Poikaystäväni petti ja valehteli kaikesta
Hei,
Olen niin rikki. Sattuu fyysisesti. Sain sunnuntaina tietää, että poikaystäväni on suhteemme alussa ollut edelleen yhdessä eksänsä kanssa ja eronnut tästä tammikuun alussa. Hän on palannut takaisin eksänsä kanssa ilmeisesti kaksi kuukautta sitten ja jatkanut suhdetta minun kanssani koko ajan, kunnes jäi ilmeisesti eksälleen kiinni viime sunnuntaina. Kerron koko tarinan niin kun se minulle näyttäytyi. Jospa tämä helpottaisi.
Minulla oli joulukuussa kulunut omasta erostani neljä kuukautta ja päätin hakea hauskaa seuraa Tinderistä. Ajattelin, että haen nuorempaa seuraa ihan vain seksisuhteeseen, ei mitään vakavaa, en kokenut olevani valmis mihinkään vakavaan suhteeseen. Tapasin pari tyyppiä, joiden kanssa oli hauskaa. Kutsutaan eksääni nyt vaikka Samiksi. Samin kanssa tuli myös mätsi ja hän kirjoitti minulle. Hän oli hyvin sinnikäs treffien suhteen ja tehtiin treffit kuntosalille. Meillä synkkasi ihan hyvin ja hän tuli luokseni. Ensimmäisellä kerralla ei ollut seksiä. Lähdin kotiin jouluksi ja heti joulun jälkeen hän tuli luokseni ja aloitimme seksisuhteen. Hän vietti todella paljon aikaa alusta asti luonani ja kertoi miltei heti olevansa rakastunut minuun. Tiedän, punainen lippu. Minä jopa googlasin, mitä se tarkoittaa, kun toinen on heti rakastunut. Näin varoitusmerkit, en vain halunnut ajatella, että ne pitävät tässä tapauksessa paikkaansa. Fyysinen vetovoima oli jotain, mitä en ollut koskaan aikaisemmin kokenut. Meillä oli hauskaa yhdessä. Tammikuun puolen välin jälkeen hän ehdotti, että mitä jos alammekin seurustelemaan ihan vakavissaan. Minä kieltäydyin aluksi, sanoin että katsellaan, tarvitseeko tälle edes mitään nimeä antaa. Päivien kuluessa mietin asiaa paljon ja yhden treffi-illan jälkeen sanoin, että seurustellaan nyt sitten. Ei muita. Oikeasti tässä vaiheessa ilmeisesti Samilla oli mennyt poikki eksänsä kanssa eksän puolelta hänen sairaudestaan johtuen.
Sami kertoi minulle eksästään, että eksä on hänelle paljon velkaa, että hän teki kaiken eksän puolesta ja eksä kohteli häntä kuin roskaa. Eksä oli manipuloinut häntä ”silmillään”. Samin jutut olivat vähän omituisia välillä ja yksi aamu hän oli vain hävinnyt luotani. Hän sanoi, että meni käymään vanhempiensa luona. Meillä oli ollut yhteisiä suunnitelmia sille päivälle, joten suutuin. Illalla häneltä tuli viestejä, että hän on ihan paskana ja kaikki on pilalla. Hän tuli luokseni ja sain hänestä vihdoin irti edes jonkinlaisen totuuden, hän oli käynyt eksänsä luona omien sanojensa mukaan hakemassa tavaroita. He olivat riidelleet rahoista ja Samin tavaroista ja siksi Sami oli omien sanojensa mukaan vihainen. Hänellä oli myös jäänyt kello eksän luokse. Sairaus siis minkä takia eksä oli Samin jättänyt oli Samin mukaan paha sähköallergia. Eksän luokse mennessä piti jättää kännykkä ja kello postilaatikkoon allergian takia ja kello oli sinne jäänyt. Minä tyhmä uskoin, vaikka epäilin. Ilmeisesti tuo oli se päivä, kun heillä meni lopullisesti poikki. Oletan näin.
