Mitkä asiat ovat tulleet sinulle yllätyksenä deittimaailmassa?
En olisi uskonut, että miten paljon moniongelmaisia ihmisiä on tarjolla siellä..
Kommentit (580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin kommentointi-kenttä.
Voi vilkaista mitä mieltä muut ovat ko. henkilöstä.
Olen monesti ihmetellytkin, miksei saa antaa tähtiä kuten uber-kuskeillekin. Vaikka pari eri kategoriaa ja niistä keskiarvo. Keskiarvon perusteella algoritmin korjaus, eli keitä näytetään keille.
Ja sanallinen arviointi myös.
Palautteenantajan oma profiili vielä jäisi näkyviin, niin ei menisi pelkän paskanjauhamiseksi.
Tuo olisi hyvä. Mätsin heivaustilanteessa pakollinen kaksisuuntainen numeraalinen ja sanallinen arviointi ja jos et tee, niin omalle profiilille rankkua pari viikkoa.
Kyllä. Ja yksi kohta olisi ”en edes jutellut” jolla erottaisi nämä turhanmätsäilijät ja huomionkeräilijät joukosta.
Tuo muuttaisi koko tinderin.
Viesteihin vastaamis% ja viive julkiseksi myös.
Nopeaa tulisi julki, että tuota on turha swaipata muuta kuin vasemmalle.Sama pätee muihinkin deittisovelluksiin.
Molemmin puolinen etu. Näkee heti alkuun, ettei tuo ehdi vastaamaan mihinkään, joten häntä on turha lähestyä. Ja tämä joka ei ehdi ei huku suotta taustahälinän määrään.
Ei huono idea.
Aiheuttaisi heti sen, että oma profiili menisi muilta piiloon, kun yksi potentiaalinen tulee vastaan.
Puhutaan jostain algoritmistä. Jos sellainen on, niin sittenhän algoritmin voisi koodata näyttämään hiljaisemmille ihmisille vastapuolen hiljaisempia ihmisiä ja toisaalta aikaisemmin aktiiviset ihmiset kohtaamaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävintä deittimaailmassa on instahottis-beibien huono kunto. Siis kuvien perusteella sen ajan mitä eivät ole salilla, niin ovat lenkkeilemässä.
Ja todellisuudessa lamaantuvat kuntopiirissä, Paloheinän, Malminkartanon jne. portaissa todella nopeaa. Toki onhan se trikoopeppu edelleen hyvännäköinen, mutta jotenkin menee fiilikset.
Sovittiin treffit juoksun merkeissä instahottis-beiben kanssa Vanhankaupunginselän ympäri. Redillä tavattiin ja paikanpäälle saapui nainen paksu huppari päällä ja aivan jäätävän kokoiset kuulokkeet korvilla.
Okei, mietin mielessäni...
Kysäsin, että olisko 5:00 kilometrivauhti sellainen sopiva, kuulemma oli hyvä.
Ja ei kun liikkeelle. Hertsikassa meni jo poluilla kävelyksi kohti Viikkiä.
Lammassaaressa käytiin vilkaisemassa viereiselle saarelle pesiviä kotkia ja kun siitä lähdettiin, niin Arabianrannassa meni taas kävelyksi.Jäkikäteen paljastui, että juoksee matolla vartin verran kerrallaan.
No eikö näillä naisilla ole muuta arvoa teille kuin heidän kuntonsa? :D Onneksi itse en ole törmännyt mihinkään tinder-kuntotesteihin. Tosin en kyllä esitä olevani missään huippukunnossa vaan teen muita aktiviteetteja miehen kanssa ja omat liikuntani sitten omalla ajalla.
Siinä Lammassaaren kohdalla mantereen puolella on niitä kottikärryjä. Olisit laittanut instahottisbeiben kottikärryihin ja työntänyt niillä takaisin Rediin. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kun minä olin nettideittisivustolla, sovin useita treffejä miesten kanssa, kuitenkin suurin osa heistä perui treffit lyhyellä varoitusajalla jonkin syyn takia sitten he eivät kuitenkaan ehdottaneet uutta ajankohtaa. Eli olevinaan etsitään kumppania mutta treffeillä ei haluta käydä.
Kunpa suomalaiset osaisivat puhua omaa kieltään. 😢
Viimeinen virkkeesi kuuluisi oikein näin:
Eli ollaan etsivinään kumppania, mutta treffeillä ei haluta käydä.
Tai sit sut vaan karsitaan potentiaalisten joukosta jo ennen ekojakaan treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti ihmetellytkin, miksei saa antaa tähtiä kuten uber-kuskeillekin. Vaikka pari eri kategoriaa ja niistä keskiarvo. Keskiarvon perusteella algoritmin korjaus, eli keitä näytetään keille.
Palautteenantajan oma profiili vielä jäisi näkyviin, niin ei menisi pelkän paskanjauhamiseksi.
Tuo olisi hyvä. Mätsin heivaustilanteessa pakollinen kaksisuuntainen numeraalinen ja sanallinen arviointi ja jos et tee, niin omalle profiilille rankkua pari viikkoa.
Kyllä. Ja yksi kohta olisi ”en edes jutellut” jolla erottaisi nämä turhanmätsäilijät ja huomionkeräilijät joukosta.
Nopeaa tulisi julki, että tuota on turha swaipata muuta kuin vasemmalle.
Tuo pitäisi rakentaa siten, että vastaamisviive lähtee juoksemaan siitä kun vastaanottaja on lukenut viestin.
Tokkopa tuolla kukaan koko ajan päivystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeaa tulisi julki, että tuota on turha swaipata muuta kuin vasemmalle.Tuo pitäisi rakentaa siten, että vastaamisviive lähtee juoksemaan siitä kun vastaanottaja on lukenut viestin.
Joo ja viivettäkin eri henkilöt arvioisi eri tavoin. Mä pitäisin vain hyvänä, jos ei olisi näppäimistö sauhuten heti vastaamassa takaisin kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Statuksen suuri merkitys naisille on ollut kieltämättä yllätys minulle. Ehkä olin myös asian suhteen hieman naiivi ja kuvittelin, että nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa sillä ei enää olisi juurikaan painoarvoa.
Olin ennen johtotehtävissä kansainvälisen yrityksen markkinoinnin parissa, mutta en ikinä tuntenut sitä omakseni ja lopulta menetin kiinnostukseni siihen täysin. Tällöin katosivat kuin taikaiskusta myös minusta kiinnostuneet naiset, ja nykyään kun kerron etten ole aktiivisesti työelämässä (teen kyllä paljon muuta kuten vapaaehtoistöitä), niin keskustelu loppuu kuin seinään.
Tukia en ole nostanut elämässäni lainkaan yliopistoajan opintotukea lukuunottamatta, ja pärjään varsin hyvin omilla säästöilläni. Kunnianhimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat vain nykyään täysin muualla kuin oravanpyörässä pyörimisessä.
Ehkä yrität liian hyvännäköisiä naisia? Varakkaille miehillehän syntyy usein harha omasta vetävyydestään. Sitten kun statukset riisutaan, paljastuu mikä on se oma "taso" ihan vain miehenä, ilman muita ansioita.
Totta kai kiinnostun itseäni viehättävistä naisista, mutta mikään instamalli ei todellakaan ole se ihmistyyppi.
Saan kyllä esimerkiksi tinderissä ihan saman verran kiinnostusta ja tykkäyksiä kuin ennenkin, mutta erona on se, että keskustelu tuntuu hyytyvän totaalisesti, kun työtittelini ja sen olemattomuus paljastuu..
Jos vain naiselle kerrot että et ole työelämässä, naisen silmissä olet hyvin todennäköisesti ongelmainen yksilö. Eli joko mt-eläkkeellä tai jotenkin vastuuton elämän haihattelija tms. Oma tilanteesi on sen verran erikoinen, ettei tollainen vaihtoehto tule mieleen ja sitä on vaikea uskoa todeksi vaikka kertoisit. Eli ikävä kyllä työttömyys on aika massiivinen red flag.
Minä olen alkanut harkita että irtisanoutuisin palkkatyöstä ja keskittyisin pelkästään osakkeiden päiväkauppaan. Olen siinä pärjännyt niin hyvin, että ehkä uskaltaisin. Mitenkähän naiset sitten suhtautuisivat? Pitääkö kuitenkin olla se kahdeksasta neljään -duuni että ei katsota nenänvartta pitkin?
Kyllähän näistä viesteistä selviää, että on oltava nimenomaan se tavanomainen päivätyö hyvällä tittelillä ja palkalla, muuten on mielenterveysingelmainen.
Tinderissä yllätti
- se, miten nopeasti selailuun jää koukkuun (pakko avata sovellus monta kertaa päivässä kuten vaikka uutissovellukset tai Facebook tms)
- se, miten kauan päivässä selailu vie aikaa (itse keskimäärin ainakin tunnin päivittäin)
- hyvän osuman kanssa viestittely vie helposti puoli päivää. Eli pakko sitoutua tietyssä mielessä. Keskustelu ei suju eikä pysty tutustua, ellei siihen käytä aikaa.
- miten erilaisia ihmisiä me ollaan, kuinka vastakohtaisia profiileja siellä on verrattuna siihen, mitä itse etsin
- miten vähän facebookin sinkkusivuilta, tinderistä tai suomi24 löytyy omiin kriteereihin sopivia henkilöitä. Omasta mielestä etsin ihan tavallista miestä: kävisi työssä ja tykkäisi työstään ja työ vaatisi jotain asiantuntemusta/kunnianhimoa/ahkeruutta. Mies olisi ollut pitkässä suhteessa, josta lapsia (kokemusta vakavasta parisuhteesta ja lapsista). Mies etsisi vakavaa parisuhdetta ja haluaisi viettää aikaa minun kanssani (eikä vain harrastaisi, keskittyisi lapsiinsa tai tekisi töitä 24/7). Ei olisi alkoholisti eikä mielellään polttaisi.
- että ne kerrat, kun olen miehiltä kysynyt, mikä kuvani on kiva (kaverimiehiltä tai osumilta), niin kaikki ovat sanoneet kuvaa takaapäin minusta kävelemässä (pylly?). Itse olen ajatellut, että minulla on kauniit iloiset kasvot ja hymy, sekä olen panostanut meikkiin ja kuvakulmaan ottaessani kasvokuvia.
- Jotkut profiilit ovat itsestä ihan älyttömiä (epäselvät kuvat, ei kuvaa ollenkaan, vain yksi kuva, vain pelottavia totisia ilmeitä, kriteerilistaukset, naisia haukkuvat tekstit, ei näitä-kriteerilistat, ”kysy lisää”, kuva yli vuoden vanha jopa 10 v vanha ), mutta pääasiahan se on, että se kuvastaa henkilöä. Jos joku on kovin kriittinen puheissaan, niin hyvä saada kuva jo profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä yllätti
- se, miten nopeasti selailuun jää koukkuun (pakko avata sovellus monta kertaa päivässä kuten vaikka uutissovellukset tai Facebook tms)
- se, miten kauan päivässä selailu vie aikaa (itse keskimäärin ainakin tunnin päivittäin)
- hyvän osuman kanssa viestittely vie helposti puoli päivää. Eli pakko sitoutua tietyssä mielessä. Keskustelu ei suju eikä pysty tutustua, ellei siihen käytä aikaa.
- miten erilaisia ihmisiä me ollaan, kuinka vastakohtaisia profiileja siellä on verrattuna siihen, mitä itse etsin
- miten vähän facebookin sinkkusivuilta, tinderistä tai suomi24 löytyy omiin kriteereihin sopivia henkilöitä. Omasta mielestä etsin ihan tavallista miestä: kävisi työssä ja tykkäisi työstään ja työ vaatisi jotain asiantuntemusta/kunnianhimoa/ahkeruutta. Mies olisi ollut pitkässä suhteessa, josta lapsia (kokemusta vakavasta parisuhteesta ja lapsista). Mies etsisi vakavaa parisuhdetta ja haluaisi viettää aikaa minun kanssani (eikä vain harrastaisi, keskittyisi lapsiinsa tai tekisi töitä 24/7). Ei olisi alkoholisti eikä mielellään polttaisi.
- että ne kerrat, kun olen miehiltä kysynyt, mikä kuvani on kiva (kaverimiehiltä tai osumilta), niin kaikki ovat sanoneet kuvaa takaapäin minusta kävelemässä (pylly?). Itse olen ajatellut, että minulla on kauniit iloiset kasvot ja hymy, sekä olen panostanut meikkiin ja kuvakulmaan ottaessani kasvokuvia.
- Jotkut profiilit ovat itsestä ihan älyttömiä (epäselvät kuvat, ei kuvaa ollenkaan, vain yksi kuva, vain pelottavia totisia ilmeitä, kriteerilistaukset, naisia haukkuvat tekstit, ei näitä-kriteerilistat, ”kysy lisää”, kuva yli vuoden vanha jopa 10 v vanha ), mutta pääasiahan se on, että se kuvastaa henkilöä. Jos joku on kovin kriittinen puheissaan, niin hyvä saada kuva jo profiilissa.
Tähän viimeiseen - miksi miehet ottavat tärähtäneitä selfieitä pimeässä ja alaviistosta? En halua katsoa sieraimiisi ja yleisesti ottaen alhaaltapäin ei ehkä tule paras kuva. Ei tarvitse filttereitä tai selfiekeppejä, vaan tavallinen päivänvalossa otettu kasvokuva riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeaa tulisi julki, että tuota on turha swaipata muuta kuin vasemmalle.Tuo pitäisi rakentaa siten, että vastaamisviive lähtee juoksemaan siitä kun vastaanottaja on lukenut viestin.
Joo ja viivettäkin eri henkilöt arvioisi eri tavoin. Mä pitäisin vain hyvänä, jos ei olisi näppäimistö sauhuten heti vastaamassa takaisin kaikille.
Tuo viesteihin vastaamisen viiveaika julkisena tietona antaisi mahdollisuuden jokaiselle valita sen sopivan aikasemman käyttäytymisen perusteella.
Itsekään en pidä, että viestiini vastataan jo 3 h sisään, mutta 3 viikkoa alkaa jo taas olemaan vähän liian pitkä aika. Sellainen 1,5 viikon viive lienee minulle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä yllätti
Jos profiilissa on kriteerilista, niin eikö silloin ole luettavissa, että henkilö on kriittinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viesteihin vastaamisen viiveaika julkisena tietona antaisi mahdollisuuden jokaiselle valita sen sopivan aikasemman käyttäytymisen perusteella.
Itsekään en pidä, että viestiini vastataan jo 3 h sisään, mutta 3 viikkoa alkaa jo taas olemaan vähän liian pitkä aika. Sellainen 1,5 viikon viive lienee minulle sopiva.
1,5 viikon viive on hyvä??? 🤣🤣🤣🤣
No et ainakaan turhan kiireessä ole. Sadassa päivässä eli vähän yli kolmessa kuukaudessa saat 5-10 viestiä vaihdettua riippuen siitä, että onko tuo toivottu viive molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä yllätti
Tähän viimeiseen - miksi miehet ottavat tärähtäneitä selfieitä pimeässä ja alaviistosta? En halua katsoa sieraimiisi ja yleisesti ottaen alhaaltapäin ei ehkä tule paras kuva. Ei tarvitse filttereitä tai selfiekeppejä, vaan tavallinen päivänvalossa otettu kasvokuva riittää...
Ja ylhäältä päin otetut kuvat kertovat 99 kertaa sadasta, että ko. henkilö on ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten ihmisten määrä.
Pk-seutu on pullollaan hyvin koulutettuja sinkkunaisia, joista huomaa, että ei heillä ole työnsä lisäksi mitään muuta elämää.
Tuossa on kyllä vinha perä, jotenkin "erakkomaisiin" pk-seudun naisiin on tullut itsekin tutustuttua.
Moni ei jaksa työnsä lisäksi harrastaa mitään ihmeellistä. Työ vie mehut nykyään aika monelta. Ja sitten jos naisella on vilkas sosiaalinen elämä, sekin on väärin.
Voihan tuollainen erakoitunut, työuraansa panostava nainen olla ihan mielenkiintoinenkin ja oikeasti hyväkin kumppani, mutta kyllä alku on vähän hankalaa, kun jutut pyörivät hänen töidensä ympärillä.
Mä olen just tämmönen. Uraan panostanut sinkkunainen pk-seudulta, joka tietää itsekin osaavansa puhua vain työstään ja ratsastuksesta.... Tuo työstä puhuminen on, mistä haluaisi päästä eroon, mutta kun oikeasti elämään ei muuta ole elämään mahtunut valmistumisesta (-97) lähtien..... Paitsi uutuutena hevoset :)
asianajajayrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten ihmisten määrä.
Pk-seutu on pullollaan hyvin koulutettuja sinkkunaisia, joista huomaa, että ei heillä ole työnsä lisäksi mitään muuta elämää.
Tuossa on kyllä vinha perä, jotenkin "erakkomaisiin" pk-seudun naisiin on tullut itsekin tutustuttua.
Moni ei jaksa työnsä lisäksi harrastaa mitään ihmeellistä. Työ vie mehut nykyään aika monelta. Ja sitten jos naisella on vilkas sosiaalinen elämä, sekin on väärin.
Voihan tuollainen erakoitunut, työuraansa panostava nainen olla ihan mielenkiintoinenkin ja oikeasti hyväkin kumppani, mutta kyllä alku on vähän hankalaa, kun jutut pyörivät hänen töidensä ympärillä.
Mä olen just tämmönen. Uraan panostanut sinkkunainen pk-seudulta, joka tietää itsekin osaavansa puhua vain työstään ja ratsastuksesta.... Tuo työstä puhuminen on, mistä haluaisi päästä eroon, mutta kun oikeasti elämään ei muuta ole elämään mahtunut valmistumisesta (-97) lähtien..... Paitsi uutuutena hevoset :)
asianajajayrittäjä
Mä olin treffeillä kaltaisesi kanssa Hertsikan Treffipubissa. Hetken oli tunne, että hakeeks hän töihin mulle. 😀 Sitten ajattelin, että okei häntä jännittää ja sellaisissa tilanteissa puhuu "itselle helpoista asioista". Tavattiin pari kertaa uudemmankin kerran, mutta ei siitä mitään tullut. Hänellä oli työ ja eipä mitään muuta sen lisäksi, vaikka yritin johdatella keskustelua muihinkin suuntiin. Väsyin ja annoin periksi, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Statuksen suuri merkitys naisille on ollut kieltämättä yllätys minulle. Ehkä olin myös asian suhteen hieman naiivi ja kuvittelin, että nykyajan tasa-arvoisessa yhteiskunnassa sillä ei enää olisi juurikaan painoarvoa.
Olin ennen johtotehtävissä kansainvälisen yrityksen markkinoinnin parissa, mutta en ikinä tuntenut sitä omakseni ja lopulta menetin kiinnostukseni siihen täysin. Tällöin katosivat kuin taikaiskusta myös minusta kiinnostuneet naiset, ja nykyään kun kerron etten ole aktiivisesti työelämässä (teen kyllä paljon muuta kuten vapaaehtoistöitä), niin keskustelu loppuu kuin seinään.
Tukia en ole nostanut elämässäni lainkaan yliopistoajan opintotukea lukuunottamatta, ja pärjään varsin hyvin omilla säästöilläni. Kunnianhimoni ja kiinnostuksen kohteeni ovat vain nykyään täysin muualla kuin oravanpyörässä pyörimisessä.
Ehkä yrität liian hyvännäköisiä naisia? Varakkaille miehillehän syntyy usein harha omasta vetävyydestään. Sitten kun statukset riisutaan, paljastuu mikä on se oma "taso" ihan vain miehenä, ilman muita ansioita.
Totta kai kiinnostun itseäni viehättävistä naisista, mutta mikään instamalli ei todellakaan ole se ihmistyyppi.
Saan kyllä esimerkiksi tinderissä ihan saman verran kiinnostusta ja tykkäyksiä kuin ennenkin, mutta erona on se, että keskustelu tuntuu hyytyvän totaalisesti, kun työtittelini ja sen olemattomuus paljastuu..
Jos vain naiselle kerrot että et ole työelämässä, naisen silmissä olet hyvin todennäköisesti ongelmainen yksilö. Eli joko mt-eläkkeellä tai jotenkin vastuuton elämän haihattelija tms. Oma tilanteesi on sen verran erikoinen, ettei tollainen vaihtoehto tule mieleen ja sitä on vaikea uskoa todeksi vaikka kertoisit. Eli ikävä kyllä työttömyys on aika massiivinen red flag.
Minä olen alkanut harkita että irtisanoutuisin palkkatyöstä ja keskittyisin pelkästään osakkeiden päiväkauppaan. Olen siinä pärjännyt niin hyvin, että ehkä uskaltaisin. Mitenkähän naiset sitten suhtautuisivat? Pitääkö kuitenkin olla se kahdeksasta neljään -duuni että ei katsota nenänvartta pitkin?
Kyllähän näistä viesteistä selviää, että on oltava nimenomaan se tavanomainen päivätyö hyvällä tittelillä ja palkalla, muuten on mielenterveysingelmainen.
Höpö höpö, riittää että elättää itsensä eikä loisi tuilla. Tuo edellinen on varmaankin tarkoitushakuisesti jättänyt asian mainitsematta. Ajatuksena, että kyllä kun pitäisi kelvata ihan vaan kultaisen luonteeni vuoksi vaikka olisin mikä tahansa elämäntapatyötön. Voi niinkin toki parisuhdetta lähestyä, mutta ei siitä pidä vetää johtopäätöstä että itsensä pääomatuloilla elättäminen olisi naisille turn off. Ei se ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse sinkku mutta tapaan työni puolesta paljon sinkkumiehiä kenen kanssa juttelen.
Ihan muutamissa vuosissa tullut esille se, että miehet eivät halua sitoutua, viihtyvät sinkkuna. Vielä hetki sitten kuulin jopa tasokkailta nuorilta miehiltä, että haluavat kivan tyttöystävän. Nyt kuuluu jopa etteivät ikinä halua tyttöystävää. Suurin syy tähän heidän puolelta on se kun monet naiset suostuvat pelkkään seksisuhteeseen, jotta saavat pidettyä nämä miehet.
Eipä olisi helppoa olla sinkkunainen..
Eli pitäkää naiset ne jalat ristissä ja siveyslukko päällä, niin ei juokse miehet karkuun teidän himokkuutta!
Eipä semmoista miestä kannata pitää eikä yrittää saada itselleen. Tuo on asia, joka noiden roikkujien pitäisi sisäistää. Ettei noista miestä kannata pitää kiinni.
Minkäs teet, et sä voi pakottaa itseäs ihastumaan mieheen joka ei ole laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilpittömästi ihmettelen tätä miesten valitusta ettei treffiseuraa löydy.
Exäni 45 v., jolla on päihde- ja mielenterveysongelmia taustalla (ja edelleen alko maistuu, mikä näkyy myös pöhöttyneessä, ylipainoisessa ja punakassa ulkomuodossa), on eromme jälkeen ollut ties kuinka monen naisen kanssa. Asunutkin ainakin kahden kanssa. Hän on velkaantunut, rahat on loppu viikkoa ennen tilipäivää ja asuu pienessä vuoka-asunnossa. Tyyli on rähjäinen, tupakkaakin polttaa. Töissä hän kyllä käy ihan hyvässä paikassa.
Mutta aina löytyy nainen kun edellisestä on erottu. Melko epätasapainoisia naisetkin ovat olleet, mutta ei seuran saaminen näytä olevan kuitenkaan ongelma. Treffipalveluissa hän tosin markkinoi itseään vanhoilla kuvilla, joissa painaa ainakin 20 kg nykyistä vähemmän ja näyttää sporttiselta, mutta totuus on jotain muuta.
Naisia kyllä riittää, usein myös jo olemassa olevien suhteiden aikana.
No kyllähän tuollaisilla miehillä on kysyntää. Eri asia sitten, jos mies on akateemisesti koulutettu, raitis ja savuton, taloudellisesti toimeentuleva ja elämänhallinta kunnossa. Treffeille pääsee harvoin ja toisille treffeille ei koskaan.
😂🙈 Ai että!!
Jep en pysty millään tarjoamaan samanlaista räiskyvää draamaa ja suuria tunteita kuin mies, joka ryyppäsi tilin tyhjäksi ja pummii naiselta tupakkarahaa
Deittimaailmassa yllätti deittimaailman sisään rakentuneet säännöt:
Kukaan ei lähtökohtaisesti halua tavata ketään Tinderin kautta. Tulin katselemaan, äiti pakotti...
Moni siis tahtoo löytävänsä kumppanin ns. live-tilanteessa. Kuitenkin Tinderin kautta eteneminen live-tilanteeseen tuntuu vaativan useamman viikkojen viestittelyn. Luulisi nyt parissa päivässä selviävän onko mitään mieltä tavata?
Se, että ei etsitä ihmistä vaan tissejä ja percettä ja fitness-mallia. Keski-ikäisen naisen pitäisi olla instabeibe. Normaalin järkevän ihmisen löytäminen tuolta paskamarkkinoilta klamydian ja treenihien seasta on mahdotonta. Mietitään, voiko harrastaa muiden tapailtavien kanssa seksiä jos suhde ei ole vakiintunut. Ja miten miehet on lyhentyneet ja muuttuneet pinnallisiksi. Hyi olkoon.
Kunpa suomalaiset osaisivat puhua omaa kieltään. 😢
Viimeinen virkkeesi kuuluisi oikein näin:
Eli ollaan etsivinään kumppania, mutta treffeillä ei haluta käydä.