Oudoin asia joka sinulta on varastettu`?
Olin viemässä äidilleni risoja lakanoita lattialuutuiksi ja joku nappasi liikennevaloissa muovipussin pyörän korista! Naurattaa pirusti, mutta samalla herää kyllä kysymys uskaltaako esim. kirjaston kirjoja kuljettaa enää noin...
Kommentit (236)
Vajaa sipsipussi uimarannalta ja koiran tassuihin käytetty koppurainen kova pyyhe luhtitalon rappusilta.
Nuken naamio. Tiesin kyllä, että sen varastaneelta ihmiseltä oli itseltään hukkunut samanlainen, mutta silti säälittävää. Sain naamion onneksi takaisin pari vuotta myöhemmin. Kuulemma oli "ihan vahingossa tarttunut mukaan!"
Meikkipussi. Kuka haluaa käyttää tuntemattoman ihmisen meikkejä, hyi!
Sukset. Mustassa ja lumettomassa Espoossa tänä talvena. Niillä ei ole voinut hiihtää eikä käytettyjen suksien kauppakaan tänä talvena varmaan ollu kauheen vilkasta. Eivät olleet arvokkaat kilpasukset eivätkä niin vanhat ja patinoituneet, että seinälle sisustuselementtinä kannattais nostaa. En vaan tajuu että miks???? Lisäksi mun miehen sukset oli jätetty siihen viereen ihan koskemattomina.
Pyörän kori. Oli semmoinen pikakiinnityksellä oleva, jonka voi irrottaa kauppakoriksi.
Pelkkä kori siis, ei tuota kiinnityssysteemiä. Sinänsä ärsyttävää, kun en löytänyt niin isoa koria tilalle, siihen mahtui kaikki ostokset aina tukevasti kyytiin.
- Polkupyörän tavarakori, keskellä päivää kaupan pihasta
- Pipo takin hihasta, terveyskeskuksen aulanaulakosta. Hieno villakangastakki ei kelvannut mutta vanha nyppyyntynyt pipo kyllä!
- Raskaustesti, joku kurotti apteekin pussin avonaisesta laukustani kun avasin pyörän lukkoa ja heitti pussukan nurkan takana maahan. Astmalääkkeeni olivat yhä pussissa, raskaustesti ei.
Pyykkinarulla kuivumaan jätetty uimapuku on viety ja vieläpä kahtena perättäisenä kesänä.
Kerran olin sovittamassa kaupassa uutta kaulaliinaa ja laitoin hetkeksi mun oman kaulaliinan sivuun. Kävelin hieman kauemmaksi peilille ja siinä ajassa olikin mun kaulaliina varastettu. Noh, eipä nyt niin hirveästi harmittanut, koska olin joka tapauksessa ostamassa uutta. Mutta vähän ihmetyttää, kuka haluaa vanhan, nyppääntyneen ja muutamasta kohdasta jo purkautuneen kaulaliinan, joka oli aikoinaan ihan vain jostain seppälästä ostettu eli ei lainkaan arvokaskaan. Toivottavasti tuli nyt sitten tarpeeseen. Luulisi nyt, että vaatekaupasta varastettaisiin uusia vaatteita, eikä vanhoja.
Taapero oli papan kanssa retkellä ja he kävivät kirkossa. Sillä välin papan autoon murtauduttiin ja vietiin lapsen eväsreppu, ei mitään muuta. Olihan se hieno Kipling, mutta sisällä oli leipä, banaani ja pillimehu. Itkusta ja surusta päätellen, lapselta varastettiin koko elämä.
Ei minulta, mutta kun olin lapsena mummolassa joku vei pyykkinarulta mummon XL-kokoiset, todella mummomalliset alkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin sovittamassa kaupassa uutta kaulaliinaa ja laitoin hetkeksi mun oman kaulaliinan sivuun. Kävelin hieman kauemmaksi peilille ja siinä ajassa olikin mun kaulaliina varastettu. Noh, eipä nyt niin hirveästi harmittanut, koska olin joka tapauksessa ostamassa uutta. Mutta vähän ihmetyttää, kuka haluaa vanhan, nyppääntyneen ja muutamasta kohdasta jo purkautuneen kaulaliinan, joka oli aikoinaan ihan vain jostain seppälästä ostettu eli ei lainkaan arvokaskaan. Toivottavasti tuli nyt sitten tarpeeseen. Luulisi nyt, että vaatekaupasta varastettaisiin uusia vaatteita, eikä vanhoja.
Myyjä on varmaan kiikuttanut sen risan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Taapero oli papan kanssa retkellä ja he kävivät kirkossa. Sillä välin papan autoon murtauduttiin ja vietiin lapsen eväsreppu, ei mitään muuta. Olihan se hieno Kipling, mutta sisällä oli leipä, banaani ja pillimehu. Itkusta ja surusta päätellen, lapselta varastettiin koko elämä.
Sukulaisperhe oli aikoinaan USAssa matkoilla, kouluaikana joten lapsilla oli koulukirjat mukana. Joku murtautui autoon ja vei lasten reput, ei mitään muuta. Suomalaiset matikankirjat yms varmaan ilahduttivat 😁 Taisi siellä joku suklaapatukka ja kyniä olla lohdutukseksi.
pihalta vietiin daalia ruukkuineen
Nuudelit jotka ostin itselle. Tuli sitten vissiin tarpeeseen.
Minua seuraa joku mikä lie poltergeist joka varastaa yksittäisiä sukkia. Edes muuttojen yhteyksissä ei kadonneita sukkia ole löytynyt eikä pahalaistakaan ole saatu karistettua.
Meillä on sukulegendana tapaus, jossa sota-aikana jotakin asiaa hoitamaan mennyt isäni sukulaisnainen jätti tuon talon ulkopuolelle paketin lehmänlantaa. Aikoi siis käyttää tuota lannoitteena. Palatessaan takaisin oli paketti varastettu.