Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
61/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan uskonut miten haluttu nainen voin olla sinkkuunnuttuani. Miehiä pyörii ympärillä kuin kärpäsiä. Tinderissä saan matchin keneltä haluan. Olen liikunnallinen, taiteellisesti lahjakas ja luonnollinen ulkonäöltä. (en värjää hiuksia, enkä omista tatuointeja) Ikää 30v.

Vierailija
62/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten vääristynyt kuva monella miehellä on itsestään.. kaljamaha, karannut hiusraja, kymmeniä exiä ja silti olevinaan jumalan lahja naisille?

Ja mitähän karanneelle hiusrajalle sitten mielestäsi pitäisi tehdä? Hankkia peruukki?

Ajaa pää kaljuksi, jos kallonmuoto sen sallii.

Mutta tuo ei kai ollut pointti, vaan että tulisi tajuta se, että on jo keski-ikäinen mies, jolla karannut hiusraja. Realismia. 

Ps. Oma havaintoini. Ylipainoiset miehet eivät tajua olevansa ylipainoisia, luulevat olevansa normaalipainoisia. 

Ei niin. Kymmeniä kiloja ylipainoa ja ovat mielestään normaalipainoisia. Mutta nainen on läski kun bmi on 21.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että viimeisillä treffeillä oikein hehkutat kuinka voitaisiin tehdä sitä ja tätä ja mennä sinne ja tänne, mutta sitten sinusta ei enää kuulu mitään. Törkeää.

Tämä! Käydään useilla treffeillä ja lupaillaan jatkoa ja sitten puskista tuleekin viesti (nimenomaan siis viesti), ettei kohdannutkaan ja hyvää jatkoa. Miksi hitossa puhut jos ei ole mitään aikomustakaan toteuttaa?

Ja miksi treffailet tiettyä ihmistä jos hän ei aidosti kiinnosta.

Harvoin tulee edes mitään viestiä, vaan kadotaan tyystin :D kerran sitä voi kysellä perään, mutta jos toinen on koko ajan paikalla WhatsAppissa ja lukee viestisi eikä vastaa, niin se on siinä. Jostain syystä nämä pellet saattavat ottaa parin kuukauden päästä taas yhteyttä "mitä kuuluu". Juu ei kuulu sinulle enää.

Vierailija
64/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alapään ulkonäöllä on todellakin väliä. Harmi, itse kun olen nimenomaan roiskeläppäp illun omaava nainen ja täten ikisinkkuna hautaan, kahden lihapalasen takia :(

Täh? Miten outtie miehensaantia estää.?

Vierailija
65/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..

Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.

Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.

En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

- sama eri (edellisessä unohtui mainita)

Sama tuo on naisellekin. Hirveän vaikea löytää miestä, jonka kohdalla tuntisi, että miehen voi ottaa vakavasti. Nämä irtosuhteililjat ja fwb-suhteita harrastavat ei synnytä sellaista tunnetta. Elämä kissan kanssa houkuttaa paljon enemmän.

Et nyt ihan sinäkään ymmärrä, mistä on kyse. Irtosuhteilijat olisi toimiva vertaus, jos olisin puhunut golddiggereistä, mutta nykyään naiset ovat itseriittoisempia (vaikka palstamiesten kommenteista ei niin voisi päätellä). Irtosuhteilijat ja varsinkin fwb-suhteilijat ovat yksinkertaisesti seurausta naisten käytöksestä. On itse asiassa hieman erikoista, että yleisesti vielä uskotaan parisuhteisiin, sillä se on aivan selvää universaalisti tarkasteltuna, että miesten osallistuminen riippuu naisten seksikäyttäytymisestä.

Vierailija
66/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisena eronneena isukkina on vaikea löytää nuorta naista :(

m28

Tuliko tuo sinulle oikeasti yllätyksenä? 

Olen itse se jo edellä kirjoittanut mies, joka ei ole ollut yli kymmeneen vvuoteen parisuhteessa. Niin ja ei minulla ole lapsiakaan mutta ihmettelen, kun jotkut haluavat ylläpitää mielikuvaa, että sinkkuvanhemmat olisivat, jotenkin helpompi iskeä  ja saada kumppaniksi. - Kun itse uskoisin tilaneen olevan aivan päinvastoin. -

Miksi sinkkuvanhempi haluaisi tai olsi yhtään innokkaampi parisuhteeseen kuin lapseton? - Hänellä on jo todennäköisesti kokemusta siitä, että pärjää myös ilman kumppaniakin.  Ja kyllä minä ainakin, jos siis minulla olisi lapsi(a) miettisin ja puntaroisin kahta tarlemmin kenen kanssa jatkaa yhdessä samaan suuntaan, koska haluaisin, tai mieluummin sanoisin, että vaatisin, että kumppanini tulisi juttuun myös lap(i)seni kanssa. Olettaen nyt, että lapseni olisi(vat) vielä verraten nuori(a). 

