieleen toinen ihmistyyppi eli neiti xs.

Nainen joka on pituudeltaan alle 170 ja kuvaa itseään taskuraketiksi. Mitään ei voi tehdä kun on niiin pieni ja kaikki on painavaa.

Tai naiset joita nyt on näkynyt ihan viihdeuutisia myöten "mua luullaan aina ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi"

Ei. Sä et ole mikään söpö pikku raketti vaan täysin keskiverto pulliainen, etkä sä myöskään näytä niin nuorelta kuin haluaisit näyttää aika kuluu meillä kaikkilla samaa vauhtia.

Vierailija
36/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukasuvaitsevaiset, pikkusieluiset nipottajat.

Vierailija
37/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten ja v*ttumaisten panettelijoiden ja ihmisvihaajien kokoontumisajot on näköjään täällä.

Mä ainakin pidän vilpittömistä, iloisista, pirteistä ja energisistä ihmisistä, jotka ovat aidosti älykkäitä, sivistyneitä ja aikaansaavia. On helppoa ja halpahintaista lytätä muita, mutta kateuden sijaan kannattaa vain pyrkiä itse parempaan.

Vierailija
38/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitupiikit.

Ei pahemmin kiinnosta muiden rahankäyttö, mutta se ärsyttää jos aletaan avautumaan, kun ei raaskita ostaa jotain edullistakaan ja täytyisi saada mahdollisimman halvalla, vaikka rahasta ei olisi pulaa. Sitten mun pitäisi jaksaa kuunnella sitä vikinää, vaikka ei kyllä kiinnostaisi kuunnella.

Vierailija
39/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista "räväköistä" naisista tuli mieleen toinen ihmistyyppi eli neiti xs.

Nainen joka on pituudeltaan alle 170 ja kuvaa itseään taskuraketiksi. Mitään ei voi tehdä kun on niiin pieni ja kaikki on painavaa.

Tai naiset joita nyt on näkynyt ihan viihdeuutisia myöten "mua luullaan aina ainakin kymmenen vuotta nuoremmaksi"

Ei. Sä et ole mikään söpö pikku raketti vaan täysin keskiverto pulliainen, etkä sä myöskään näytä niin nuorelta kuin haluaisit näyttää aika kuluu meillä kaikkilla samaa vauhtia.

En ole itse tuollainen, mutta mun mielestäni kuvailemasi naiset ovat ihan jees. Ihailen sentyyppisiä ihmisiä, joilla riittää energiaa. Myös kaunista naista on kivempaa katsella kuin rumaa.

Vierailija
40/127 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egoistisissta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi