===Marrasmurujen torstai-perjantai===
Valehteleeko mun silmät, vai eikö meille ole pinoa vielä?!?
Kommentit (22)
Mä kanssa ettiskelin eilen useempaankin kertaan tätä marraskuisten pinoa eikä kylläkään silmiin osunut...
Ja sitten eilen illasta en enään viitsinyt tähän kirjoitella,eli eka kerta koko odotusaika pinossa etten joka päivä ole kirjoitellut.
Maha voi hyvin ja eilen liikuskeluakin oli melkoisesti,joten potkut alkaa erottumaan kunnolla jo tääläkin.
Lämmintä ruokaakin sain eilen syötyä joka mulle on tämän odotuksen aikana ollut erittäin harvinaista.
Aikaisemmin kaikki lämmin ruoka on alkanut tökkiä.
Tomaattia ja kurkkua suosin edelleen monta kertaa päivässä,ne menee vaikka olis heikompikin syöntipäivä.
Ja sitten tuo ruisleipä on erittäin hyvää varsinkin kun vaaleatjauhot piti jättää pois noiden sokereiden takia.
Tonnikala kuuluu myös suosikeihin ja light cocis,tosin sitä en juo kuin korkeintaan mukin päivässä.
Yöväsymysten kaikottua tilalle tuli taas tämä ihana yöunettomuus,tai siis nukun jonkin verran mutta 4.30-6 tuntia per yö.
päivä väsyminenkin alkaa oleen poissa...
Paino noussut alusta asti vain n.1kg mutta putosi siis jo 1,4kg eli oli noussut enemmänkin mutta laski pois sitten kun aloin noudattamaan tuota diabetes ruokavaliota.
Nyt vuoroa seuraavalle...
MEEN TARJOUS MENI LÄPI TALOSTA.. JIPI.. NY MUUTETAAN OMAAN OMAKOTITALOON JIPI JIPI..