Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
121/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..

Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.

Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.

En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

- sama eri (edellisessä unohtui mainita)

Sama tuo on naisellekin. Hirveän vaikea löytää miestä, jonka kohdalla tuntisi, että miehen voi ottaa vakavasti. Nämä irtosuhteililjat ja fwb-suhteita harrastavat ei synnytä sellaista tunnetta. Elämä kissan kanssa houkuttaa paljon enemmän.

Et nyt ihan sinäkään ymmärrä, mistä on kyse. Irtosuhteilijat olisi toimiva vertaus, jos olisin puhunut golddiggereistä, mutta nykyään naiset ovat itseriittoisempia (vaikka palstamiesten kommenteista ei niin voisi päätellä). Irtosuhteilijat ja varsinkin fwb-suhteilijat ovat yksinkertaisesti seurausta naisten käytöksestä. On itse asiassa hieman erikoista, että yleisesti vielä uskotaan parisuhteisiin, sillä se on aivan selvää universaalisti tarkasteltuna, että miesten osallistuminen riippuu naisten seksikäyttäytymisestä.

Tuo on just mulle se ajatusmalli, joka on luotaantyötävä ja karkoittava. Että miesten valinnat olisivat kiinni naisen seksikäyttäytymisestä. Jos niin on, niin juuri silloin tulee se ajatus, että miehet eivät ole parisuhteen arvoisia.

Tämähän se on nykyään ongema, kun naisten pitäisi saada kaikki ilman että heidän käytöksellä on mitään seurauksia. Naisilla on vastaavat oikkunsa, mutta ne ovat normi, koska naiset asetetaan miesten yläpuolelle, eivätkö miehet kyseenalaista mitään. Loppupeleissä se ei kuitenkaan ole miehiltä pois, vaan teiltä itseltänne.

Naisena minä kyllä oletan, että se kuinka minuun asennoidutaan ja suhtaudutaan, riippuu minun käytöksestäni eikä joidenkin minulle täysin tuntemattomien naisten käytöksestä. Jos mies ei halua sitoutua minuun siksi että naiset yleisesti käyttäytyvät hänen mielestään väärällä tavalla, en pidä sellaista miestä kovinkaan järkevänä.

-eri

Te ette nyt ymmärrä alkuunkaan mistä on kyse. Ei se ole mikään valinta, tai tiedostettu teko, vaan näkyy miesten käytöksestä keskimäärin. En usko, että kovinkaan moni mies tiedostaisi tätä rationaalisesti.

Tuo on sun käsityksesi miesluonteesta ja ehkä joidenkin muidenkin. Ei mikään absoluuttinen totuus.

Vierailija
122/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävintä deittimaailmassa on instahottis-beibien huono kunto. Siis kuvien perusteella sen ajan mitä eivät ole salilla, niin ovat lenkkeilemässä.

Ja todellisuudessa lamaantuvat kuntopiirissä, Paloheinän, Malminkartanon jne. portaissa todella nopeaa. Toki onhan se trikoopeppu edelleen hyvännäköinen, mutta jotenkin menee fiilikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että naiset kuvittelevat, että seksin haluaminen tarkoittaa että mies myös pitää heitä kiinnostavana.

Vierailija
124/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä deittimaailmassa on instahottis-beibien huono kunto. Siis kuvien perusteella sen ajan mitä eivät ole salilla, niin ovat lenkkeilemässä.

Ja todellisuudessa lamaantuvat kuntopiirissä, Paloheinän, Malminkartanon jne. portaissa todella nopeaa. Toki onhan se trikoopeppu edelleen hyvännäköinen, mutta jotenkin menee fiilikset.

Kestävyyskunto on huonontunut. Oikeastihan mummot ja papat vetää samat lenkit kuin nykyfittnes-tyypit, ilman palautumisjuomia.

Itse ehdotin kerran työkaverilleni (joka aktiivinen salilla kävijä) siirtymistä paikasta A paikkaan B kävellen... vaan oli liian pitkä matka, 4km! :D

Vierailija
125/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.

Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.

En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

Sama tuo on naisellekin. Hirveän vaikea löytää miestä, jonka kohdalla tuntisi, että miehen voi ottaa vakavasti. Nämä irtosuhteililjat ja fwb-suhteita harrastavat ei synnytä sellaista tunnetta. Elämä kissan kanssa houkuttaa paljon enemmän.

