Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
181/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailmassa yllättävintä on joidenkin hitaus vastata viestiin. Sitten kuin heille tarjoaa samaa lääkettä ihan tarkoituksella eli vastaa viestiin kolmen päivän viiveellä, niin osa aloittaa ihmekimpoilun.

Jos ei ole aikaa, kiinnostusta, on joku toinen tjsp. niin kertokoon siitä. En minäkään ota yhteyttä kehenkään noissa tilanteissa ja jos joku ottaa, niin osaan kyllä kertoa, että palataanko joku toinen päivä.

Vierailija
182/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..

Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.

Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.

En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

- sama eri (edellisessä unohtui mainita)

Sama tuo on naisellekin. Hirveän vaikea löytää miestä, jonka kohdalla tuntisi, että miehen voi ottaa vakavasti. Nämä irtosuhteililjat ja fwb-suhteita harrastavat ei synnytä sellaista tunnetta. Elämä kissan kanssa houkuttaa paljon enemmän.

Et nyt ihan sinäkään ymmärrä, mistä on kyse. Irtosuhteilijat olisi toimiva vertaus, jos olisin puhunut golddiggereistä, mutta nykyään naiset ovat itseriittoisempia (vaikka palstamiesten kommenteista ei niin voisi päätellä). Irtosuhteilijat ja varsinkin fwb-suhteilijat ovat yksinkertaisesti seurausta naisten käytöksestä. On itse asiassa hieman erikoista, että yleisesti vielä uskotaan parisuhteisiin, sillä se on aivan selvää universaalisti tarkasteltuna, että miesten osallistuminen riippuu naisten seksikäyttäytymisestä.

Tuo on just mulle se ajatusmalli, joka on luotaantyötävä ja karkoittava. Että miesten valinnat olisivat kiinni naisen seksikäyttäytymisestä. Jos niin on, niin juuri silloin tulee se ajatus, että miehet eivät ole parisuhteen arvoisia.

Tämähän se on nykyään ongema, kun naisten pitäisi saada kaikki ilman että heidän käytöksellä on mitään seurauksia. Naisilla on vastaavat oikkunsa, mutta ne ovat normi, koska naiset asetetaan miesten yläpuolelle, eivätkö miehet kyseenalaista mitään. Loppupeleissä se ei kuitenkaan ole miehiltä pois, vaan teiltä itseltänne.

Höpsis höpsis. Mä olen aina ollut vakavien suhteiden nainen. Nykyään vain on niin, että kaltaiseni naisen on vaikea löytää kaltaistaan miestä. Siispä elämä kissan kanssa on parempaa, kun vanhan ajan kunnollisia miehiä ei ole.

Niin, sinä olet, mutta olen tässä puhunut naisista monikossa viitateen naisiin kollektiivisesti. Se on sinun menetyksesi, että muut naiset eivät ole kuten sinä, mutta siitä huolimatta sinä näet ongelman vain miehissä, aivan kuten miesten pitäisi olla naisten vallan alla toimivia tahdottomia sätkynukkeja.

Vakavia, aitoja parisuhteita haluavia naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä. Miehet eivät joko tule muiden ominaisuuksiensa vuoksi valituiksi tai eivät halua normaalia, eksklusiivista parisuhdetta.

Älä jaksa höpöttää naisista kollektiivina. Selvää on, että me parisuhdenaiset emme kuulu sinun "piireihisi", kun elämänarvomme ovat vastakkaiset. Sinä sitten tapaat (?) niitä kollektiivinaisiasi. 🤹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä on kuinka paljon helpompaa on saada aikaiseksi perus-häsläystä naisten kanssa kuin mitään parisuhteeseen viittaavaa.

Toinen yllättävä seikka ovat ns. kaveriseuraa hakevat. Ei siis mitään häsläystä, muttei mitään parisuhdettakaan, ihan vaan kavereita.

Tuo kaveri-juttu kuulostaa hyvältä, olis kiva saada kavereita miehistä.

No sinne vaan Tinderiin etsimään muiden kavereiden hakijoiden joukkoon.

