Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittelisitteko ilmaista deittipalstaa jolla kilttejä miehiä?

Vierailija
27.05.2020 |

No, tässä tulee vähän lisää informaatiota otsikkoon...
Mutta olisin kiitollinen jos saisin ystävällisiä vinkkejä!
Olen kolmekymppinen nainen, ja on venähtänyt aika pitkä aika viimeisestä suhteesta ja treffailusta.

Olo on aika varovainen nettideittailun suhteen, mutta alan olla aika yksinäinen ja olisi kiva saada kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Toiveena olisi että deittipalvelussa olisi mahdollista etsiä itseä vanhempaa miesseuraa, arvostaisin herrasmiestä ja mieluummin kilttiä kuin jännää. Sitten sellainen juttu että itse olen tällä hetkellä työtön eli suoraan sanottuna köyhä enkä rikas. Joten maksuton tuon palvelun pitäisi olla. Ja olisi kiva ettei työttömyyttä pidettäisi ruttotautina tai omana luuseri-valintana (vrt. eliittikumppani).
Olen kuitenkin aika nätti nainen, ja melko älykäs ja sivistynyt. Henkistä pääomaa on. Joten tiettyä hengen sivistystä toivoisin löytäväni, varallisuusstatuksista riippumatta.

Tinder ei kait sovi, koska en hakisi ensisijaisesti seksiseuraa. Sen suhteen olen aika varovainen ja ylipäätään herkkä. Eli toive olisi että pystyisi etenemään hitaammanpuoleisesti tunnustellen sillä saralla.

Tietysti näitä samoja ajatuksia voisin kirjoitella esittelyteksteihini. Mutta ajattelin olisiko joku tietty palvelu, mistä mun kannattaisi aloittaa. Tai kuulostanko siltä, ettei näin herkkiksen ja epävarman naisen edes kannata suunnata deittipalveluihin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännikset tulee deittipalstoille kyynärpäätaktiikalla vaikka olis kilttiksille tehty.

Vierailija
2/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid? Ovat mielestäni oman tiensä kulkijoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännikset tulee deittipalstoille kyynärpäätaktiikalla vaikka olis kilttiksille tehty.

Tää

Vierailija
4/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV.

Ylil auta, siellä niitä kilttejä on.

Vierailija
5/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olikin tuore näkökulma kilttiksiin. :D Tinder ym. on vaan jänniksiä etsiville räväköille av-mammoille.

Vierailija
6/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV.

Ylil auta, siellä niitä kilttejä on.

Syrjäytyneet naisvihaajat onkin halutuinta porukkaa 🥰

Vierailija
7/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus kaupan ilmoitustaululla ei maksa mitään. Laitan prepaid-kännykän numero irtirevittäviin lipareisiin.

Vierailija
8/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas toi sössö selittelee laajasti kiltteyttään. Kellarissa marikassi täynnä kettinkejä. Varokaa sönkköjoonasta.

Vierailija
9/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut vähän kaikkia ilmaisia ja ainut joissa edes on jotain elämää on Tinder. Aika moni sielläkin kuitenkin ainakin naisista ilmoittaa hakevansa parisuhdetta joten eiköhän ap voisi myös kokeilla. Itsellänikin lukee profiilissa näin, tuskin olen ainut.

M37

Vierailija
10/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okcupid? Ovat mielestäni oman tiensä kulkijoita

Kiitos! Täytyy katsella tätä. Oman tien kulkijuutta arvostan.

Vierailija
11/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on porukkaa, muualla kuollutta.