Et nyt ihan sinäkään ymmärrä, mistä on kyse. Irtosuhteilijat olisi toimiva vertaus, jos olisin puhunut golddiggereistä, mutta nykyään naiset ovat itseriittoisempia (vaikka palstamiesten kommenteista ei niin voisi päätellä). Irtosuhteilijat ja varsinkin fwb-suhteilijat ovat yksinkertaisesti seurausta naisten käytöksestä. On itse asiassa hieman erikoista, että yleisesti vielä uskotaan parisuhteisiin, sillä se on aivan selvää universaalisti tarkasteltuna, että miesten osallistuminen riippuu naisten seksikäyttäytymisestä.

Tuo on just mulle se ajatusmalli, joka on luotaantyötävä ja karkoittava. Että miesten valinnat olisivat kiinni naisen seksikäyttäytymisestä. Jos niin on, niin juuri silloin tulee se ajatus, että miehet eivät ole parisuhteen arvoisia.

Tämähän se on nykyään ongema, kun naisten pitäisi saada kaikki ilman että heidän käytöksellä on mitään seurauksia. Naisilla on vastaavat oikkunsa, mutta ne ovat normi, koska naiset asetetaan miesten yläpuolelle, eivätkö miehet kyseenalaista mitään. Loppupeleissä se ei kuitenkaan ole miehiltä pois, vaan teiltä itseltänne.

Naisena minä kyllä oletan, että se kuinka minuun asennoidutaan ja suhtaudutaan, riippuu minun käytöksestäni eikä joidenkin minulle täysin tuntemattomien naisten käytöksestä. Jos mies ei halua sitoutua minuun siksi että naiset yleisesti käyttäytyvät hänen mielestään väärällä tavalla, en pidä sellaista miestä kovinkaan järkevänä.

-eri

Te ette nyt ymmärrä alkuunkaan mistä on kyse. Ei se ole mikään valinta, tai tiedostettu teko, vaan näkyy miesten käytöksestä keskimäärin. En usko, että kovinkaan moni mies tiedostaisi tätä rationaalisesti.

Tuo on sun käsityksesi miesluonteesta ja ehkä joidenkin muidenkin. Ei mikään absoluuttinen totuus.

Kuten aiemmin viittasin, tämä "minun käsitykseni" on todettavissa vertailemalla eri yhteiskuntia, joten kyllä se valitettavasti on ihan absoluuttinen totuus.

Vierailija
126/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kuten aiemmin viittasin, tämä "minun käsitykseni" on todettavissa vertailemalla eri yhteiskuntia, joten kyllä se valitettavasti on ihan absoluuttinen totuus.

En jaksa mennä tuohon keskusteluun. Tiedän nuo teoriat ja osan tutkimuksistakin ja myös sen, etteivät ole yleisesti hyväksyttyjä tiedemaailmassakaan. Sun jutut on jankkausta ja enempää en ala nyt perustella, koska olen niin monta näitä keskusteluja käynyt ja ne on jo nähty.

Vierailija
127/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että en halua vaimokseni jakavaa rasiaa joita sinkkunaisista tuntuu 99 % olevan. kiitos seksuaalisuuden ilosanoman levittäjien, naiset voimaantuvat nyt täysin rinnoin irtosuhteissaan!

Mutta mies sen sijaan saa paneskella ympäriinsä, sitä oikeaa odotellessa? 99% miehistä tekee tätä. Tai ainakin tekisi, jos mahdollista.

Niinpä. Mutta miesten kaksinaismoralismihan ei ole uutta, sitä on ollut maailman sivu. Nykyään sitä ei hyväksytä enää samoin kuin ennen.

Ne naiset jotka haluaa, paneskelee myös sinne tänne ja ne jotka ei paneskele, odottaa samaa myös mieheltä. Enää ei käy se, että mies saa olla törky, mutta naisen pitää olla kunnollinen.

Sori nyt vain, mutta ei sitä noin vain päätetä. Se on ihan liian syvällä miesluonnossa, eikä naisilla tunnu olevan mitään käsitystä, mistä on kyse... Sitä paitsi, mitä mitä enemmän pääsee panemaan, sitä vähemmän naisiin luottaa.

eri

Ei sillä ole merkitystä, onko se miesluonnossa vai ei. Jos se on miesluonnossa, niin sitten miehet ovat luonnoltaan jo niin alhaisia olentoja, ettei sellaista parisuhteeseen halua.

Aivan kuten naiset ovat luonnoltaan alhaisia olentoja haluttessaan asioita, joita mainittu mm. viestissä nro 106?

Jokainen valitsee, mitä pitää alhaisena. Ja maassa, jossa nainen voi elättää itsensä ja elää hyvää elämää yksinkin, ei tarvitse tyytyä valitsemaan miestä, jota ei kunnioita.

Mä en usko siihen, että väitteesi miehistä pitää paikkansa. Siksipä siinä oli jos. Uskon, että jotkut miehet ovat noin alhaisia, mutta en usko kaikkien olevan. Jos kuitenkin ovat, elät aivan hyvää elämää ilman miestäkin.