Vierailija
184/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittimaailmassa yllättävintä on joidenkin hitaus vastata viestiin. Sitten kuin heille tarjoaa samaa lääkettä ihan tarkoituksella eli vastaa viestiin kolmen päivän viiveellä, niin osa aloittaa ihmekimpoilun.

Jos ei ole aikaa, kiinnostusta, on joku toinen tjsp. niin kertokoon siitä. En minäkään ota yhteyttä kehenkään noissa tilanteissa ja jos joku ottaa, niin osaan kyllä kertoa, että palataanko joku toinen päivä.

Mua taas yllätti se nopeus, jolla pitäisi olla vastaamassa. Onhan aikuisella ihmisellä niin paljon muuta tekemistä. Sitten jos sopiva löytyy, sille tekee tilaa elämässään. Mutta alkuvaiheessa vielä ei.

Vierailija
185/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas yllätti se nopeus, jolla pitäisi olla vastaamassa. Onhan aikuisella ihmisellä niin paljon muuta tekemistä. Sitten jos sopiva löytyy, sille tekee tilaa elämässään. Mutta alkuvaiheessa vielä ei.

Ähh... Sä oot vaihtopenkillä. 🤣

Vierailija
186/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämän kirjoittaja on tutustunut termiin benching... 😁

Vierailija
187/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ähh... Sä oot vaihtopenkillä. 🤣

Ihan sama.

Vierailija
188/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä on kuinka paljon helpompaa on saada aikaiseksi perus-häsläystä naisten kanssa kuin mitään parisuhteeseen viittaavaa.

Toinen yllättävä seikka ovat ns. kaveriseuraa hakevat. Ei siis mitään häsläystä, muttei mitään parisuhdettakaan, ihan vaan kavereita.

Tuo kaveri-juttu kuulostaa hyvältä, olis kiva saada kavereita miehistä.

No sinne vaan Tinderiin etsimään muiden kavereiden hakijoiden joukkoon.

Tinder ei kyllä millään tavalla toimi ystävien hakuun. Sitä vartenhan taisi on ihan eri sivusto https://www.kaverihaku.net/ (älä kysy kuinka hyvin toimii). Oletettavasti OkCupid toimii myös paremmin kuin tinder!

Vierailija
189/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen kaveriseuraa, koska ei kiinnosta "romanttiset treffit" tuntemattoman tyypin kanssa. Liian paksua, pitäisi heti päättää ollako vai ei, edetä nopeasti tai unohtaa. En halua "parisuhteeseen" liian nopeasti, en sänkyyn, en antaa lupauksia, en kuulustella saati vastata mihinkään tenttaukseen jne. 

"Parisuhde" kun tarkoittaa nykyään ihan eri asioita eri ihmisille. Kaikesta pitäisi erikseen sopia, mikä on "meidän" sääntömme, "meidän" tapamme, "meidän" tavoitteemme.  Muutaman tapaamisen jälkeen en vielä halua "meitä", vaan sitä että kaksi yksilöä tutustuu toisiinsa rauhassa. 

Odotukset ova isoja, mutta itse koen, että niitä voi aina muuttaa sen mukaan mitä on tarjolla. Siis pidän monenlaisista miehistä, ei ole vaan yhtä miestyyppiä. Mutta eri miesten kanssa ei mitenkään voi toteuttaa kaikkea, vaan jokaisen kanssa on luotava uusi suhde ihan alusta saakka. 

Ja miksi kaverisuhde? Siksi, että en halua toisen vonkaavan seksiä joka käänteessä.  Sänkyynmenon jälkeen suhde on mielestäni sitten seurustelua, en enää hyväksy muita tapailusuhteita kummaltakaan.  Valitettavasti moni sinkkumies kiertää sängystä sänkyyn siinä tapaillessa.  Kavereina voi viettää aikaa yhdessä, tehdä jotain mitä molemmat haluavat, tutustua ja ystävystyä vähitellen ja se voi johtaa seurusteluun, jos kaveruuden lisäksi löytyy kemiaa. 

