Tradenomit! Palkkanne ja työtehtävänne?
Onko täällä muita tradenomeja linjoilla? Haluaisitteko kertoa, mitä teette työksenne ja paljonko on palkkanne? Halutessanne voitte mainita työnantajanne ja työkokemuksenne.
Itse olen taloushallinnon tradenomi. Työskentelen tilitoimistossa paljanlaskijana. Kokemusta reilu pari vuotta. Palkka 2000 euroa... Pohdinkin, että mihin suuntaan osaamista lähtisi kehittämään, että saisi palkkaa paremmaksi ja työtä mielekkäämmäksi... Työ voisi olla jotain muuta tradenomille sopivaa kuin kirjanpito/palkanlaskenta...
Kommentit (72)
Nyt olen siis hoitovapaalla. Mutta paluu tilitoimistoon ei oikein houkuttele. Sillä työn määrä, kiire ja stressi yhdistettynä tuohon palkkatasoon ei paljon mieltä lämmitä...
Tradenomi, myös tilitoimistossa töissä. Palkka 3100. Työtehtäviin kuuluu yleisiä taloushallinnan tehtäviä, ja järjestelmien pääkäyttäjänä toimimista, raportointia ym. Meillä kyllä palkanlaskijatkin saavat 2500-3000 euroa / kk, joten siihen nähden palkkasi kuulostaa hieman alakanttiin olevalta.
Tietoturva-ala, peruspalkka noin 6.200e/kk. Työkokemus asiantuntijatehtävistä noin 15v, joista ko. alalla noin 3v.
Vierailija kirjoitti:
Myyntisihteeri 2500 e
Haluatko kertoa tarkemmin työtehtävistä? Tai työnantajasta? :)
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja "palkkana" pelkkä Kelan maksama työmarkkinatuki.
Niin, ja en ole tehnyt päivääkään koulutustani vastaavaa palkkatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi, myös tilitoimistossa töissä. Palkka 3100. Työtehtäviin kuuluu yleisiä taloushallinnan tehtäviä, ja järjestelmien pääkäyttäjänä toimimista, raportointia ym. Meillä kyllä palkanlaskijatkin saavat 2500-3000 euroa / kk, joten siihen nähden palkkasi kuulostaa hieman alakanttiin olevalta.
Epäilinkin, että oma palkka on alakanttiin, vaikka kokemusta ei tuon enempää ole...
Eikös palkanlaskenta alana ole auringonlaskun juttuja? Kone hoitaa jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös palkanlaskenta alana ole auringonlaskun juttuja? Kone hoitaa jatkossa.
Siihen voi vielä hetki mennä. :D
Sulla kyllä ihan epätodellisen pieni palkka tradenomiksi. Tienaan saman verran ja olen vasta kauppatieteiden ylioppilas, työnimike Financial Assistant eli talhan assari.
Sinä kuitenkin jo tutkinnon suorittanut korkeakoulusta....
Pankin rahoitusneuvoja, palkka 2700 e/kk työkokemusta tästä tehtävästä 2 vuotta. Palkka työmäärään ja vastuuseen nähde pieni, mutta muut työsuhde-edut kompensoivat, sekä mielekäs työ ja työyhteisö.
Toimitusjohtaja. Palkka pääomatuloina 150000 €/v.
Asiantuntija 4300e. Valmistunut tradenomiksi 2005.
Onko ap tuo brutto- vai nettopalkka?
Tupperimyyjä ja jokapaikanhöylä kunnalla. Paska palkka
Olen työtön ja "palkkana" pelkkä Kelan maksama työmarkkinatuki.