Ymmärsit nyt väärin. Konteksti! Heitin hatusta ton 99%,koska vastasin alunperin viestiin, jossa puhuttiin, et 99% naisista harrastaa irtosuhteita. Uskon, että monia kunnollisia miehiä löytyy, mutta yhtä paljon (ja enemmän) on irtosuhteita harrastavia miehiä, kuin naisia. Ja yritin juuri sitä täsmentää, että jos mies haluaa naisen, joka ei harrasta irtosuhteita, saa itsekin olla mies, joka ei sellasia harrasta. Mikä on epätodennäköistä!

Vierailija
128/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä! Minusta deittailu ja pariutuminen oli tarpeeksi vaikeaa jo 20 vuotta sitten ilman tinderiä ja nyt se on sitten miltei mahdotonta. Aina löytyy nuorempaa, kiinteämpää ja kauniimpaa ja vaikka ei löytyis niin ajatuksen tasolla kuitenkin ja tekee sitoutumisen vaikeaksi. Valitettavasti.

Vierailija
129/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

En jaksa mennä tuohon keskusteluun. Tiedän nuo teoriat ja osan tutkimuksistakin ja myös sen, etteivät ole yleisesti hyväksyttyjä tiedemaailmassakaan. Sun jutut on jankkausta ja enempää en ala nyt perustella, koska olen niin monta näitä keskusteluja käynyt ja ne on jo nähty.

Selvä. Annetaan olla. Mutta sanonpa sen verran kuitenkin, että luulet tietävästi mistä puhun, mutta tällä paltalla tätä aiheitta ei ole sivunnut kukaan muu kuin minä. Tidemaailmasta minun lähteeni ovat, mutta tieteen tekijät eivät tietenkään näin suoraan puhu nykyilmapiirissä... Suorin ilmaus mitä olen asiantuntijan suusta kuullut oli luokkaa "the more promiscuous women are the less men tend to participate in parental care". Todellisuus on vielä hieman synkempi, eikä rajoitu vain parisuhteisiin, vaan koko yhteiskunnan menestykseen. 

Vierailija
130/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisi pitänyt käydä ne koulut ja kiinnittyä oravanpyörään, että olisi edes ihminen naisten silmissä

hikikomori

Samassa veneessä ollaan kaveri. Samat virheet tehty. Itse lähden tämän kesän jälkeen. Toivon, että sieluni valitsee paremman ruumiin seuraavaan elämään.

Jos sielunvaellukseen uskot, niin uskot myös siihen, että tulet kokemaan tismalleen samat vaikeudet seuraavassa elämässäsi, jos nyt päätät itse päiväsi. Sielujen on tarkoitus mennä läpi tiettyjen vaikeuksien.

Vierailija
131/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut kuinka vaikea naisten kanssa on päästä edes keskustelemaan.

M37

Vierailija
132/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että eläin/lapsirakkaus, ystävällisyys, rehellisyys, empaattisuus, syvällisyys ja aitous ei enää miehiä sytytä. Toki mun sporttikroppa panoon kelpaa ja seura silloin kun on tylsä hetki, mutta syvällistä pitkäaikaista suhdetta ei kukaan tunnu enää kaipaavan. Romanttisuus, rehti miehekkyys ja lämpö ihmisten välillä jotenkin loistaa poissaolollaan ja tunnen eläväni hyvin väärällä aikakaudella :/

N42

Vierailija
133/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset suhtautuvat välinpitämättömästi irtosuhteissa vallitsevaan tautiriskiin. Olen mieluummin yksin, kuin tautipesäkkeiden kanssa.

Puhumattakaan ehkäisystä. Silloin kun vielä seksiä kiinnosti harrastaa, oli myös nuorempana noita yhdenyön juttuja ja erilaisia lyhyempiä yritelmiä. Yhtä ainutta kertaa, siis ei yhtäkään, ei yhden yhtäkään kertaa mies kysynyt minulta käytänkö ehkäisyä, eikä myöskään kaivanut kumeja esiin saatikka halunnut käyttää niitä. Olisin voinut tehtailla kakaroita vaikka parikymmentä eri miehille ja nämä olis vaan ihmetelly että miten se on mahdollista että näin kävi?

Heidän onnekseen käytin ehkäisyä. En vaan tajua miten miehet voi suhtautua tähän asiaan noin huolettomasti. Ei yhtään mitään väliä kenen reikään se vehje työnnetään kunhan saa työntää. Ei mitään huolta huomisesta ja seuraamuksista.

Vierailija
134/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kuinka monet miehet valehtelevat ikänsä reippaasti nuoremmaksi tai esittävät sinkkua, vaikka on parisuhteessa.