Ei se oikein toimi noin. Jos sanot miehelle että haet kaveriseuraa, miehelle se tarkoittaa että romanttinen tie ei ole vaihtoehto. Harvaa miestä kiinnostaa ylipäänsä etsiä kaveriseuraa tuntemattomasta naisesta, miehellä on jo omat kaverit sitä varten. Pahimmassa tapauksessa saat niljakemiehen, joka uskoo että kun tarpeeksi kaveerataan niin lopulta aina pääsee sänkyyn. Se on joidenkin miesten ainoa taktiikka pariutumisessa, kun eivät pärjää normaaleilla konsteilla.

Vaikka haet parisuhdetta, niin eihän se tarkoita että heti pitäisi tietää mihin tämä juttu on menossa vai onko minnekään. Ihan rennosti vaan. 

En toistaiseksi oikeastaan hae mitään muuta kuin ajankulua ja seuraa esim. valokuvaamaan, luontopoluille, seudun nähtävyyksiä katsomaan, joskus baariin jne.  Moni tuntemani mies valittaa, ettei yksin ikinä lähde mihinkään eikä tee mitään, mutta jos tarjoutuu tilaisuus niin eipä se haluakaan muualle kuin sänkyyn. 

Mun mielestäni taas jos ei ole ensin minkäänlaista ystävyyttä ja luottamusta pohjana, ei tule suhdettakaan.  Haluan ystävyyttä ihan kunnioituksenkin takia. Ystävää ei ghostata, tai jos, niin se ei tunnu niin hyväksikäytölle kuten ghostaus seurustelun jälkeen.  Ja mitä siitä suhteesta tulisi, ellei pystyisi olemaan ihan kavereitakin toiselle? 

Sellainen romanttinen ihastuminen tai tulinen rakastuminen kun ei vielä tunneta, on niin harhaista, etten siihen lähde. Silloin mies ihastuu/rakastuu omaan mielikuvaansa ja pettyy kun se ei pidä paikaansa. Tai kiinnostus loppuu kuin seinään heti kun sitä seksiä on ollut. Ja ei kun seuraavaa vaan putkeen. 

Olen vahvasti sitä mieltä, että naiset ja miehet voisivat ja heidän kannattaisi kaveerata keskenään muutenkin kuin seurustelumielessä. Ystävä toisesta sukupuolesta avartaa maailmankuvaa, parantaa sosiaalisia taitoja ja edesauttaa suhteiden syntymisiä. Sillä vaikka kaverin kanssa ei ikinä sitä suhdetta tulisikaan, niin kaverilla on  muita kavereita jotka voivat ollakin sopivia. Ärsyttävää, kuinka ihmiset sekä valittavat yksinäisyyttään että hylkäävät seuran, jolle se täytä heidän kaikkia tarpeitaan (siis ensisijaisesti sitä seksiä miehillä yleensä). 

Niljakemiehiä en tapaa missään mielessä, elleivät sitten ole samalla hyvää seuraa. 

Ja ajan kanssa joko tutustun ja ystävystyn ensin esim. naapurin, saman harrastuksen kautta, lähibaarissa, koiraa viedessä tai vaikka tutun kautta. Tai sitten olen ilman, mikä ei ollenkaan huono vaihtoehto. 

Mulla ainakin on miehiä kavereina, vaikka tinderissä oon etsimässä selkeästi romanttista seuraa ja parisuhdekumppania. Mulla ainakin kaverilliset tunteet on vaan niin eri asia kuin kiinnostus mieheen miehenä ja kohdistuu ihan eri tyyppeihin. En myöskään pidä exiä kavereina.

Niin me olemme kaikki erilaisia. Mä arvostan pitkää tutustumisaikaa ja inhoan romanttisia tapaamisia tuntemattoman miehen kanssa yli kaiken. Tuntuu kuin olisi työhaastattelussa. Enkä ihastu helposti, siksi on kiusallista jos toinen on liian kiinnostunut heti alkuun. 

Muuten, mulla on kyllä noita kavereita ollut ja kivoja muistoja eri aktiviteeteista kertynyt. Moni on jäänyt pitkäaikaisemmaksikin kaveriksi, jonka kanssa voi viestitellä ja tavata joskus.  Yksi suhde syntyi ja kesti useita kuukausia, kavereina aloitimme, muutama kuukausi rakastavaisina ja nyt hyvinä ystävinä toisillemme.  