Jos joku sinkkuäiti kovin innokkaasti ja vauhdikkaasti haluaisi, että minä ryhtysin hänen lapselle (/lapsille) mahdollsimman pian, niin saattaisin ehkä hieman säikähtää ja vetäytyä. Ei minulla ei ole mitään lapsia vastaan mutta  muutos saattaisi olla yhdellä kertaa ni-in iso. että se vaatisi minula "hetken" kypsyttelyä.

En koe mitään halua tai tarvetta esimerkiksi alkaa pätemään, että olisin mahd. lapsille parempi vanhempi kuin esimerkiksi hänen (/heidän) biologinen isä. Mutta kuitenkin niin "hyvä", että lapsi (/lapset) saattaisivat olla ja elää luontevasti ja ilman isompia ennakkoluuloja minua kohtaan, niin että vosiin tulla myös heidän(kin) luottamuksen arvoiseksi.              

Vierailija
67/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten vähän henkiset arvot ihmisille merkkaa.

Ei jaksa kuule hölmö hörhöily vähempää kiinnostaa.

Alkuperäiselle toivotan lämpimästi tervemenoa Puolan puolen Tinderiin. Käväisin tuolla ihan uteliaisuuttani kun täällä vaikutti olevan kiihkeä Puola fanituskunta.

Naiset ainakin heti rupesivat vaatimaan avioliittoon menoa, mukuloita, taloa ja kaikkea tätä Jumalan nimessä. Uskoisin miesten puolella olevan vastaava meno

Vierailija
68/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten vääristynyt kuva monella miehellä on itsestään.. kaljamaha, karannut hiusraja, kymmeniä exiä ja silti olevinaan jumalan lahja naisille?

Ja mitähän karanneelle hiusrajalle sitten mielestäsi pitäisi tehdä? Hankkia peruukki?

Mutta tuo ei kai ollut pointti, vaan että tulisi tajuta se, että on jo keski-ikäinen mies, jolla karannut hiusraja. Realismia. 

Ps. Oma havaintoini. Ylipainoiset miehet eivät tajua olevansa ylipainoisia, luulevat olevansa normaalipainoisia. 

Ei niin. Kymmeniä kiloja ylipainoa ja ovat mielestään normaalipainoisia. Mutta nainen on läski kun bmi on 21.

Jep. Mä olen bmi:ni puolesta lievästi ylipainoinen ja siksipä miehenkin pulskuus on mulle ok. Mutta kun katselen noiden miesten profiilia (jotka ovat selvästi ylipainoisia), siellä lukee, että ovat normaalipainoinen ja nainen saisi olla hoikka tai normaalipainoinen. Joopa joo. :D

Vierailija
69/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävintä ovat tähtisilmät ja ketunkorvat kuvissa.

Toiseksi yllättävintä useampi kuva live, love, laugh tjsp. mietelauseista.

Kolmanneksi yllättävintä pari-kolme riviä emojeita.

Neljänneksi yllättävintä ovat kuvat lapsista.

Viidenneksi yllättävintä on ranskalaisista viivoista koottu lista ominaisuuksista mitä tulevalta kumppaniltaan haluaa, joista useimmat eivät kuitenkaan kohtaa hakijan oman persoonan kanssa.

...

Vierailija
70/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.

Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.

Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.

Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.

En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.

Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta. 

Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.

Sama tuo on naisellekin. Hirveän vaikea löytää miestä, jonka kohdalla tuntisi, että miehen voi ottaa vakavasti. Nämä irtosuhteililjat ja fwb-suhteita harrastavat ei synnytä sellaista tunnetta. Elämä kissan kanssa houkuttaa paljon enemmän.

Et nyt ihan sinäkään ymmärrä, mistä on kyse. Irtosuhteilijat olisi toimiva vertaus, jos olisin puhunut golddiggereistä, mutta nykyään naiset ovat itseriittoisempia (vaikka palstamiesten kommenteista ei niin voisi päätellä). Irtosuhteilijat ja varsinkin fwb-suhteilijat ovat yksinkertaisesti seurausta naisten käytöksestä. On itse asiassa hieman erikoista, että yleisesti vielä uskotaan parisuhteisiin, sillä se on aivan selvää universaalisti tarkasteltuna, että miesten osallistuminen riippuu naisten seksikäyttäytymisestä.

Tuo on just mulle se ajatusmalli, joka on luotaantyötävä ja karkoittava. Että miesten valinnat olisivat kiinni naisen seksikäyttäytymisestä. Jos niin on, niin juuri silloin tulee se ajatus, että miehet eivät ole parisuhteen arvoisia.