Vierailija
135/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäkää naiset ne jalat ristissä ja siveyslukko päällä, niin ei juokse miehet karkuun teidän himokkuutta!

Eipä semmoista miestä kannata pitää eikä yrittää saada itselleen. Tuo on asia, joka noiden roikkujien pitäisi sisäistää. Ettei noista miestä kannata pitää kiinni.

Vaan kun nainen lähtee lätkimään silla sekunnilla, jos aistii että tämä mies on varmasti vain minun eikä haikaile mitään muuta. Naisen pitää aina tuntea, että on saanut juuri ja juuri itselleen vähän turhankin arvokkaan miehen köytettyä. Sen miehen pitää koko ajan pitää nainen varpaillaan ja olla vähän toinen jalka ovesta ulkona. Jos mies snaoo naiselle että olet kaikkeni, miehen oma arvo laskee naisen alapuolelle ja naisen rakkaus tyhjenee kuin kaasu suolesta. Ankea peli, mutta niin se vain menee.

Vierailija
136/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäkää naiset ne jalat ristissä ja siveyslukko päällä, niin ei juokse miehet karkuun teidän himokkuutta!

Eipä semmoista miestä kannata pitää eikä yrittää saada itselleen. Tuo on asia, joka noiden roikkujien pitäisi sisäistää. Ettei noista miestä kannata pitää kiinni.

Vaan kun nainen lähtee lätkimään silla sekunnilla, jos aistii että tämä mies on varmasti vain minun eikä haikaile mitään muuta. Naisen pitää aina tuntea, että on saanut juuri ja juuri itselleen vähän turhankin arvokkaan miehen köytettyä. Sen miehen pitää koko ajan pitää nainen varpaillaan ja olla vähän toinen jalka ovesta ulkona. Jos mies snaoo naiselle että olet kaikkeni, miehen oma arvo laskee naisen alapuolelle ja naisen rakkaus tyhjenee kuin kaasu suolesta. Ankea peli, mutta niin se vain menee.

Pyh. En mä ainakaan halua loukata ja satuttaa miestä, joka ilmaisee sitoutumista ja rakkautta. Varpaillaan pitämistä yritävälle taas voi olla häijy ilman mitään omantunnon vihlaisuja.

Vierailija
137/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alapään ulkonäöllä on todellakin väliä. Harmi, itse kun olen nimenomaan roiskeläppäp illun omaava nainen ja täten ikisinkkuna hautaan, kahden lihapalasen takia :(

Fiksuja miehiä ei yleensä tuollainen kiinnosta. Toisessa ääripäässä taas ovat me, jotka tykkäämme roiskeläpistä ;) Tsemppiä!

Vierailija
138/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statuksen suuri merkitys naisille on ollut kieltämättä yllätys minulle. Ehkä olin myös asian suhteen hieman naiivi ja kuvittelin, että nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa sillä ei enää olisi juurikaan painoarvoa.

Olin ennen johtotehtävissä kansainvälisen yrityksen markkinoinnin parissa, mutta en ikinä tuntenut sitä omakseni ja lopulta menetin kiinnostukseni siihen täysin. Tällöin katosivat kuin taikaiskusta myös minusta kiinnostuneet naiset, ja nykyään kun kerron etten ole aktiivisesti työelämässä (teen kyllä paljon muuta kuten vapaaehtoistöitä), niin keskustelu loppuu kuin seinään.

Tukia en ole nostanut elämässäni lainkaan yliopistoajan opintotukea lukuunottamatta, ja pärjään varsin hyvin omilla säästöilläni. Kunnianhimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat vain nykyään täysin muualla kuin oravanpyörässä pyörimisessä.

Vierailija
139/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh. En mä ainakaan halua loukata ja satuttaa miestä, joka ilmaisee sitoutumista ja rakkautta. Varpaillaan pitämistä yritävälle taas voi olla häijy ilman mitään omantunnon vihlaisuja.

Näin se menee normaaleilla ihmisillä. Suomessa vaan välttelevä kiintymyssuhdemalli on aika yleinen. Jos sellaiseen on kasvanut, toisen kiintymys nostaa halun hylätä ja hylkääminen halun pitää kiinni. Sitten nuo ongelmaiset ihmiset pelailevat keskenään noita pelejään.

Vierailija
140/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ripustautuvia ja odottavat jatkuvaa viestittelyä silloinkin, kun ei olla vielä edes tavattu. 

Moni vanhempi mies hakee estotonta seksiseuraa, mutta ei ole valmis tekemään minkäänlaista vaikutusta seuralaiseensa (tyyliin tapaaminen koitetaan sopia Teboilin kahvioon). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan