Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?
En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..
Kommentit (580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoillisia naiset ovat deitti palstoilla (ja vaikuttaa että myös AV palstalaiset). Tai sitten ovat todella nössöjä.
Suurinosa naisista eivät tee aloitetta..
Valitettavasti jää aika vähiin parisuhde haaveeni tuon takia! Vaadin voimakasta sekä tasa-arvoista kumppania.. Ensimmäistä "testiä" ei kovinkaan moni läpäise.
Älä viitti selitellä. Itselläsi ei vain ole munaa lähestyä.
Isken naiset oikeassa elämässä en netissä. 😁 Munaa löytyy enemmänkin tarpeeksi, siksi näin. 😉
Se kuinka yleistä tuo ghostaaminen on... Jos nyt on muutaman kerran tavattu, niin kyllä silloin on fiksua sanoa, että kiitos, tämä oli tässä. Se, että viimeisillä treffeillä oikein hehkutat kuinka voitaisiin tehdä sitä ja tätä ja mennä sinne ja tänne, mutta sitten sinusta ei enää kuulu mitään. Törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.
Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.
Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..
Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.
Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.
En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.
Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta.
Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.
- sama eri (edellisessä unohtui mainita)
Yllättävintä on kuinka paljon helpompaa on saada aikaiseksi perus-häsläystä naisten kanssa kuin mitään parisuhteeseen viittaavaa.
Toinen yllättävä seikka ovat ns. kaveriseuraa hakevat. Ei siis mitään häsläystä, muttei mitään parisuhdettakaan, ihan vaan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.
Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.
Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..
Silti kummasti normaalit ja etenkin ns. menestyjä miehet vakiintuu ja avioituu ennen keski-ikää.
Tähän mennessä keski-iän savuttaneet ovat vielä naiiviita pikkupoikia nykynuoriin verrattuna, joten ei kannata vertailla. Lisäksi suhteisiin ruvetaan edelleen koska se nyt on vain se juttu, mitä ihmisiltä odotetaan tässä yhteiskunnassa. Aika muuttaa tavat ja parisuhteet ovat sitä myöten historiaa.
En usko että parisuhteet täysin katoavat mutta esim yhteenmuutto ei ole enää must. Moni myös kehittää itsetuntemustaan ja välttyy siten jatkossa hyväksikäyttösuhteilta. Vanhanaikainen perheeseen ja lisääntymiseen tähtäävä suhteilu on jo osin väistynyt. Se ei silti väistämättä tarkoita huonompaa elämänlaatua, ei automaattisesti parempaakaan. Kaikki eivät edelleenkään mene seksi edellä. Yleensäkin monimuotoisuus kasvaa. Se on myös helpotus.
Olen miehenä täysin päinvastaista mieltä ja 100% varma siitä, että aidot parisuhteet tulevat katoamaan. Tulevaisuudessa tulee olemaan vain "hyväksikäyttösuhteita". Miesten aito sitoutuminen tuhottu irtoseksiseksikulttuurin myötä, eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että miehet saavat helpommin, vaan myös yleisestä naiskuvasta.
Itse olen aina ollut enemmän parisuhdemies, mutta ei nykyään voi enää saada sitä tunnetta, että haluaisi sitoutua naiseen täysillä. "Parisuhteiden" muodostuminen vaati nykyään sen, ettei ota naisia liian vakavasti.
- sama eri (edellisessä unohtui mainita)
Sama tuo on naisellekin. Hirveän vaikea löytää miestä, jonka kohdalla tuntisi, että miehen voi ottaa vakavasti. Nämä irtosuhteililjat ja fwb-suhteita harrastavat ei synnytä sellaista tunnetta. Elämä kissan kanssa houkuttaa paljon enemmän.
Ihmisten pinnallisuus. Suurin osa elää täysin ilman minkäänlaista syvempää tajua itsestään - saati sitten toisista.
Se miten vähän henkiset arvot ihmisille merkkaa.
Ois kannattanut sittenkin opiskella yliopistossa ja valmistua. Ihan hyvin olen elämässä pärjännyt ilmankin akateemista tittelia mut naisille se on kynnyskysymys tänä päivänä.
M35
Sormukset oltaisiin oltu valmiit ostamaan jo tulevalla viikolla. Malttia ei ole enää valttia..
Hauska lukea kuinka vääristyneitä mielipiteitä porukalle syntyy, kun käyttävät pelkästään tinderin ja näkevät vain murto-osan porukasta... Menkää hyvät ihmiset niihin muihin ja parempiin palveluihin.
Että saat vain tatuoituja valkoroskanaisia matchiksi tinderissä jos et ole pankkiirilentäjälääkäri....
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea kuinka vääristyneitä mielipiteitä porukalle syntyy, kun käyttävät pelkästään tinderin ja näkevät vain murto-osan porukasta... Menkää hyvät ihmiset niihin muihin ja parempiin palveluihin.
Saa sielläkin kohdata mitä mielenkiintoisempia ihmisiä. Ei sillä, löysin lopulta etsimäni.
Mielenkiintoisin tai no ehkä pelottavin kohtaaminen oli uusnasu joka kiihkeästi ihaili rotuoppia ja piti profiilikuvanaan ketäs muutakaan kuin itse viiksihirmua.
Vierailija kirjoitti:
Se, että viimeisillä treffeillä oikein hehkutat kuinka voitaisiin tehdä sitä ja tätä ja mennä sinne ja tänne, mutta sitten sinusta ei enää kuulu mitään. Törkeää.
Tämä! Käydään useilla treffeillä ja lupaillaan jatkoa ja sitten puskista tuleekin viesti (nimenomaan siis viesti), ettei kohdannutkaan ja hyvää jatkoa. Miksi hitossa puhut jos ei ole mitään aikomustakaan toteuttaa?
Ja miksi treffailet tiettyä ihmistä jos hän ei aidosti kiinnosta.
Naisen alapään ulkonäöllä on todellakin väliä. Harmi, itse kun olen nimenomaan roiskeläppäp illun omaava nainen ja täten ikisinkkuna hautaan, kahden lihapalasen takia :(
Vierailija kirjoitti:
Ois kannattanut sittenkin opiskella yliopistossa ja valmistua. Ihan hyvin olen elämässä pärjännyt ilmankin akateemista tittelia mut naisille se on kynnyskysymys tänä päivänä.
M35
Toivottavasti vain niille naisille, jotka ovat itsekin akateemisesti koulutettuja. Ei kai kukaan lähäri voi vaatia toista olemaan esim. DI tai lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Että saat vain tatuoituja valkoroskanaisia matchiksi tinderissä jos et ole pankkiirilentäjälääkäri....
Ai niin, tästä kommentista tuli mieleen... että nämä nettipalstoilta tutut ölimiehet ovat olemassa myös IRL. Luulin ennen että ovat trollleja.
Vierailija kirjoitti:
Ja sellaisia ovat?
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisena eronneena isukkina on vaikea löytää nuorta naista :(
m28
Niin. Ikää alle kolkyt ja jo kertaalleen eronnut ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Se miten vähän henkiset arvot ihmisille merkkaa.
Ei jaksa kuule hölmö hörhöily vähempää kiinnostaa.
Ja tuo yllätti? :D