Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tarot-korteista ja -luennoista?

Vierailija
28.05.2020 |

Kellään kokemuksia tarot-korteista lukemisesta tai tarot-luennan ostamisesta? Millaisia kokemuksia? Pitivätkö ennustukset paikkansa, uskotko näihin?

Itse olen uskonnoton ja aatteeton, mutta en tyrmää tässä maailmassa mitään uskomuksia, sillä mistään en voi olla varma. Kyselen siis ihan mielenkiinnosta :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös tarot-kortit.

Korttipakkani kuvat sinänsä ovat typerästi piirretyt mutta kun sain pakan lahjaksi parikymmentä vuotta sitten niin mikäpäs siinä.

Olen katsonut korteistani tutuille ja joillekin tuntemattomille tietäen vain syntymäajan.

Jostain syystä "ennustukseni" ovat pitäneet aina kutinsa. Korttien vastaukset katson kirjasta, en voi mitenkään muistaa156:tta vastausta ulkoa.

Olen aina muistuttanut, että kortit ovat ihmisten tekemiä pahvilappuja, eivätkä ne voi määrätä kenenkään elämästä.

Ja että "ennustuksia" haluavat saavat luvallani katsoa  itse korteistani ja kirjasta mieleiset vastaukset.

Mutta kun kukaan ei ole sitä halunnut, olen sitten heille katsonut.

Rahaa en kyllä ole ottanut vaikka sitä on tarjottukin, varsinkin jälkeenpäin kun "ennustukset" ovat toteutuneet.

Piti vielä lisäämäni, että joskus joku teini on pyytänyt katsomaan korteista  mutta niin nuorille en pysty katsomaan, koska heidän tahtonsa ja elämänsä on vielä niin paljon isän ja äidin varassa. 

Vierailija
22/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot-kortit ja uushenkisyys edustavat pimeyden henkivaltoja.

Halusin vaan, että tiedät tämän.

Kukaan ei aikoinaan mulle niistä kertonut ja sain kokea pelottavia asioita noilta voimilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut kortteja parikymmentä vuotta. En toisaalta usko tällaiseen hömppään lainkaan, mutta kortit pitävät paikkansa kerta toisensa jälkeen.

huono olet lukemaan kun parikyt vuotta olet kortteja lukenut. Niissä nyt juurikaan edes ole tekstiä. Montako tuntia meni avausviestin lukemiseen? varmaan useampi kun tarotkorteissakin noin kauan mennyt

No heh heh, olipas nokkela vitsi...hoh hoijaa...

Vierailija
24/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!

Kävin tarot ennustajalla. Minulle tuli kortti, missä oli puu jossa oli paljon hedelmiä. Ennustaja sanoi, että tietää rahaaa. Seuravalla viikoilla voitin lotossa 3 miljoonaa.

Sitten tuli kortti jossa oli aurinkojumala ratsastamassa. Kertoi, että tapaan mystisen tumman miehen lähiaikoina, joka on tuleva miehesi. Kuukauden päästä tuli uusi työkaveri, joka oli Afrikasta. Rakastuttiin. Ja mentiin naimisiin Seinäjoen kirkossa.

Tuli myös kortti missä oli tummia pilviä, miekka ja mystinen amuletti. Sanoi, että nyt tuli huono kortti. Liittyy jotenkin ihmiseen jolla on miekka ja amuletti. Pappani kuoli 2 kuuakuden päästä. Papalta löytyy Kanarian saarilta ysärillä ostettu matkamuisto: Miekka ja Amuletti. (tuli oikein kylmät väreet)

Tuli myös papukaija, joka istui aarrearkun päällä.   ENnsuatja vain sanoi, että tämä sinun täytyy itse tulkita. Mietin viikkoja, mitä tämä voisi tarkoittaa. Lopulta muistin, että ullakolla on ollut vusoia vanha arkku, jonka lukko on jumissa. Menin yläkertaan ja sain lukon lopulta auki. Arkussa olis sisällä Arabian papukaija kannu. Otin yhteyttä Aki Palsanmäkken ja Heliin ja myin kannun heille. 

Tässä muutama. 

Vierailija
25/25 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten jäi vaivaamaan, että veikö se afrikanneeeceri voittorahasi, kun otti eron sinusta?