On ollut myös pikaihastumisia, äkkinäinen leimahdus, mielenkiinnon loppuminen ja noloja pahoitteluja kun ei sitten enää kiinnosta ja koko ihmissuhde loppu. En tiedä jos kadulla nähdään, että pitäisikö tervehtiä vai kiertää kaukaa. 

Vierailija
190/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että hyvää ilmaista seuranhakusivustoa ei taida nykyään olla olemassakaan. Tinderiin en ole menossa

Sama tunne. Ikää on jo jonkin verran ja näitä munankuvaajia en enää jaksa. Tai muita viripäitä. Alkaa oikeasti ajattelemaan, että kaikki miehet on tätä samaa paskaa. Eikä oikeastaan ole mikä erityinen kiire suhteeseen. Mitään sinnepäin-hommelia en aikani kuluksi kaipaa.

Vierailija
191/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen kaveriseuraa, koska ei kiinnosta "romanttiset treffit" tuntemattoman tyypin kanssa. Liian paksua, pitäisi heti päättää ollako vai ei, edetä nopeasti tai unohtaa. En halua "parisuhteeseen" liian nopeasti, en sänkyyn, en antaa lupauksia, en kuulustella saati vastata mihinkään tenttaukseen jne. 

"Parisuhde" kun tarkoittaa nykyään ihan eri asioita eri ihmisille. Kaikesta pitäisi erikseen sopia, mikä on "meidän" sääntömme, "meidän" tapamme, "meidän" tavoitteemme.  Muutaman tapaamisen jälkeen en vielä halua "meitä", vaan sitä että kaksi yksilöä tutustuu toisiinsa rauhassa. 

Odotukset ova isoja, mutta itse koen, että niitä voi aina muuttaa sen mukaan mitä on tarjolla. Siis pidän monenlaisista miehistä, ei ole vaan yhtä miestyyppiä. Mutta eri miesten kanssa ei mitenkään voi toteuttaa kaikkea, vaan jokaisen kanssa on luotava uusi suhde ihan alusta saakka. 

Ja miksi kaverisuhde? Siksi, että en halua toisen vonkaavan seksiä joka käänteessä.  Sänkyynmenon jälkeen suhde on mielestäni sitten seurustelua, en enää hyväksy muita tapailusuhteita kummaltakaan.  Valitettavasti moni sinkkumies kiertää sängystä sänkyyn siinä tapaillessa.  Kavereina voi viettää aikaa yhdessä, tehdä jotain mitä molemmat haluavat, tutustua ja ystävystyä vähitellen ja se voi johtaa seurusteluun, jos kaveruuden lisäksi löytyy kemiaa. 

Ei se oikein toimi noin. Jos sanot miehelle että haet kaveriseuraa, miehelle se tarkoittaa että romanttinen tie ei ole vaihtoehto. Harvaa miestä kiinnostaa ylipäänsä etsiä kaveriseuraa tuntemattomasta naisesta, miehellä on jo omat kaverit sitä varten. Pahimmassa tapauksessa saat niljakemiehen, joka uskoo että kun tarpeeksi kaveerataan niin lopulta aina pääsee sänkyyn. Se on joidenkin miesten ainoa taktiikka pariutumisessa, kun eivät pärjää normaaleilla konsteilla.

Vaikka haet parisuhdetta, niin eihän se tarkoita että heti pitäisi tietää mihin tämä juttu on menossa vai onko minnekään. Ihan rennosti vaan. 

En toistaiseksi oikeastaan hae mitään muuta kuin ajankulua ja seuraa esim. valokuvaamaan, luontopoluille, seudun nähtävyyksiä katsomaan, joskus baariin jne.  Moni tuntemani mies valittaa, ettei yksin ikinä lähde mihinkään eikä tee mitään, mutta jos tarjoutuu tilaisuus niin eipä se haluakaan muualle kuin sänkyyn. 

Mun mielestäni taas jos ei ole ensin minkäänlaista ystävyyttä ja luottamusta pohjana, ei tule suhdettakaan.  Haluan ystävyyttä ihan kunnioituksenkin takia. Ystävää ei ghostata, tai jos, niin se ei tunnu niin hyväksikäytölle kuten ghostaus seurustelun jälkeen.  Ja mitä siitä suhteesta tulisi, ellei pystyisi olemaan ihan kavereitakin toiselle? 