Vierailija
71/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kannattanut sittenkin opiskella yliopistossa ja valmistua. Ihan hyvin olen elämässä pärjännyt ilmankin akateemista tittelia mut naisille se on kynnyskysymys tänä päivänä.

M35

Mulle ei ole ollut. Olen deittaillut duunarimiehiä, mutta yllättynyt siitä, miten vaikea paikka heille edelleen on, jos nainen on korkeammin koulutettu.

Vierailija
72/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan uskonut miten haluttu nainen voin olla sinkkuunnuttuani. Miehiä pyörii ympärillä kuin kärpäsiä. Tinderissä saan matchin keneltä haluan. Olen liikunnallinen, taiteellisesti lahjakas ja luonnollinen ulkonäöltä. (en värjää hiuksia, enkä omista tatuointeja) Ikää 30v.

Sinähän olet naisten a-luokkaa! Kannattaa valita mies hyvin :)

Vierailija
73/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mä olen bmi:ni puolesta lievästi ylipainoinen ja siksipä miehenkin pulskuus on mulle ok. Mutta kun katselen noiden miesten profiilia (jotka ovat selvästi ylipainoisia), siellä lukee, että ovat normaalipainoinen ja nainen saisi olla hoikka tai normaalipainoinen. Joopa joo. :D

Sellaisia jotkut naisetkin valitettavasti ovat. Ei olla millään tasolla urheilullisia, vaan löllyviä pullukoita, mutta sitten miehen pitää olla sporttinen ja lihaksikas. Ihan sama juttu, kun noi plösöukot kaljamahoineen, jotka vaativat jotain missin kroppaa.

Vierailija
74/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni nainen harrastaa irtosuhteilua ja avoimia suhteita, yäks. Vaimoksi noista ei ole.

Vierailija
75/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on just mulle se ajatusmalli, joka on luotaantyötävä ja karkoittava. Että miesten valinnat olisivat kiinni naisen seksikäyttäytymisestä. Jos niin on, niin juuri silloin tulee se ajatus, että miehet eivät ole parisuhteen arvoisia.

No eivät ole. Olen hämmästynyt jos joku vielä sellaista ihmettelee.

Vierailija
76/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saat vain tatuoituja valkoroskanaisia matchiksi tinderissä jos et ole pankkiirilentäjälääkäri....

Miksi swaippaat oikealle valkoroskanaisia?

Vierailija
77/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat kaltaisesi sinkkunaiset. Nauti menestyksestä sinkkumarkkinoilla. Kaltaisesi ovat yleensä alfamiesten kainalossa omakotitalossa.

Vierailija
78/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten koukuttavaa se voikaan olla.

Sarjadeittalun vaikeus alussa, kun olet vasta tutustunut useampaan mieheen ja haluaisit tutustua heihin paremmin ja valita sen sopivimman.

Monella miehellä vaikea laittaa itsestään valokuvaa profiiliin. Jos itselläni on se siellä, odottaisin, että mies edes pyynnöstä lähettää omansa.

Hyvinkin koulutettujen miesten huonot, tai  kokonaan puuttuvat sosiaaliset taidot.

Nuorten kloppien tunku +50 naisen sänkyyn. Kiitos, mutta ei kiitos!

Onhan näitä.

Itselläni menossa ehkä ghostaustapaus. En tapaile muita enään, oletin hänen ja itseni välillä olevan jotakin, mutta taitaakin olla aika yksipuolinen tunne :(

Vierailija
79/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että saat vain tatuoituja valkoroskanaisia matchiksi tinderissä jos et ole pankkiirilentäjälääkäri....

Miksi swaippaat oikealle valkoroskanaisia?

swaippaan kaikki oikealla koska haluan nähdä monta matchia saan

Vierailija
80/580 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä ovat tähtisilmät ja ketunkorvat kuvissa.

Toiseksi yllättävintä useampi kuva live, love, laugh tjsp. mietelauseista.

Kolmanneksi yllättävintä pari-kolme riviä emojeita.

Neljänneksi yllättävintä ovat kuvat lapsista.

Viidenneksi yllättävintä on ranskalaisista viivoista koottu lista ominaisuuksista mitä tulevalta kumppaniltaan haluaa, joista useimmat eivät kuitenkaan kohtaa hakijan oman persoonan kanssa.

...

Heh, just noin.

Muokkasin aikoinaan Tinder-profiilin teksteineen ja kuvineen siihen malliin, että tykkäyksiä tulee vain ja ainoastaan itsestään huolta pitäviltä ja selkeästi urheilullisilta naisilta (tai sitten ei tule ollenkaan).

Tai niinhän luulin...

Jossain vaiheessa kantti petti swaippailuun ja ostin Goldin kuukaudeksi, että pääsen näkemään tykkääjäni. Yllätys oli suuri, kun edelleen tykkääjät koostuivat enimmäkseen panssarivaunusta virtahepoon -skaalan sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän