Naiset kertokaa mittanne!
Kertokaa naiset kaikki tärkeät numerot. Ikä, pituus, paino, kuppikoko, alushousujen koko.
Voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen omaan vaimoon. 27v, 160cm 51kg. 75E kuppi ja s kokoiset stringit.
Kommentit (36)
Kerro lisää mielikuvitusvaimostasi.
Laardi - Liisa tässä terve! 40 v, 163 cm, 95kg, 85H kuppi ja L-koon pöksyt menee jos oikein tiristää 😂😂😂
Mihin tarvitset minusta tällaisen tiedon?
Ei mitään hajua. En mittaile itseäni, puntaria en omista ja rintaliivejä en käytä.
N27
156/49 b/c rintsikat, riippuu liiveistä. Xs ja s kokoisia vaatteita. Ikää on 33 ja synnyttänyt olen 3 ihanaa tyttöä.
Toi kysymys on kuin suoraan jostain 50-luvulta, jolloin lueteltiin missikandidaattien ”strategisia mittoja” suurinakin uutisina. Mulle mitkään mitat edes kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toi kysymys on kuin suoraan jostain 50-luvulta, jolloin lueteltiin missikandidaattien ”strategisia mittoja” suurinakin uutisina. Mulle mitkään mitat edes kerro yhtään mitään.
Ei pituus-paino-kuppikoko vielä kauheesti kerrokaan, mutta vyötärö-lantio-rinnanympärys ja pituus + jalkojen sisämitta kyllä jo kertovat.
Ne on ne mitkä itseäni kiinnostaa; vyötärö-lantio, pituus ja jalkojen sisäpituus.
Samaa mieltä. Rinta-vyötärö-lantio mitat on se juttu. Paino ei kerro mitään (lihas/läski) eikä pituuskaan koska sopusuhtaisuus on kaunista.
Aika harva nainen on enää mallia tiimalasi. Naisen vartalo on muuttunut tasapaksummaksi. Vaikka olisi lihaksikas, treenattu ja hoikka niin kurvit puuttuu. Naiset ovat luultavasti vahvempia ja terveempiä mutta vartalot poikamaisempia.
En osaa sanoa mittojani. Arvaan että painan n. 61kg, pituus 177cm. Ei mitään hajua mistään ympärysmitoista. 60cm? 100cm? Mulla on vain viivoitin, en saa mitattua. Mutta pienet rinnat, siro kroppa, s-kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pituus-paino-kuppikoko vielä kauheesti kerrokaan, mutta vyötärö-lantio-rinnanympärys ja pituus + jalkojen sisämitta kyllä jo kertovat.
Ne on ne mitkä itseäni kiinnostaa; vyötärö-lantio, pituus ja jalkojen sisäpituus.
Ahaa, mitä ne sinulle kertovat? Tässä omat mittani, mittasin ihan sinua varten ;) Kerrothan analyysisi, kiitos :)
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, mitä ne sinulle kertovat? Tässä omat mittani, mittasin ihan sinua varten ;) Kerrothan analyysisi, kiitos :)
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
Hyväthän sinulla on mitat. Aika harvinaiset. Taidatpa tietää sen itsekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
Siis kertovat enemmän kuin pelkkä paino ja pituus, sillä painon ja pituuden perusteella ei voi päätellä vartalomallista ja rasvoista oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
Hyväthän sinulla on mitat. Aika harvinaiset. Taidatpa tietää sen itsekin...
Joo, tiedän että ne on hyvät :) Mä vaan mietin, että mitä kaikkea niistä sitten pystyy kertomaan. Toki tiedän ilmankin, että mulla on poikkeuksellisen hyvä kroppa. Harmi, että naama on sitten jotain ihan muuta :)
162cm/55kg. Vyötärö 66cm, lantio 93, rinnanympärys 84, kuppi 70E.
Aiemmin en juuri treenaillut, nykyään jonkun verran. Mitat oli kuitenkin aika samat, mut nyt enemmän lihasta. Ja 37v olen.
Tää keskustelu on sama kuin ne jossa miehet kertovat miehistä mittaansa, kaikilla on vähintään 20cm. Nyt on kaikilla naisilla ampiais vyötärö ja E-F kuppi.
Vai onko sittenkin miehiä kaikki. Nimittäin tietäjät tietää (eli naiset) että kuppikoossa pelkkä kirjain ei merkkaa, ympärysmitta kertoo jopa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu on sama kuin ne jossa miehet kertovat miehistä mittaansa, kaikilla on vähintään 20cm. Nyt on kaikilla naisilla ampiais vyötärö ja E-F kuppi.
Vai onko sittenkin miehiä kaikki. Nimittäin tietäjät tietää (eli naiset) että kuppikoossa pelkkä kirjain ei merkkaa, ympärysmitta kertoo jopa enemmän.
No jaa, tai vastaisko tähänkin ketjuun enemmän sellaiset, jotka tosiaan tietää että on hyvä vartalo. Itse ainakin olen ihan nainen vaikka ketjuun vastasinkin :) Kuppikokoani en tosin kertonut, koska jos olisin kertonut että käytän kokoa 65F niin reaktio olisi juuri tuo, minkä kirjoitit. Sitten jos jatkan, että käytän vain Changen liivejä, niin se kertoo taas jo enemmän. Tietäjille ;)
Vierailija kirjoitti:
162cm/55kg. Vyötärö 66cm, lantio 93, rinnanympärys 84, kuppi 70E.
Aiemmin en juuri treenaillut, nykyään jonkun verran. Mitat oli kuitenkin aika samat, mut nyt enemmän lihasta. Ja 37v olen.
Onkohan sulla liian isot rintsikat vai mulla liian pienet kun mulla on koko 70E ja mun rinnanympärys on 93 cm eli 9 cm suurempi kuin sulla? Vai oletko mies joka leikkii naista?
Käyttääkö joku muka vielä stringejä?
P-rseen hammaslankaa? Kaikki anaaalin suun mehut kulkeutuu narua pitkin emättimeen! Ikuinen tulehduskierre.
En. Kerro itse omasi.