Sellainen romanttinen ihastuminen tai tulinen rakastuminen kun ei vielä tunneta, on niin harhaista, etten siihen lähde. Silloin mies ihastuu/rakastuu omaan mielikuvaansa ja pettyy kun se ei pidä paikaansa. Tai kiinnostus loppuu kuin seinään heti kun sitä seksiä on ollut. Ja ei kun seuraavaa vaan putkeen. 

Olen vahvasti sitä mieltä, että naiset ja miehet voisivat ja heidän kannattaisi kaveerata keskenään muutenkin kuin seurustelumielessä. Ystävä toisesta sukupuolesta avartaa maailmankuvaa, parantaa sosiaalisia taitoja ja edesauttaa suhteiden syntymisiä. Sillä vaikka kaverin kanssa ei ikinä sitä suhdetta tulisikaan, niin kaverilla on  muita kavereita jotka voivat ollakin sopivia. Ärsyttävää, kuinka ihmiset sekä valittavat yksinäisyyttään että hylkäävät seuran, jolle se täytä heidän kaikkia tarpeitaan (siis ensisijaisesti sitä seksiä miehillä yleensä). 

Niljakemiehiä en tapaa missään mielessä, elleivät sitten ole samalla hyvää seuraa. 

Ja ajan kanssa joko tutustun ja ystävystyn ensin esim. naapurin, saman harrastuksen kautta, lähibaarissa, koiraa viedessä tai vaikka tutun kautta. Tai sitten olen ilman, mikä ei ollenkaan huono vaihtoehto. 

Mulla ainakin on miehiä kavereina, vaikka tinderissä oon etsimässä selkeästi romanttista seuraa ja parisuhdekumppania. Mulla ainakin kaverilliset tunteet on vaan niin eri asia kuin kiinnostus mieheen miehenä ja kohdistuu ihan eri tyyppeihin. En myöskään pidä exiä kavereina.

Niin me olemme kaikki erilaisia. Mä arvostan pitkää tutustumisaikaa ja inhoan romanttisia tapaamisia tuntemattoman miehen kanssa yli kaiken. Tuntuu kuin olisi työhaastattelussa. Enkä ihastu helposti, siksi on kiusallista jos toinen on liian kiinnostunut heti alkuun. 

Muuten, mulla on kyllä noita kavereita ollut ja kivoja muistoja eri aktiviteeteista kertynyt. Moni on jäänyt pitkäaikaisemmaksikin kaveriksi, jonka kanssa voi viestitellä ja tavata joskus.  Yksi suhde syntyi ja kesti useita kuukausia, kavereina aloitimme, muutama kuukausi rakastavaisina ja nyt hyvinä ystävinä toisillemme.  

On ollut myös pikaihastumisia, äkkinäinen leimahdus, mielenkiinnon loppuminen ja noloja pahoitteluja kun ei sitten enää kiinnosta ja koko ihmissuhde loppu. En tiedä jos kadulla nähdään, että pitäisikö tervehtiä vai kiertää kaukaa. 

No hard feelings mutta kierrä kaukaa.

Vierailija
192/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että hyvää ilmaista seuranhakusivustoa ei taida nykyään olla olemassakaan. Tinderiin en ole menossa

Sama tunne. Ikää on jo jonkin verran ja näitä munankuvaajia en enää jaksa. Tai muita viripäitä. Alkaa oikeasti ajattelemaan, että kaikki miehet on tätä samaa paskaa. Eikä oikeastaan ole mikä erityinen kiire suhteeseen. Mitään sinnepäin-hommelia en aikani kuluksi kaipaa.

Menkää pois sieltä tinderissä, niin ette eksy yhtä pahasti viripäihin. Onko teidän pakko sopuli laumassa olla siellä missä muut sekopää ja pinnalliset sinkut ovat!

Vierailija
193/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin näköjään. Minusta taas olisi kiusallista ryhtyä suhteeseen kaverin kanssa (ja vielä kiusallisempaa palata takaisin kaveriksi suhteen päätyttyä). 

Päättyneen pikaihastumisen satunnainen kohtaaminen, tervehtiminen ja muutaman sanan vaihtaminen kaupungilla ei taas tuota kiusaantunutta oloa.

