Oudoin asia joka sinulta on varastettu`?
Olin viemässä äidilleni risoja lakanoita lattialuutuiksi ja joku nappasi liikennevaloissa muovipussin pyörän korista! Naurattaa pirusti, mutta samalla herää kyllä kysymys uskaltaako esim. kirjaston kirjoja kuljettaa enää noin...
Kommentit (236)
Pikkuhousut Viru-hotellissa huoneessa olleesta matkalaukusta. Vain käytetyt kelpasivat. Tämä tarina on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus
ehkä se meni tarpeeseen jollekin vanhukselle
Kaveri varasti pyörän avaimet... tosi ärsyttävää.
Paperikassi pyörän tavarakorista. Oli viikattu siististi kuormaliinojen alle, ettei tuuli vie mennessään.
Toivottavasti meni tarpeeseen. Pussin arvo 20 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin sovittamassa kaupassa uutta kaulaliinaa ja laitoin hetkeksi mun oman kaulaliinan sivuun. Kävelin hieman kauemmaksi peilille ja siinä ajassa olikin mun kaulaliina varastettu. Noh, eipä nyt niin hirveästi harmittanut, koska olin joka tapauksessa ostamassa uutta. Mutta vähän ihmetyttää, kuka haluaa vanhan, nyppääntyneen ja muutamasta kohdasta jo purkautuneen kaulaliinan, joka oli aikoinaan ihan vain jostain seppälästä ostettu eli ei lainkaan arvokaskaan. Toivottavasti tuli nyt sitten tarpeeseen. Luulisi nyt, että vaatekaupasta varastettaisiin uusia vaatteita, eikä vanhoja.
Myyjä on varmaan kiikuttanut sen risan roskiin.
En usko, koska menin vielä kyselemään myyjiltä. Koska itsekin ajattelin, että jospa he ovat vieneet sen pois, jos ajattelivat jonkun unohtaneen sen.
Vierailija kirjoitti:
Minua seuraa joku mikä lie poltergeist joka varastaa yksittäisiä sukkia. Edes muuttojen yhteyksissä ei kadonneita sukkia ole löytynyt eikä pahalaistakaan ole saatu karistettua.
Meidän pesukone syö sukkia. Josko teilläkin?
Vierailija kirjoitti:
Minua seuraa joku mikä lie poltergeist joka varastaa yksittäisiä sukkia. Edes muuttojen yhteyksissä ei kadonneita sukkia ole löytynyt eikä pahalaistakaan ole saatu karistettua.
Tuo sukkademoni taitaa olla melko yleinen, koska meilläkin taitaa asua sellainen ja olen kuullut huhuja muiltakin tällaisesta ilmiöstä. Aika jännä, että mihin ne kaikki miljoonat parittomat sukat ovat joutuneet, kun ei niitä sitten enää koskaan löydy mistään.
Pyyhkeeni uimahallissa. Heitin ehkä pienet raivarit...
Vierailija kirjoitti:
Pyörän satula.
Samoin! Ja ihan lukitusta pyörävarastosta (kerrostalo).
- Pyörän valo, teline jätetty. Pyörä siis talonyhtiön pyörävarastossa.
- Pyykkkituvasta maajoukkueverkkarit ja kisapaitoja ym. Niissä kuitenkin mun nimi brodeerattuna, sponsorien mainokset ym. Missä kukaan sellasia käyttäis?
- Äitin pihalta varastettiin raparperi. Tontti päättyy metsään, jossa paljon polkuja. Joku oli kaivanut koko raparperin ylös ja vähän kuoppaa tasoitellut. Uskomantonta.
Aikoinaan kun olin pieni lapsi työntekijä varasti multa Automaassa läpinäkyvän pinkin kukkaron, joka oli äidin auton hanskalokerossa. Se oli täynnä pikkuhiluja, joista säästin johonkin mielestäni tärkeään (en enää muista mihin).
Itkin kovaa ja päätin, että Automaassa en enää ikinä käy tai sieltä autoa hanki. Säästökohdetta en ikinä saanut enkä ole Automaassa käynyt. :D
Rauhallisen pikkukadun päässä sijaitsevan omakotitalon lasiteltun terassin seinältä 2 kpl metallisia kukkatauluja.
Vierailija kirjoitti:
- Pyörän valo, teline jätetty. Pyörä siis talonyhtiön pyörävarastossa.
- Pyykkkituvasta maajoukkueverkkarit ja kisapaitoja ym. Niissä kuitenkin mun nimi brodeerattuna, sponsorien mainokset ym. Missä kukaan sellasia käyttäis?
- Äitin pihalta varastettiin raparperi. Tontti päättyy metsään, jossa paljon polkuja. Joku oli kaivanut koko raparperin ylös ja vähän kuoppaa tasoitellut. Uskomantonta.
Jostain netistä luin, että joku oli kaupannut paikallisella roskalavalla, että onko tarvetta raparperille, saa tulla hakemaan. Oli sitten tultu ja viety koko raparperipuska juurineen.
Ikivanhat varvassandaalit uimahallissa sillä välin kun olin altaassa.
Farkut pyykkinarulta. Olivat siis ulkona narulla kuivumassa.
Eräs minuun ihastunut nainen varasti kerran hikisen t-paitani. En edes ollut huomannut että minulta on paita kateissa mutta hän tunnusti tuon kun seurustelimme jonkun aikaa. Oli jotenkin suloista.
Silmälasit ja kengät kun olin sammunut puistoon. Samalla kertaa hävisi kännykkä, rahapussi ym.
Lukittu n. 15v vanha polkupyörä. Rahallinen arvo n. 1-2 euron luokkaa. Tein kuitenkin rikosilmoituksen. Hämmästyksekseni Poliisi soitti 2v kuluttua että pyörä on löytynyt. Edelleen lukossa. Avasin sen avaimellani ja vein kotiin. En voi olla vielä tänäkin päivänä miettimättä että on varas rontannut lukittua arvotonta pyörää vuosia eikä ole edes peruslukkoa saanut murrettua... Metriäkään ei sillä ajanut.