Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?

Vierailija
28.05.2020 |

En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..

Kommentit (580)

Vierailija
421/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin kommentointi-kenttä.

Voi vilkaista mitä mieltä muut ovat ko. henkilöstä.

Olen monesti ihmetellytkin, miksei saa antaa tähtiä kuten uber-kuskeillekin. Vaikka pari eri kategoriaa ja niistä keskiarvo. Keskiarvon perusteella algoritmin korjaus, eli keitä näytetään keille.

Ja sanallinen arviointi myös.

Palautteenantajan oma profiili vielä jäisi näkyviin, niin ei menisi pelkän paskanjauhamiseksi.

Tuo olisi hyvä. Mätsin heivaustilanteessa pakollinen kaksisuuntainen numeraalinen ja sanallinen arviointi ja jos et tee, niin omalle profiilille rankkua pari viikkoa.

Kyllä. Ja yksi kohta olisi ”en edes jutellut” jolla erottaisi nämä turhanmätsäilijät ja huomionkeräilijät joukosta.

Tuo muuttaisi koko tinderin.

Viesteihin vastaamis% ja viive julkiseksi myös.

Nopeaa tulisi julki, että tuota on turha swaipata muuta kuin vasemmalle.

Tuossa olisi kyllä ideaa.

Pitemmän mykät mätsit loppuisivat, kun ei swaippailisi itsekään sellaisia jatkoon.

Vierailija
422/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- iso osa miehistä ei näytä tietävän ollenkaan mitä haluaa

- huonot kuvat

- tyhjä profiiliteksti. Eikä ne pelkät emojit sitä ainakaan paranna..

- ghostaaminen, penkittäminen, roikottaminen, peruminen ym paskamainen käytös on yleistä

- tosi monella miehellä on epäsiisti parta tai jotkut ihmeelliset pensseliviikset, ilmeisesti muotia, pistänyt vaan silmään kun itse suosin parrattomia ja siistejä. Tai jos on parta niin sen pitäisi olla huoliteltu. Ja kyllä, on omatkin karvat siistitty, että mielestäni ei kohtuuton vaatimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
423/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nettideittisivustolla, sovin useita treffejä miesten kanssa, kuitenkin suurin osa heistä perui treffit lyhyellä varoitusajalla jonkin syyn takia sitten he eivät kuitenkaan ehdottaneet uutta ajankohtaa. Eli olevinaan etsitään kumppania mutta treffeillä ei haluta käydä.

Vierailija
424/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

- iso osa miehistä ei näytä tietävän ollenkaan mitä haluaa

- huonot kuvat

- tyhjä profiiliteksti. Eikä ne pelkät emojit sitä ainakaan paranna..

- ghostaaminen, penkittäminen, roikottaminen, peruminen ym paskamainen käytös on yleistä

- tosi monella miehellä on epäsiisti parta tai jotkut ihmeelliset pensseliviikset, ilmeisesti muotia, pistänyt vaan silmään kun itse suosin parrattomia ja siistejä. Tai jos on parta niin sen pitäisi olla huoliteltu. Ja kyllä, on omatkin karvat siistitty, että mielestäni ei kohtuuton vaatimus.

Penkittämisen ja roikottamisen ero?

Vierailija
425/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti ihmetellytkin, miksei saa antaa tähtiä kuten uber-kuskeillekin. Vaikka pari eri kategoriaa ja niistä keskiarvo. Keskiarvon perusteella algoritmin korjaus, eli keitä näytetään keille.

Palautteenantajan oma profiili vielä jäisi näkyviin, niin ei menisi pelkän paskanjauhamiseksi.

Tuo olisi hyvä. Mätsin heivaustilanteessa pakollinen kaksisuuntainen numeraalinen ja sanallinen arviointi ja jos et tee, niin omalle profiilille rankkua pari viikkoa.

Kyllä. Ja yksi kohta olisi ”en edes jutellut” jolla erottaisi nämä turhanmätsäilijät ja huomionkeräilijät joukosta.

Sama pätee muihinkin deittisovelluksiin.