Vierailija
194/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..

Eli pitäkää naiset ne jalat ristissä ja siveyslukko päällä, niin ei juokse miehet karkuun teidän himokkuutta!

Eipä semmoista miestä kannata pitää eikä yrittää saada itselleen. Tuo on asia, joka noiden roikkujien pitäisi sisäistää. Ettei noista miestä kannata pitää kiinni.

Vaan kun nainen lähtee lätkimään silla sekunnilla, jos aistii että tämä mies on varmasti vain minun eikä haikaile mitään muuta. Naisen pitää aina tuntea, että on saanut juuri ja juuri itselleen vähän turhankin arvokkaan miehen köytettyä. Sen miehen pitää koko ajan pitää nainen varpaillaan ja olla vähän toinen jalka ovesta ulkona. Jos mies snaoo naiselle että olet kaikkeni, miehen oma arvo laskee naisen alapuolelle ja naisen rakkaus tyhjenee kuin kaasu suolesta. Ankea peli, mutta niin se vain menee.

Pyh. En mä ainakaan halua loukata ja satuttaa miestä, joka ilmaisee sitoutumista ja rakkautta. Varpaillaan pitämistä yritävälle taas voi olla häijy ilman mitään omantunnon vihlaisuja.

Näin se menee normaaleilla ihmisillä. Suomessa vaan välttelevä kiintymyssuhdemalli on aika yleinen. Jos sellaiseen on kasvanut, toisen kiintymys nostaa halun hylätä ja hylkääminen halun pitää kiinni. Sitten nuo ongelmaiset ihmiset pelailevat keskenään noita pelejään.

Miehissä on tuo sitoutumiskauhu aika yleinen, naisia sekä tarvitaan mutta ne jätetään kuin nalli kalliolle, kun seksinharrastelusta pitäisi siirtyä johonkin syvällisempään. En jaksa tuollaisten tyyppien kanssa itseäni kuluttaa. Selkeästi joku niissä on rikki. Nainen on käyttöesine tai jotain johon kyllästytään hetkessä.

Vierailija
195/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimaailmassa on yllättänyt, että:

Höpsö hassuttelija = ylipainoinen

Kuvia vain kasvoista = ylipainoinen

Just eronnut = tiedossa unettomia öitä

Vierailija
196/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyynisistä ennakko-oletuksista huolimatta löysin ihanan miehen ja sain loistavan parisuhteen.

Vierailija
197/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yllättävää kuinka 40+ naiset vielä haaveilevat omasta lapsesta.

Vuosi-kaks menee nopeasti pariutumiseen ja vielä lapsi olisi saatava. Mahdollista toki, mutta epätodennäköistä.

Tämä! Aivan käsittämätöntä, että luetaan jostakin cosmosta 47-vuotiaan jenkkijulkkiksen tulleen ensi kertaa äidiksi, ja sitten oletetaan saman onnistuvan itseltä. Mahdollista toki, mutta kymppitonnien hoidot omalla kustannuksella vaatii kyllä alle, eikä siltikään takuuta lopputuloksesta. Tähän sitten samanikäinen iskäehdokas vielä päälle, kenen "tiskivedellä" ei kyllä ketään hedelmöitetä.

En tiedä missä todellisuudessa nämä ihmiset elävät, oikeasti.

Vierailija
198/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen negatiivisuus profiileissa on yllättävintä:

-listat ei-asioista

-jos etsit sitä, en ole se...

-ei niille, näille tai noille

Onko tällaisia ei-listoja myös miehillä? Naisilla nuo ainakin ovat melko yleisiä.

Vierailija
199/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä on loistava idea! Laitatko profiiliin siis että etsit "kaverisuhdetta" ja avaat että mikä se on? Taidan itse kokeilla samaa.

Vierailija
200/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 40+ naiselle löytyy seuraa mukavista fiksuista oman ikäisistä miehistä. Olin kuullut, että ne harvat jotka tämän ikäisiä lähestyy, on reilusti vanhempia ukkoja ja seksiä vonkaavia nuoria miehiä. Mietin onko noin, mutta päätin kuitenkin kokeilla ja todeta tilanteen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi