Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulle kertyisi säästöjä joka kuukausi väh. 500 €, miten jakaisit rahat esim. sijoitukseen, säästöön jotain tarkoitusta varten tms?

Vierailija
27.05.2020 |

Tuosta jo pakolliset maksettu, samoin esim. kuukausittain jyvitetyt sähkölasku tai auton ylläpitokulut maksettu. Jossain vaiheessa olisi tarkoitus hankkia ns. mummonmökki mutta toisaalta sijoittaminenkin kiinnostaa. Matkoillekin mieli kunhan saa taas kulkea. Puskuria on jo 3 kk palkka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan toiselle tilille jäävät. Matkustelen taas, kunhan se on mahdollista, sillä tavalla ei pääse saldo liian isoksi :-) Säästyvä summa vaihtelee kuukausittain riippuen asumiskuluista (ok-talo, etenkin lämmityskulut vaihtelevat suuresti).

Vierailija
2/4 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee rahastoihin 300 euroa ja muutamia satasia (200-800 yleensä) sitten ihan tilille isompia hankintoja ja matkustelua varten. Välillä lyhennän asuntolainaa ylimääräisellä kertasuorituksella, jos rahaa on kertynyt eikä ole mitään menoja tulossa/tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee eri rahastoihin (eri pankeissa) 100+100+300€ joka kk ja sen lisäksi joskus ostan osakkeita (hajautus noin 10 suomalaiseen teollisuusfirmaan joiden pysyvyyteen itse uskon)

Eipä tällä tyylillä rikastu mutta riskikin pitäisi olla siedettävä

Vierailija
4/4 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt x-euroa pankkitilille pahan päivän varalle ja kaikki mitä pystyn pistän pörssiosakkeisiin.

Pankkitilillä on puolen vuoden bruttopalkan verran. Se auttaa jos tarvitaan.