Jatkuu
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ajattele mikä onni että sait tietää totuuden ennen yhteenmuuttoa tai raskautta! Huh!
Kunhan pääset isoimmasta tunnekuohusta niin kannattaa pysähtyä miettimään tuota lapsihaavetta. Jos yksi mies sai sinut ajattelemaan noin niin mieti asiaa vielä kun ikä lapsenteon mahdollistaa.
Enpä tiedä, miten voin yhteenkään mieheen enää luottaa ja ikää on kuitenkin mittarissa jo 38 vuotta. Jatkossa osaan kyllä olla huomattavasti skeptisempi enkä katso sormien läpi noita kirkkaan punaisia varoitusmerkkejä. Kiitos kommentista ja tsemppauksesta.
No, skeptisyys on taakka.
Ota tuosta irti se, etä olet uskaltanut luottaa,
Ja seuraavalle uudelle tuttavuudelle kerro, että olet joutunut pettymään pahasti...niin sillä uudella on mahdollsuus ymmärtää.
Ei tuo yksi jätkä ole kaikki miehet.
Ei kaikki ole dalai lama eikä kaikki ole trump.
Ota siin, että olet uskaltanut. Uskalla jatkossakin!
Mies on ollut ihan eri linjoilla kuin sinä, etkö tosiaankaan ole huomannut mitään erikoista käytöksessä ja sen ettei tuo ole valmis isäksi
Vierailija kirjoitti:
No, skeptisyys on taakka.
Ota tuosta irti se, etä olet uskaltanut luottaa,
Ja seuraavalle uudelle tuttavuudelle kerro, että olet joutunut pettymään pahasti...niin sillä uudella on mahdollsuus ymmärtää.
Ei tuo yksi jätkä ole kaikki miehet.
Ei kaikki ole dalai lama eikä kaikki ole trump.
Ota siin, että olet uskaltanut. Uskalla jatkossakin!
Kiitos tsemppauksesta :)
Keski-ikäinen nainen on ottanut Tinderistä nuoren kollin hauskanpitoon. Missä yllätys, ettei tästä sitten tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa?
Ilmeisesti sinisilmäisyydessä ei ole mitään ylärajaa, kun kuusikymppiset naisetkin uskoo että ihan varmasti se ulkomailla oleva mies minua rakastaa ja maksaa nämä lainaamani kymmenet tuhannet euron takaisin heti paikalla kun pääsee pahasta pinteestään.
Sanmichele, luettelen tässä virheesi. Älä ota pahalla vaan opiksi ! Toivon sulle pelkkää hyvää. Valitettavasti joskus on niin, että joutuu tekemään virheitä ennen kuin oppii erottamaan tosi rakkauden ja valheellisen kuvitellun rakkauden eron.
Virhe nro 1) Älä etsi pelkkää seksiseuraa, jos toiveissasi on parisuhde. Aika vaikea on erottaa seksiä omaksi osakseen ja tunteita erilleen. Jos minä haluan jonkun miehen seuraa, haluan sekä seksiä että muuta seuraa. Jos yritän olla seksisuhteessa miehen kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta, en jaksa hengailla koko tyypin kanssa ollenkaan ja todennäköisesti myös se seksi loppuu.
Virhe nro 2) Ylitöissä, ei kai? Omalla isälläni oli pitkään jatkuneen "huonon työtilanteen" jälkeen yhtäkkiä useampana iltana ylitöitä. Olin iloinen isän puolesta. Yhtenä päivänä isä kertoi, että hän muuttaa yhteen toisen naisen kanssa ja jättää äidin. Aloin miettiä, ettei isä ehkä sitten ollutkaan aina ylitöissä...
Virhe nro 3) Mieheltä pelkkiä puheita, ei tekoja. Se, että sanoo haluavansa muuttaa yhteen ja ostaa yhteisen asunnon on eri asia kuin se, että oikeasti varataan se aika sinne pankkiin ja etsitään sopiva asunto! Älä tyydy pelkkiin puheisiin, jos haluat parisuhteen etkä enää pelkkää seksiä.
Virhe nro 4) Jos haluat lapsia, etsi kunnollista miestä, joka myös haluaa lapsia, älä siis etsi ainakaan alle 26-vuotiasta äläkä mainosta haluavasi seksiä. Seksi on kiva juttu kyllä, ei siinä mitään, mutta eihän tuo nyt ainakaan tällä kertaa toiminut kohdallasi, kun etsit pelkkää seksiseuraa. 😐
Niin, tuollaisia ne miehet ovat. Valehtelijoita, pettäjiä, moraalittomia keskenkasvuisia pikkupoikia. Juuri sen takia kannattaakin unohtaa miehet ja pysyä sinkkuna, (tai vaihtaa naisiin) nykyään yhä useampi nainen valitsee ikisinkkuuden koska "miehet" ovat mitä ovat.
Ei naiset edes tarvitse miehiä mihinkään, vibrat on keksitty.
Oho mikä stoori, mutta onneksi miehen valheet paljastui jo näinkin varhaisessa vaiheessa. Oletpa kokemusta rikkaampi ja toivon mukaan, et ole raskaana. Mua alkoi kiinnostaa, että oliko oikeesti tän exän sairaus SÄHKÖALLERGIA? Vai oliko sekin huijausta?
Vierailija kirjoitti:
Sanmichele, luettelen tässä virheesi. Älä ota pahalla vaan opiksi ! Toivon sulle pelkkää hyvää. Valitettavasti joskus on niin, että joutuu tekemään virheitä ennen kuin oppii erottamaan tosi rakkauden ja valheellisen kuvitellun rakkauden eron.
Virhe nro 1) Älä etsi pelkkää seksiseuraa, jos toiveissasi on parisuhde. Aika vaikea on erottaa seksiä omaksi osakseen ja tunteita erilleen. Jos minä haluan jonkun miehen seuraa, haluan sekä seksiä että muuta seuraa. Jos yritän olla seksisuhteessa miehen kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta, en jaksa hengailla koko tyypin kanssa ollenkaan ja todennäköisesti myös se seksi loppuu.
Virhe nro 2) Ylitöissä, ei kai? Omalla isälläni oli pitkään jatkuneen "huonon työtilanteen" jälkeen yhtäkkiä useampana iltana ylitöitä. Olin iloinen isän puolesta. Yhtenä päivänä isä kertoi, että hän muuttaa yhteen toisen naisen kanssa ja jättää äidin. Aloin miettiä, ettei isä ehkä sitten ollutkaan aina ylitöissä...
Virhe nro 3) Mieheltä pelkkiä puheita, ei tekoja. Se, että sanoo haluavansa muuttaa yhteen ja ostaa yhteisen asunnon on eri asia kuin se, että oikeasti varataan se aika sinne pankkiin ja etsitään sopiva asunto! Älä tyydy pelkkiin puheisiin, jos haluat parisuhteen etkä enää pelkkää seksiä.
Virhe nro 4) Jos haluat lapsia, etsi kunnollista miestä, joka myös haluaa lapsia, älä siis etsi ainakaan alle 26-vuotiasta äläkä mainosta haluavasi seksiä. Seksi on kiva juttu kyllä, ei siinä mitään, mutta eihän tuo nyt ainakaan tällä kertaa toiminut kohdallasi, kun etsit pelkkää seksiseuraa. 😐
En edes jaksa lukea tätä viestiäsi kokonaan, kuten sinäkään et lukenut aloittajan tekstiä. Ethän neuvo kun et edes ole vaivautunut lukemaan mitä toinen on vaivalla kirjoittanut.
Mulle käynyt sama paitsi että minä ja se toinen nainen saatiin lapsia. Ole onnellinen, ettet ilmeisesti ole raskaana ja voit vaan unohtaa koko äijän ja siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lukea tätä viestiäsi kokonaan, kuten sinäkään et lukenut aloittajan tekstiä. Ethän neuvo kun et edes ole vaivautunut lukemaan mitä toinen on vaivalla kirjoittanut.
Luin kyllä. Ilmeisesti sinä et, etkä ainakaan ymmärtänyt lukemaasi. Mene muualle antamaan vinkkejä, jotka eivät johda mihinkään eivätkä auta aloittajaa.
En jaksanut lukea kaikkea, mutta itse tapasin viime vuonna oman ikäisen miehen Tinderissä, jonka kanssa ihastuttiin ja alettiin tapailemaan tiiviistii ja "suunnittelemaan" yhteistä tulevaisuutta.
Sovittiin seurustelusta, lapset otettiin mukaan, tutustuttiin ystäviin ja sukuun. Jaettiin arkea. Käytiin talonäytöillä jne. valmistautumista yhteiselämään. Ehkäisykin jätettiin.
Kävi ilmi, että mies olikin pitänyt toisia naisia koko meidän suhteen ajan. Ei sinänsä yllättänyt, koska molemmat ollaan aktiivisia seuranhaussa, mutta itse pystyn asettumaan suhteeseen mies ei. Pöydällä oli ollut myös kevyempi suhde ja avoin suhde, mutta mies halusi koko paketin.
En ole eläissäni lukenut tältä palstalta näin pitkää ”mies osoittautui pettäjäksi”-tarinaa, joka on vielä kaiken lisäksi aistittavissa todeksi. Yleensähän nää jatkokertomukset ovat väsyneitä provoja.
Toivotan Ap:lle voimia, kyllä sinä tuosta pääset yli. Vähän ihmettelen kyllä että voin nuori kelpaa, en pystyisi itse viittä vuotta nuorempaa miestä ottamaan edes seksiin, saati ikimaailmassa mihinkään vakavampaan. 25-vuotias mieshän on melkein teini vielä...
Sitä minäkin nyt mietin, että mikä se sairaus sitten on ollutkaan. Eksä kyllä itsekin sanoi sairastuneensa alkuvuodesta, minkä takia he erosivatkin. Että joku sairaus on, mikä, sitä en tiedä enkä kysynytkään siltä eksältä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkea, mutta itse tapasin viime vuonna oman ikäisen miehen Tinderissä, jonka kanssa ihastuttiin ja alettiin tapailemaan tiiviistii ja "suunnittelemaan" yhteistä tulevaisuutta.
Sovittiin seurustelusta, lapset otettiin mukaan, tutustuttiin ystäviin ja sukuun. Jaettiin arkea. Käytiin talonäytöillä jne. valmistautumista yhteiselämään. Ehkäisykin jätettiin.
Kävi ilmi, että mies olikin pitänyt toisia naisia koko meidän suhteen ajan. Ei sinänsä yllättänyt, koska molemmat ollaan aktiivisia seuranhaussa, mutta itse pystyn asettumaan suhteeseen mies ei. Pöydällä oli ollut myös kevyempi suhde ja avoin suhde, mutta mies halusi koko paketin.
Ei voi ymmärtää. Mistä nämä tunnistaa? Ja kun tuntuu, että näitä pettäjiä ja valehtelijoita on enemmän kuin rehellisiä miehiä deittimaailmassa. Mä en ainakaan mun suomalaisella/pohjalaisella luonteenlaadulla pysty missään kaupassa tai salilla alkaa jutustelemaan mielenkiintoisen oloisen tyypin kanssa. Ainoa vaihtoehto on joku Tinder tai vastaava.
Huh! Onneks toi mies ei ole vielä ehtinyt lisääntymään.
Hyi olkoon! Ei vaikuta kovin tasapainoiselta mieheltä, onneksi et ole raskaana!
Kiitos. Mäkin odotan hetkeä, kun tämä henkilö muuttuu puhtaasti selkärangattomaksi luiperoksi mun mielessä.