Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?
En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..
Kommentit (580)
Ylipainoisten määrä. Kohta otamme USA:n kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.
Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.
Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..
Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.
Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa mielenkiintoisen ihmisen löytäminen alkaa olla +30v.
Tarkennatko, mikä sinulle on mielenkiintoinen?
miten vääristynyt kuva monella miehellä on itsestään.. kaljamaha, karannut hiusraja, kymmeniä exiä ja silti olevinaan jumalan lahja naisille?
Yllätyksenä on tullut, että maailma vaikuttaa olevan "höpsö paikka", jota sitten pitäisi "yhdessä ihmetellä".
V-merkkien määrä yllättää myös.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoillisia naiset ovat deitti palstoilla (ja vaikuttaa että myös AV palstalaiset). Tai sitten ovat todella nössöjä.
Suurinosa naisista eivät tee aloitetta..
Valitettavasti jää aika vähiin parisuhde haaveeni tuon takia! Vaadin voimakasta sekä tasa-arvoista kumppania.. Ensimmäistä "testiä" ei kovinkaan moni läpäise.
Älä viitti selitellä. Itselläsi ei vain ole munaa lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.
Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.
Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.
Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.
En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten ihmisten määrä.
Pk-seutu on pullollaan hyvin koulutettuja sinkkunaisia, joista huomaa, että ei heillä ole työnsä lisäksi mitään muuta elämää.
Tuossa on kyllä vinha perä, jotenkin "erakkomaisiin" pk-seudun naisiin on tullut itsekin tutustuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia olen ollut aistivinani, että minun ei kannata keroa, että olen ollu sinkku yli 10 vuotta. - Nainen alkaa välittömästi epäilemään, että voinko olla "normaali" tai "terve" mies jos en ole eläny parisuhteessa kymmeneen vuoteen; eli lähes koko aikuisikäni aikana. - Miä menesymiseen tulee, niin en ole miljonääri mutta laskuni ja menoni olen toistaiseksi pystynyt maksamaan ja jotain on jäänyt säästöönkin.
Vierailija kirjoitti:
miten vääristynyt kuva monella miehellä on itsestään.. kaljamaha, karannut hiusraja, kymmeniä exiä ja silti olevinaan jumalan lahja naisille?
Ja mitähän karanneelle hiusrajalle sitten mielestäsi pitäisi tehdä? Hankkia peruukki?
Olen etsinyt itsestäni riippumattomasta syystä vakavaa parisuhdetta.
Sellainen osoittautunut sietämättömän vaikeaksi.
Olen itse 54 vuotias, hyvä kuntoinen katseen kestävä mies.
Tapaamiani naispuolisia henkilöitä olen jotunut toteamaan että jäljellä olevat henkilöt osoittatuneet moniaongelmaisiksi.
Seuraavassa luetteloa:
- mielenterveysongelma, epävakaa käytön ja pelottavakin
- joku fyysinen sairaus josta jäämässä tai jäänyt eläkkeelle, kunnoton
- ylipaino
- päihdeongelma niin paha että ei elämänhallintaa
- käsittelemätön aiempi suhde
- partnerin kunnioituksen puute
- jatkuvat irto suhteet
-tupakkaa / nuuskaa menee tolkuttomasti
Mikä eteen mistä löytyy tavallinen suomalainen nainen jolla ei yllä olevia ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seutu on pullollaan hyvin koulutettuja sinkkunaisia, joista huomaa, että ei heillä ole työnsä lisäksi mitään muuta elämää.
Tuossa on kyllä vinha perä, jotenkin "erakkomaisiin" pk-seudun naisiin on tullut itsekin tutustuttua.
Moni ei jaksa työnsä lisäksi harrastaa mitään ihmeellistä. Työ vie mehut nykyään aika monelta. Ja sitten jos naisella on vilkas sosiaalinen elämä, sekin on väärin.
Statuksen merkitys naisille on tullut isona yllätyksenä että se on oikeasti kynnyskysymys.
Esim jos minä lähihoitajamies laitan viestin sairaanhoitajanaiselle niin nainen kysyy todella nopeasti ammattia ja kun kerron rehellisesti ammattini niin viestit loppuvat siihen.
Jos olisin tiennyt että tämä on näin iso dealbreaker niin olisin yrittänyt paljon enemmän saada jonkun hienomman tittelin.
Ja sitten jo tuo tämän ketjun alussa mainittu ulkonäkö. Jos naama ei ole komea niin oikeastaan millään muulla ei ole väliä.
Lapsellisena eronneena isukkina on vaikea löytää nuorta naista :(
m28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei jaksa työnsä lisäksi harrastaa mitään ihmeellistä. Työ vie mehut nykyään aika monelta. Ja sitten jos naisella on vilkas sosiaalinen elämä, sekin on väärin.
Voihan tuollainen erakoitunut, työuraansa panostava nainen olla ihan mielenkiintoinenkin ja oikeasti hyväkin kumppani, mutta kyllä alku on vähän hankalaa, kun jutut pyörivät hänen töidensä ympärillä.
Et pitäis heti ekoilla treffeillä paneskella, jos et anna olet pihtari/valikoiva/uskovainen tms
Ja ulkonäkö on ainoa mikä kiinnostaa miehiä, vaikka olisi siisti, puhdas, siistit vaatteet, niin miehiä kiinnostaa vaan kropan muoto ja kasvon piirteet, jos ei ole kamalaa pakkeli kerrosta ja fitness muija, et kelpaa kenellekään, edes niille pullukoille kilteille miehille
ulkonäkö on miehille 1. asia
sitten tulee halukkuus 2.
vasta viimeiseksi naisen luonne 3.
Yllättävintä ovat normaali käytöstapojen unohtuminen. Esimerkiksi mätsi saattaa vain hiljentyä yhtäkkiä. Tuollaisessa tilanteessa olisi kohteliasta kertoa vaikka, että "kiitos, mutta ei kiitos" tai jotain. Tai sitten vain poistaa se mätsi vähin äänin.
Olisi upeaa, kun tuo tapahtuisi vaikka kahvilassa. Yhtäkkiä olisinkin pöydän toisella puolen ihan vain pelkkää ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän karanneelle hiusrajalle sitten mielestäsi pitäisi tehdä? Hankkia peruukki?
Ajaa pää kaljuksi, jos kallonmuoto sen sallii.
Mutta tuo ei kai ollut pointti, vaan että tulisi tajuta se, että on jo keski-ikäinen mies, jolla karannut hiusraja. Realismia.
Ps. Oma havaintoini. Ylipainoiset miehet eivät tajua olevansa ylipainoisia, luulevat olevansa normaalipainoisia.
Että olisi pitänyt käydä ne koulut ja kiinnittyä oravanpyörään, että olisi edes ihminen naisten silmissä
hikikomori