Naiset kertokaa mittanne!
Kertokaa naiset kaikki tärkeät numerot. Ikä, pituus, paino, kuppikoko, alushousujen koko.
Voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen omaan vaimoon. 27v, 160cm 51kg. 75E kuppi ja s kokoiset stringit.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kysymys on kuin suoraan jostain 50-luvulta, jolloin lueteltiin missikandidaattien ”strategisia mittoja” suurinakin uutisina. Mulle mitkään mitat edes kerro yhtään mitään.
Ei pituus-paino-kuppikoko vielä kauheesti kerrokaan, mutta vyötärö-lantio-rinnanympärys ja pituus + jalkojen sisämitta kyllä jo kertovat.
Ne on ne mitkä itseäni kiinnostaa; vyötärö-lantio, pituus ja jalkojen sisäpituus.
Ahaa, mitä ne sinulle kertovat? Tässä omat mittani, mittasin ihan sinua varten ;) Kerrothan analyysisi, kiitos :)
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
Jalan sisämitta kuulostaa tuon pituiselle omituisen pitkältä.. miten oikein mittaat sen? Joku 78 olisi aila normaali, 82 olisi jo pitkäjalkainen, siihen vielä 4cm lisää niin... vai onko yläkroppasi tosi lyhyt?
No toisaalta kaikilla on erilaiset kropat ja varmaan näytät ihan sopusuhtaiselta oikesti, paperilla vaan kuulostaa oudolta tuon pituiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kysymys on kuin suoraan jostain 50-luvulta, jolloin lueteltiin missikandidaattien ”strategisia mittoja” suurinakin uutisina. Mulle mitkään mitat edes kerro yhtään mitään.
Ei pituus-paino-kuppikoko vielä kauheesti kerrokaan, mutta vyötärö-lantio-rinnanympärys ja pituus + jalkojen sisämitta kyllä jo kertovat.
Ne on ne mitkä itseäni kiinnostaa; vyötärö-lantio, pituus ja jalkojen sisäpituus.
Ahaa, mitä ne sinulle kertovat? Tässä omat mittani, mittasin ihan sinua varten ;) Kerrothan analyysisi, kiitos :)
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
Jalan sisämitta kuulostaa tuon pituiselle omituisen pitkältä.. miten oikein mittaat sen? Joku 78 olisi aila normaali, 82 olisi jo pitkäjalkainen, siihen vielä 4cm lisää niin... vai onko yläkroppasi tosi lyhyt?
No toisaalta kaikilla on erilaiset kropat ja varmaan näytät ihan sopusuhtaiselta oikesti, paperilla vaan kuulostaa oudolta tuon pituiselle.
Se oli kieltämättä hankalin. Olen kyllä melko pitkäjalkainen, mutta mitta saattaa olla vähän epätarkka. Nivusesta lattiaan mittasin, miten se pitäisi mitata?
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää mielikuvitusvaimostasi.
Sama tuli mieleen täälläkin. Vähän mielikuvitukselliselta kuulostaa että 51 kg painavalla olisi 75 ympärysmitta rinnan alta mitattuna. Isot keuhkot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
Mistä tiedät mikä on normaali?
Itselläni 87cm jalkan sisämitta ja olen 175cm pitkä. Jalkani eivät ole erityisen pitkät, mutteivät lyhyetkään.
En osaa yhtään sanoa, minkä pituiset jalat ihmisillä yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku muka vielä stringejä?
P-rseen hammaslankaa? Kaikki anaaalin suun mehut kulkeutuu narua pitkin emättimeen! Ikuinen tulehduskierre.
Ei niistä mitään tulehduksia tule, ja muutenkin ovat mukavat jalassa.
Siinä olet kyllä oikeassa, että kuka niitä muka vielä käyttää, sillä ne ovat epäesteettiset ja epämuodikkaat eikä juuri kenenkään perse näytä niissä hyvältä.
Itse käytän stringejä vain joskus jos kukaan ei näe, muuten aina brazilian pants.
N27
En ole koskaan kuullut että jalan sisäpituudella olisi mitään väliä. Mihin tämä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että jalan sisäpituudella olisi mitään väliä. Mihin tämä liittyy?
Kertoo vartalon mittasuhteista, ei sinänsä väliä
Hoikka, sopusuhtainen hyvän matkaa alle 160cm hukkapätkä, Abreuksi mies välillä naljailee. Liivit on C kokoa ja painoa noin 48kg
Niin ja ikää 34
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen on enää mallia tiimalasi. Naisen vartalo on muuttunut tasapaksummaksi. Vaikka olisi lihaksikas, treenattu ja hoikka niin kurvit puuttuu. Naiset ovat luultavasti vahvempia ja terveempiä mutta vartalot poikamaisempia.
Ei ihme että ollaan masentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen on enää mallia tiimalasi. Naisen vartalo on muuttunut tasapaksummaksi. Vaikka olisi lihaksikas, treenattu ja hoikka niin kurvit puuttuu. Naiset ovat luultavasti vahvempia ja terveempiä mutta vartalot poikamaisempia.
Ei ihme että ollaan masentuneita.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku muka vielä stringejä?
P-rseen hammaslankaa? Kaikki anaaalin suun mehut kulkeutuu narua pitkin emättimeen! Ikuinen tulehduskierre.
Ei, hipsterit on tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
162cm/55kg. Vyötärö 66cm, lantio 93, rinnanympärys 84, kuppi 70E.
Aiemmin en juuri treenaillut, nykyään jonkun verran. Mitat oli kuitenkin aika samat, mut nyt enemmän lihasta. Ja 37v olen.Onkohan sulla liian isot rintsikat vai mulla liian pienet kun mulla on koko 70E ja mun rinnanympärys on 93 cm eli 9 cm suurempi kuin sulla? Vai oletko mies joka leikkii naista?
No ei kyllä ole liian isot, onko sulla liian pienet? H&M liiveistä on koko 70F ja kuppi jopa puristaa. 75D sopii kupin puolesta myös, mutta ympärystä on liikaa. Esim lumingerien sivuilla on laskuri mihin mitat voi laittaa. Siellä mun mitoilla tulee kooksi 60G. Rintojen alta mitta n. 68cm. Jos rintojen päältä ois 93,niin olis jo 60K. Tuossa koossa 60G on muuten kuppi saman kokoinen kuin 70E...
Mies tosiaan Joo, etenkin näillä mitoilla. 😂😂
Rintaliivien kokoluokitus on mennyt niin hulluksi että mittanauha kertoo paremmin kuin rintaliivien koko.
Tiimalasissa tulee olla vyötärön levein ja rinnan levein kohta suurinpiirtein sama ja vyötärö reippaasti kapeampi. Tällöin on kyseessä naiselliset mitat.
Mitä tää aloitus tekee seksipalstalla? Eikä tää kuulu aihe vapaalle?
Ikä 26
Pituus 167
Paino 49
Kuppikoosta ei mitään hajua
Alushousujen koko vaihtelee XS-M valmistajasta riippuen, eli ei sano yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vyötärö 64
lantio 92
rinta 92
pituus 171
jalan sisämitta 86
No toisaalta kaikilla on erilaiset kropat ja varmaan näytät ihan sopusuhtaiselta oikesti, paperilla vaan kuulostaa oudolta tuon pituiselle.Se oli kieltämättä hankalin. Olen kyllä melko pitkäjalkainen, mutta mitta saattaa olla vähän epätarkka. Nivusesta lattiaan mittasin, miten se pitäisi mitata?
Mitataan juurikin nivusista eli siis ulkoisista häpyhuulista lattiaan saakka. Mun mielestä olisi parempi käyttää mittaa lonkkanivelestä lattiaan. Kun eihän se jalka nivusesta ala. Ja ihmisillä vaihtelee se, kuinka paljon on tavaraa tuolla jalkojen välissä 😄
Olen kohta 40 v ja olen käyttänyt koko aikuisikäni stringejä. Istuu farkkujen kanssa parhaiten. Koskaan ei ole ollut mitään tulehdusta.