Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristittyjen deittisaitti, millaista menoa?

Vierailija
27.05.2020 |

Tietääkö joku? Ihan tosissani mietin, josko seuraavaksi siirtyisi sinne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole sen pyhempää porukkaa. No ehkä kakskymppiset ovat vilpittömiä ja kirkasotsasisia, mutta vanhemmat ovat sitä samaa kuin muuallakin.

Itse "törmäsin" mm. alkoholistiin, tuurijuoppoon ja oikeasti sairaaseen mieheen, jolle exä oli hakenut lähestymiskiellon itselleen JA lapsilleen.

Huh huh.

Vierailija
2/5 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli niin kummallisia tapauksia (muutama vuosi sitten) että lähdin sieltä pois. Yhdellä vanhemmalla miehellä (50+) oli luultavasti mt-ongelmia. Kirjoitti koko ajan minulle siitä miten ihana hän on, siis omasta mielestä, ja myös ikuinen nuori ja miten paljon rahaa hänellä on, itse olin noin 20 vuotta nuorempi. Vaikka en vastanut hänelle kertaakaan hän kirjoitti koko ajan. En jaksanut hänen kanssa, välillä jopa pelotti, niin lopetin saittin käyttöä. Olen mieluummin yksin. 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

insha allah

Vierailija
4/5 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstasta menoa, hävetkää!

Vierailija
5/5 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopa se itselläkin tulee mieleen, että osa uskovaisista on tasapainotonta väkeä ja voi jopa kärjistää ristiriitoja vaikka suhteessa seksiin. Ja alkoon. Eli huonoimmillaan itsepetos voi olla aika roisia.

Yksi tyyppi on varmaan myös sellainen suht kokematon ujo kirjoittelija, joka ei ehkä halua ystävyyttä enempää. Tai menee jahkaamiseksi.

Suhdepelkoisia on kaikkialla.