Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko syksylle tulossa tautihuippu?

Vierailija
27.05.2020 |

En ole kovin seurannut koko tilannetta. Sanokaa viisaammat.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jo ohi.

Oletko varma?

En, ku mä oon Raimo

Vierailija
22/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä tuleeko mitään toista aaltoa. Aivan turhaa spekulointoa lähes kaikki tähän liittyvä, niinkun on kahen kuukauden aikana nähty.

Olen HUSilla töissä, ja potilasmäärien huipun piti olla 12.5. rajoituksista huolimatta. No eipä ollu, vaan yks koronaosasto suljettiin ku ei ollu potilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä tuleeko mitään toista aaltoa. Aivan turhaa spekulointoa lähes kaikki tähän liittyvä, niinkun on kahen kuukauden aikana nähty.

Olen HUSilla töissä, ja potilasmäärien huipun piti olla 12.5. rajoituksista huolimatta. No eipä ollu, vaan yks koronaosasto suljettiin ku ei ollu potilaita.

Mitä spekulaatiota sinä puollat?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Spekulaatio

Vierailija
24/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa minä tätä teille huudan, mutta PESKÄÄ KÄTENNE.

Peskää aina, heti ja joka paikassa.

Ja pitäkää se 1 m etäisyys, kiitos.

En hysterisoi, mutten kyllä koronaakaan halua, koska pääsin eilen töihin takaisin yli 2 kk lomautuksen jälkeen.

Olisi kovin mukava, jos kunnioittaisit palvelijaa edes sen verran, että tulisit palveltavaksi desinfioituna.

Vierailija
26/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hysterisoi, mutten kyllä koronaakaan halua, koska pääsin eilen töihin takaisin yli 2 kk lomautuksen jälkeen.

Olisi kovin mukava, jos kunnioittaisit palvelijaa edes sen verran, että tulisit palveltavaksi desinfioituna.

Yritän selittää ilman kritiikkiä tekstistäni. No niin alkakoon. Kädet ovat meidän toimintojen elintärkeä elin joka yhdistää aivoihin paljon liikehdintää. Käsissä on hikirauhasia ja kuin kädet hikoilevat niin on hyvä pestä fairyllä kädet jotta fairy saippuan entsyymit tuhoaisivat käsien ihohuokosista käsiin mennyttä coronavirusta. Fairyn lisäksi desinfiointiaineet ja mm. Alkoholi on tehokas samoin chilien capsaisiini.

Vierailija
27/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPylös

Vierailija
28/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elävä kysymys liian vaikea alanuolittaa?

Vierailija
29/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän selittää ilman kritiikkiä tekstistäni. No niin alkakoon. Kädet ovat meidän toimintojen elintärkeä elin joka yhdistää aivoihin paljon liikehdintää. Käsissä on hikirauhasia ja kuin kädet hikoilevat niin on hyvä pestä fairyllä kädet jotta fairy saippuan entsyymit tuhoaisivat käsien ihohuokosista käsiin mennyttä coronavirusta. Fairyn lisäksi desinfiointiaineet ja mm. Alkoholi on tehokas samoin chilien capsaisiini.

Ei näin.

T: sairaalasta

Vierailija
30/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näin.

T: sairaalasta

Onneksi sentään minä en ole näin sairaalassa. T: coronaviruksesta kärsinyt.

Tunkekaa perseesenne 140€uron coronavirustestit!

Vierailija
31/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen aalto tulee samaan aikaan kun influenssa, eli vuodenvaihteessa.

Vierailija
32/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tulla korvista ulos tämä coronavirus hässäkkä, eikä minulla ole osaa eikä häntää tähän. Olen pyhä.

Niin kauan kuin te kiistätte minua tekopyhäksi niin niin kauan coronavirus tulee pysyäkseen. T: Jumala ja Jumalan opilla oppinut poika, joka on oppinut kielletyllä hedelmällä ja Jumalan avulla näkemään yhdellä silmäyksellä kaikki 11 eri aurinkokuntaa sivilisaatiomme tulevaisuudelle. Jos teillä on otsaa antaa "lääkettä" tähän niin tuokaa kielletty hedelmä jolla voin elävöittää yhden näistä 11 aurinkokunnan eliksiiristä.

Vierailija
33/41 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, lähteekö suomalaiset matkustelemaan ja paljonko Suomeen tulee turisteja, sekä siitä, jaksaako suomalaiset olla varovaisia.

Vierailija
34/41 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kohtien 1., 2. tai 3. kaltaisia.

https://fi.m.wiktionary.org/wiki/spekuloida

Vierailija
35/41 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä mitkään ennusteet ei ole toteutuneet. Joten mitä luulette tuleeko toinen aalto?

Vierailija
36/41 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2008 eräs nainen ennusti, että n. vuoden 2020 tienoilla maailman valtaa tarttuva tauti, joka kuitenkin katoaa yhtä nopeasti kuin ilmestyikin. Sitten se painuu alas, mutta palaa 10 vuoden kuluttua uudelleen, ja sen jälkeen katoaa lopullisesti. Saa nähdä, toteutuuko ennustus.

Vierailija
37/41 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä perssuleiden lupaamat 100 000 - 200 000 kuollutta toukokuuksi?

Vierailija
38/41 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on valmistanut Suomen kansalle vakavan eksytyksen KOSKA IRSTAUS!

Vierailija
39/41 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulujen avaamisesta kaks viikkoa niin räjähtää!

Koulut aukes yli kaksi viikkoa sitten. Hiljaista on ollut näiden hysteerisen vanhempien taholta jotka ei päästäneet lapsia kouluun :D.

Täällä ei ole viimeisen kahden viikon aikana yhtään todettua koronatapausta testejä tehty 8000 ja asukkaita alueella reilu 200 000.

Vierailija
40/41 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Suomessa pitänyt 60% sairastua.

Onko vielä edes 0,1% sairastunut?