Molemmin puolinen etu. Näkee heti alkuun, ettei tuo ehdi vastaamaan mihinkään, joten häntä on turha lähestyä. Ja tämä joka ei ehdi ei huku suotta taustahälinän määrään.

Vierailija
426/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kun minä olin nettideittisivustolla, sovin useita treffejä miesten kanssa, kuitenkin suurin osa heistä perui treffit lyhyellä varoitusajalla jonkin syyn takia sitten he eivät kuitenkaan ehdottaneet uutta ajankohtaa. Eli olevinaan etsitään kumppania mutta treffeillä ei haluta käydä.

Se voi olla jonkinlainen välitila hengata siellä virtuaalissa mukasuhteilemassa, kum voi kuvitella toisen just mielensä mukaiseksi. Todellisuus olisikin sitten liikaa. Omat loruilut voisivat myös paljastua.

Vierailija
427/580 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiire. Siis niin minne? Pakko heti tavata vaikka tietää toisesta iän ja nimen eikä muuta. Nämä kaiketi niitä joille treffeillä käyminen pelkkä harrastus mutta se miten paljon näitä oikeasti on yllätti.

Äkkiä vaan treffit aikaiseksi, kirjekaveruus vaan johtaa harhaan.

Jos se että ottaa selvää mikä toinen on ihmisiään on sinulle kirjekaveruutta niin mitä teet siellä treffeillä? Kun ensimmäisten viestien joukossa on "koska kahville" niin en todellakaan lähde. Miksi sinne menisin?

Kyllä minä ainakin tarvitsen jotain muutakin kuin iän ja nimen että alan tapaamaan. Noilla spkseillä kukaan kun ei voi olla kiinnostunut siitä toisesta ihmisenä.

Siellä tapaamisessahan niitä speksejä sitten katsotaan. Vaikka ne paperilla olisivat kuinka hyvät, niillä ei ole mitään merkitystä jos livenä ei homma toimi. Jos nainen on sopivan ikäinen, mielestäni kivan näköinen ja olemme onnistuneet mätsäämään niin se osoittaa että on ihan tarpeeksi speksejä tavata.

Käytät aikasi siihen että tapaat ihmisiä joista et tiedä mitään oleellista sen sijaan että käyttäisit aikaa sen sopivan etsintään. Olet harrastusdeittailija. Aika malliesimerkki vielä.

Vierailija
428/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiire. Siis niin minne? Pakko heti tavata vaikka tietää toisesta iän ja nimen eikä muuta. Nämä kaiketi niitä joille treffeillä käyminen pelkkä harrastus mutta se miten paljon näitä oikeasti on yllätti.

Äkkiä vaan treffit aikaiseksi, kirjekaveruus vaan johtaa harhaan.

Jos se että ottaa selvää mikä toinen on ihmisiään on sinulle kirjekaveruutta niin mitä teet siellä treffeillä? Kun ensimmäisten viestien joukossa on "koska kahville" niin en todellakaan lähde. Miksi sinne menisin?

Kyllä minä ainakin tarvitsen jotain muutakin kuin iän ja nimen että alan tapaamaan. Noilla spkseillä kukaan kun ei voi olla kiinnostunut siitä toisesta ihmisenä.

Siellä tapaamisessahan niitä speksejä sitten katsotaan. Vaikka ne paperilla olisivat kuinka hyvät, niillä ei ole mitään merkitystä jos livenä ei homma toimi. Jos nainen on sopivan ikäinen, mielestäni kivan näköinen ja olemme onnistuneet mätsäämään niin se osoittaa että on ihan tarpeeksi speksejä tavata.

Käytät aikasi siihen että tapaat ihmisiä joista et tiedä mitään oleellista sen sijaan että käyttäisit aikaa sen sopivan etsintään. Olet harrastusdeittailija. Aika malliesimerkki vielä.

Viikossa kyllä selviää kaikki oleellinen.

Vai mitä oleellista haluat tietää?

Vierailija
429/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee muihinkin deittisovelluksiin.

Molemmin puolinen etu. Näkee heti alkuun, ettei tuo ehdi vastaamaan mihinkään, joten häntä on turha lähestyä. Ja tämä joka ei ehdi ei huku suotta taustahälinän määrään.

Ei huono idea.

Aiheuttaisi heti sen, että oma profiili menisi muilta piiloon, kun yksi potentiaalinen tulee vastaan.

Vierailija
430/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen retkeilevä ulkoilmaihminen ja unelmakumppani olisi jonkinmoinen eräjorma, minkä tuon esille. Treffeillä yleensä selviää, että mies on nukkunut teltassa edellisen kerran lapsena ja eräharrastus on ehkä moottoriveneellä ajelua.

Itse etsin elämänkumppania- tietysti olisi kiva, jos kumppanilla olisi samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia, mutta tärkeintä on se muu yhteenkuuluvuus ("kemia", arvot jne).

Olen jättänyt vastaamatta sellaisiin iälmoituksiin, joissa mies on ns erä-jormailu ja haluaa kumppanin, joka eräjormailee myös, tai on himourheilija, ja kumppanin pitää olla myös.

Harmi juttu, koska kyseiset miehet olisivat muuten olleet kiinnostavia. Itse pidän ns kultturiadiousta, mutta en suinkaan edellytä, että miehen tulisi käydä teatterissa ja taidenäyttelyissä kanssani. Tärkeintä mielestäni on tuo muu yhteensopivuus. Ehkä meidän ei pitäisi olla niin ehdottomia esim noissa harrastus vaatimuksissa?

Vierailija
431/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömästi ihmettelen tätä miesten valitusta ettei treffiseuraa löydy.

Exäni 45 v., jolla on päihde- ja mielenterveysongelmia taustalla (ja edelleen alko maistuu, mikä näkyy myös pöhöttyneessä, ylipainoisessa ja punakassa ulkomuodossa), on eromme jälkeen ollut ties kuinka monen naisen kanssa. Asunutkin ainakin kahden kanssa. Hän on velkaantunut, rahat on loppu viikkoa ennen tilipäivää ja asuu pienessä vuoka-asunnossa. Tyyli on rähjäinen, tupakkaakin polttaa. Töissä hän kyllä käy ihan hyvässä paikassa.

Mutta aina löytyy nainen kun edellisestä on erottu. Melko epätasapainoisia naisetkin ovat olleet, mutta ei seuran saaminen näytä olevan kuitenkaan ongelma. Treffipalveluissa hän tosin markkinoi itseään vanhoilla kuvilla, joissa painaa ainakin 20 kg nykyistä vähemmän ja näyttää sporttiselta, mutta totuus on jotain muuta.

Naisia kyllä riittää, usein myös jo olemassa olevien suhteiden aikana.

Vierailija
432/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sinne tinderiin totuudenmukainen kuva itsestänne, jossa selviää nykyinen painonne ja ulkonäkönne!

Vierailija
433/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni 45 v., jolla on päihde- ja mielenterveysongelmia taustalla (ja edelleen alko maistuu, mikä näkyy myös pöhöttyneessä, ylipainoisessa ja punakassa ulkomuodossa), on eromme jälkeen ollut ties kuinka monen naisen kanssa. Asunutkin ainakin kahden kanssa. Hän on velkaantunut, rahat on loppu viikkoa ennen tilipäivää ja asuu pienessä vuoka-asunnossa. Tyyli on rähjäinen, tupakkaakin polttaa. Töissä hän kyllä käy ihan hyvässä paikassa.

Mutta aina löytyy nainen kun edellisestä on erottu. Melko epätasapainoisia naisetkin ovat olleet, mutta ei seuran saaminen näytä olevan kuitenkaan ongelma. Treffipalveluissa hän tosin markkinoi itseään vanhoilla kuvilla, joissa painaa ainakin 20 kg nykyistä vähemmän ja näyttää sporttiselta, mutta totuus on jotain muuta.

No kyllähän tuollaisilla miehillä on kysyntää. Eri asia sitten, jos mies on akateemisesti koulutettu, raitis ja savuton, taloudellisesti toimeentuleva ja elämänhallinta kunnossa. Treffeille pääsee harvoin ja toisille treffeille ei koskaan.

Vierailija
434/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien viime hetken peruminen. Kyllä alkaa ottamaan itseensä kun viidettä kertaa eri tyypin kanssa näin käy. Täältä nyt lukenut muiden vastaavia kokemuksia. Mikä siinä tapaamisessa miehiä niin jännittää ettei kuitenkaan uskalla? Turha on tosiaan ul ista ettei naiselle kelpaa kun itse ei vaivaudu edes paikalle. Parille ekalle annoin uuden mahdollisuuden ja nekin menivät puihin joten seuraavat olen ghoustannut samoin tein. Mitä turhaa kun kiinnosta ei.

Vierailija
435/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hauska. Muuta ei tarvita siis hauska, superhauska, hauskuuttaja ja sillä ei ole älyn tai muunkaan mammonan kanssa mitään tekemistä. Hauska mies on ihan top esim. Kari Kananen,  Napakympin Janne- juontaja ja sitä rataa  - noitten seurassa viihtyy, koukuttuu - myöhemmin voi tulla esiin kaikenlaisia haittapuolia, mutta niitäkin jaksaa sietää, kun vaan viihtyy sen tyypin seurassa, kun se saa endomorfiinit jylläämään ja niitten voimalla jaksaa vaikka kuinka pitkään. Mutta oleppa tylsän, kuivakon älykön kanssa, vaikka kuinka pinnistelen ja puserran itseäni samalle aallolle hänen kanssa, en vaan pääse mihinkään vaan makaan kuin lahna, siis joka merkityksessä, makkarin lattialla ja mietin miksi tässä näin kävi. Hän ei anna minulle energiaa vaan vie sitä en halua sellaista miestä. 

Vierailija
436/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alapään ulkonäöllä on todellakin väliä. Harmi, itse kun olen nimenomaan roiskeläppäp illun omaava nainen ja täten ikisinkkuna hautaan, kahden lihapalasen takia :(

Olen kuullut että miehet puhuvat inniestä ja outiesta mutta mikä ihme on roiskeläppäpillu?

Vierailija
437/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä deittimaailmassa on instahottis-beibien huono kunto. Siis kuvien perusteella sen ajan mitä eivät ole salilla, niin ovat lenkkeilemässä.

Ja todellisuudessa lamaantuvat kuntopiirissä, Paloheinän, Malminkartanon jne. portaissa todella nopeaa. Toki onhan se trikoopeppu edelleen hyvännäköinen, mutta jotenkin menee fiilikset.

Sovittiin treffit juoksun merkeissä instahottis-beiben kanssa Vanhankaupunginselän ympäri. Redillä tavattiin ja paikanpäälle saapui nainen paksu huppari päällä ja aivan jäätävän kokoiset kuulokkeet korvilla.

Okei, mietin mielessäni...

Kysäsin, että olisko 5:00 kilometrivauhti sellainen sopiva, kuulemma oli hyvä.

Ja ei kun liikkeelle. Hertsikassa meni jo poluilla kävelyksi kohti Viikkiä.

Lammassaaressa käytiin vilkaisemassa viereiselle saarelle pesiviä kotkia ja kun siitä lähdettiin, niin Arabianrannassa meni taas kävelyksi.

Jäkikäteen paljastui, että juoksee matolla vartin verran kerrallaan.

No eikö näillä naisilla ole muuta arvoa teille kuin heidän kuntonsa? :D Onneksi itse en ole törmännyt mihinkään tinder-kuntotesteihin. Tosin en kyllä esitä olevani missään huippukunnossa vaan teen muita aktiviteetteja miehen kanssa ja omat liikuntani sitten omalla ajalla.

Vierailija
438/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuollaisilla miehillä on kysyntää. Eri asia sitten, jos mies on akateemisesti koulutettu, raitis ja savuton, taloudellisesti toimeentuleva ja elämänhallinta kunnossa. Treffeille pääsee harvoin ja toisille treffeille ei koskaan.

😂🙈 Ai että!!

Vierailija
439/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rehellisyydestä. Minä perin hyvin nuorena melko suuren summan rahaa isovanhemmiltani ja mm. omistusasunnon Helsingin keskustasta. Olen myös ollut toistakymmentä vuotta hyväpalkkaisessa työssä ja sijoittanut suurimman osan palkastani, koska minulla ei ole koskaan ollut tarvetta ottaa velkaa ja maksaa sitä pois. En myöskään ole työtön, vaikka en ansiotöitä teekään. ---

Onkohan työttömyys (tai työelämän ulkopuolisuus) myös miehille yhtä suuri red flag kuin se ilmeisesti naisille on?

Olen nähnyt deitti-ilmoituksen, jossa 40+ mies etsi itseään nuorempaa työtöntä tai eläkeläistä.

Siitä tuli vaikutelma, että etsijä haluaa jonkun, joka on koko ajan käytettävissä tai palvelemassa taikka alisteisessa asemassa. Voi olla väärässä toki, mutta ilmoituksesta ei ainakaan mitenkään käynyt ilmi, että sinun kaltaisesti hyvässä taloudellisessa tilanteessa oleva itsenäinen henkilö olisi ollut edes vaihtoehto. 

Minä voin rehellisesti kertoa, että käyn palkkatyössä, jotta saan asuntolainaani maksettua ja laskut maksettua. Tietenkin työstä saa ainakin silloin tällöin henkistäkin pääomaa, mutta kyllä työelämä on ainakin minulle kuluttavaa ja stressaavaa. Jos olisin niin varakas, että ei tarvitsisi käydä palkkatyössä, niin en kävisi ja jos kuitenkin tuntisin tarvetta käydä, niin tekisin sitä varmaan vähän ja harrastusluonteisesti. 

Minulle ei olisi ongelma, että kumppani olisi taloudellisesti riippumaton eikä sen vuoksi kävisi töissä.

Kunhan se ei käytöksessä ja asenteissa heijastu muita ihmisiä kohtaan negatiivisesti, niin asia on täysin ok. 

Vierailija
440/580 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävintä deittimaailmassa on instahottis-beibien huono kunto. Siis kuvien perusteella sen ajan mitä eivät ole salilla, niin ovat lenkkeilemässä.

Ja todellisuudessa lamaantuvat kuntopiirissä, Paloheinän, Malminkartanon jne. portaissa todella nopeaa. Toki onhan se trikoopeppu edelleen hyvännäköinen, mutta jotenkin menee fiilikset.

Sovittiin treffit juoksun merkeissä instahottis-beiben kanssa Vanhankaupunginselän ympäri. Redillä tavattiin ja paikanpäälle saapui nainen paksu huppari päällä ja aivan jäätävän kokoiset kuulokkeet korvilla.

Okei, mietin mielessäni...

Kysäsin, että olisko 5:00 kilometrivauhti sellainen sopiva, kuulemma oli hyvä.

Ja ei kun liikkeelle. Hertsikassa meni jo poluilla kävelyksi kohti Viikkiä.

Lammassaaressa käytiin vilkaisemassa viereiselle saarelle pesiviä kotkia ja kun siitä lähdettiin, niin Arabianrannassa meni taas kävelyksi.

Jäkikäteen paljastui, että juoksee matolla vartin verran kerrallaan.

No eikö näillä naisilla ole muuta arvoa teille kuin heidän kuntonsa? :D Onneksi itse en ole törmännyt mihinkään tinder-kuntotesteihin. Tosin en kyllä esitä olevani missään huippukunnossa vaan teen muita aktiviteetteja miehen kanssa ja omat liikuntani sitten omalla ajalla.

Viimeisin cooper-testin tulos pakolliseksi vaan, kuten pituus ja painokin.

Instahottisbeibet pitävät kyllä kroppansa nimensä mukaisessa kunnossa, mutta ei se mitään kestävyyskuntoa takaa.

Jos lähdetään juoksemaan treffien merkeissä, niin ehkä ne kuulokkeet voisi jättää kotiin???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme