Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia joka sinulta on varastettu`?

Vierailija
28.05.2020 |

Olin viemässä äidilleni risoja lakanoita lattialuutuiksi ja joku nappasi liikennevaloissa muovipussin pyörän korista! Naurattaa pirusti, mutta samalla herää kyllä kysymys uskaltaako esim. kirjaston kirjoja kuljettaa enää noin...

Kommentit (236)

Vierailija
41/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran risteilylle mennessä Tullin täti pyysi avaamaan repun ja sitten nappasi sieltä muutaman tölkin olutta. Olin hämmästyksestä sanaton.

Vierailija
42/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kenkä kuistilta kesällä. Koskaan ei löytynyt. Kai joku tarvitsi yhden parittoman kengän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pensasmustikat oli kerran kaivettu tontilta ylös ja viety mukana :( harmittaa vieläkin kun olivat niin satoisat ja hyvin hoidetut. Nyt kestää muutama vuosi että ovat uudet samassa kuosissa.

Vierailija
44/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörän takapyörästä ruuvi, jonka avulla pyörä siis pysyy kiinni.

Varmaan jäi varkaalta hommat kesken kun lähti vain ruuvi mukaan :D etsin kaikkialta läheltä ruuvia mut ei löytynyt, oli vain mystisesti kadonnut ja takapyörä irti :D

Vierailija
45/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesalaisen baarin narikasta vietiin mun paskanen kaljarotsi jonka olin löytäny maasta

Vierailija
46/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppäkertuksi maalattu iso kivi kukkapenkistä.

Vierailija
47/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleptomaaneja on yllättävän paljon, voivat olla ihan hyvätuloisia mutta toisten tavaroiden ottaminen pakkomielle... myös vanhuksia/mielenterveyspotilaita jotka hamstraavat ihmeellistä kamaa. Kotihoidossa nähty.

Vierailija
48/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran talvella kaupassa ja päässäni oli pakkasen vuoksi sellainen villakankainen lippalakki, jonka reunuksen sai taiteltua joko hatun sisään tai suojaamaan korvia. Ripeän kävelyn jälkeen tuli hiki ja otin hatun pois päästä. Laitoin sen ostoskärryihin, jotka jätin syrjään palatakseni hakemaan unohtamaani tuotetta reitin alkupäästä. Jo sillä välin oli jollekin kelvannut tuo hatunreuhka. Sama kävi aurinkolaseille R-kioskissa. Otin aurinkolasit pois päästäni ja asetin ajattemattomuuttani hyllynreunalle. Käänsin selkäni noin 30 sekunniksi ottaaksen viereisestä hyllystä lehden. Sinne katosivat likinäköisen - 4,5 aurinkolasit ja hajataitteisuuskorjaus päälle. En kyllä ymmärrä, kuka niistäkin hyötyi.

Vierailija
49/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angoraneuleen takakappale.

Neuloin sitä pitkään ja hartaasti yläasteella, eräänä perjantaina juuri edellisellä viikolla valmiiksi saamani takakappale oli kadonnut laatikostani. Ne kässän työt piti jostain syystä säilyttää koululla.

Opea ei juurikaan kiinnostanut etsiä syyllistä. Mua ei kiinnostanut enää neuloa.

Vierailija
50/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkan aikana viinimarjapensaista marjat. Joku naapuruston mummo varmaan luuli että ei aiota niitä kerätä tai ei kerätty hänen mielestään oikeaan aikaan. Nykyään on aita ja portti ja portista ei tulla ilman että päästään valvontakameran tallenteeseen.

Vierailija
51/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-ystävä varasti minulta takaisin korvakorut, jotka oli tuonut "minulle tuliaiseksi" etelänmatkalta. Olin tuonut hänelle haluamansa paidan omalta reissultani, pyysin häntä tuomaan minulle jotakin omalta reissultaan. Oli vissiin luullut, etten muista, koska kun kysyin tuliaisia, kaivoi nuo korvikset laatikostaan ja selvästi jahkaili antaa niitä. Kuukauden päästä korvakorut vain katosivat kotoani korurasiasta, kun hän oli käynyt kylässä. Olisi ollut vähemmän noloa vain sanoa unohtaneensa, en olisi pahastunut. Ne korvakorut olivat vielä halvat feikkichanelit. Olisi saanut ebaysta uudet dollarilla eikä olisi tarvinnut tehdä itsestään narria.

Vierailija
52/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kenkä kuistilta kesällä. Koskaan ei löytynyt. Kai joku tarvitsi yhden parittoman kengän.

Joku eläin vienyt.

Vierailija
53/236 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaanmatkan aikana viinimarjapensaista marjat. Joku naapuruston mummo varmaan luuli että ei aiota niitä kerätä tai ei kerätty hänen mielestään oikeaan aikaan. Nykyään on aita ja portti ja portista ei tulla ilman että päästään valvontakameran tallenteeseen.

Ei suoraan liity tähän, mutta itselläni on pienenpieni rivitalopiha ja ensimmäisen syksyn omenapuun sato, alle 10 omenaa, oli hävinnyt Lapin-matkan aikana. En oikein uskonut naapurien niihin koskeneen, mutta asia ihmetytti, olivatko vierineet sateen mukana kun on alamäkeä vai mitä. Myöhempinä vuosina uusi naapuri on kertonut, että jänikset tekevät selvää pudokkaista. Syövät myös kuoren ja oksat talvella, jos suojaus ei onnistu.

Oudoin varkaus itselläni on, kun Italiassa taskuvarkaat veivät varalla olleen terveyssiteen taskusta. Kukkaro oli suojassa piilopussissa vaatteiden alla. Nämä olivat sellaisia koulutettuja lapsia. Pyörästä on joskus viety pelkkä matkamittariosa ilman anturia ja johtoja ja joskus myös kuormaside tarakalta.

Vierailija
54/236 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpy - se oli männynkäpy.

Vierailija
55/236 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkis ja jarruraitaiset alushousut

Vierailija
56/236 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena Marimekon unikko-sukat. Olimme porukalla erään kaverin pihassa leikkimässä. Maa oli sateesta märkä, joten otettiin sukat ja kengät pois ja oltiin paljain jaloin. Kun tuli kotiinlähdön aika, huomasin että sukkani oli kadonneet. Kaveri väitti koiransa (rottweiler) syövän sukkia. Ihmettelin kovasti. Vasta aikuisena olen tajunnut, että kaveri varasti sukkani. Joo, ei ollut kovin hyvä ystävä.

Vierailija
57/236 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupan kassajonossa ja edessäni oli mummo, joka oli pakkaamassa ostoksiaan, kun maksoin omiani. Mennessäni pakkaamaan ostoksiani mummo oli vielä siinä ja huomasin ostamani maitopurkin hävinneen. Muuta vaihtoehtoa ei ollut, kuin että mummo sen oli napannut siitä. Kiivaasti mummo väitti, ettei mitään ole ottanut. Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt kutsua vartijat paikalle.

Vierailija
58/236 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauha. Se on varastettu narrin aka befoun aka sen ärsytävimmistä ärsyttävämmän multinikki nilkin toimesta täällä.

Vierailija
59/236 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ota parasta yöpukua hotelliin. On pari kertaa varastettu .

Vierailija
60/236 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ihan itse siihen syyllinen.

Zinc

Etkö sanonutkin, että saisi vaikka joku nämä ottaa .. 

.. Sitten kun Jumala toteutti tahtosi, niin aloitat valituksen palstalle ..

Kyllä minä tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä