Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen talouden romahtaminen alkaa tänä vuonna

Vierailija
26.05.2020 |

Korona on syy

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallistalkoot Senaatintorilla!

Vierailija
22/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ihmiset jonottivat ostamaan kaatuvan Kansallisosakepankin osakkeita Aleksanterinkadulla ja katumainoksissa kehotettiin osallistumaan ”Kansallistalkoisiin”. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan ihmiset jonottivat ostamaan kaatuvan Kansallisosakepankin osakkeita Aleksanterinkadulla ja katumainoksissa kehotettiin osallistumaan ”Kansallistalkoisiin”. :D

Silloin sijoitusten arvo nollautui kahdessa viikossa.

Vierailija
24/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan oikeasti mietitään niin suomalaisten yritysten virheet yhdistettynä useiden eri hallitusten tekemiin peruuttamattomiin virhearvioihin on johtanut ihan itse aiheutettuun perikatoon.

Vierailija
25/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, jos rahat loppuu eikä pankki jousta poltan itseni talon mukana.

Vierailija
26/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kyllä, meillä on näkynyt vielä aika vähän toimeksiannoissa. Työnteossa kyllä, lähes kaikki kokoukset etäpalavereja. Suunnittelutoimisto, ja asiakkaita eri toimialoilta, niin liike-, teollisuus-, julkiselta puolelta kuin asuntorakentamisesta.

Ehkä meillä on ollu vain tuuria tai asiakkaamme eivät ole tajunneet, että maailmanloppu tulee.

Vierailija
27/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylläkin hallituksen punkki pissikset jotka tämän maan tuhoaa ei korona.

Vierailija
28/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää kyllä, meillä on näkynyt vielä aika vähän toimeksiannoissa. Työnteossa kyllä, lähes kaikki kokoukset etäpalavereja. Suunnittelutoimisto, ja asiakkaita eri toimialoilta, niin liike-, teollisuus-, julkiselta puolelta kuin asuntorakentamisesta.

Ehkä meillä on ollu vain tuuria tai asiakkaamme eivät ole tajunneet, että maailmanloppu tulee.

Tilanne varmaan vaikuttaa eri aloihin eri tavalla. Itse töissä keskisuuren kaupan alan yrityksen digimarkkinoinnissa ja meillä lomautettiin lähes kaikki ympäriltä ja minut jätettiin tekemään kaikkien työt. Oon uupunut mutta kiitollinen.

Vierailija
29/31 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meidän kannattaa vaan elää velaksi niin kuin etelä-euroopan maatkin tekevät. En kuitenkaan ole täällä Suomessa loputtomiin veroja maksamassa, koska nostan kytkintä heti jos/kun se on mahdollista. Suomi romahtaa kuitenkin tulevina vuosina ja joudutaan isompien talouksien vietäväksi. 

Vierailija
30/31 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa tulla vaan, olen valmis. Velaton asunto, velaton taloyhtiö ja velaton auto. Säästöt joilla elää yli 10 vuotta tekemättä mitään, jos rahan arvo säilyy.

Vessapaperiakin on 50 rullaa.

Oletko valmis myös siihen ettei ulkona uskalla enää liikkua?

Vierailija
31/31 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa tulla vaan, olen valmis. Velaton asunto, velaton taloyhtiö ja velaton auto. Säästöt joilla elää yli 10 vuotta tekemättä mitään, jos rahan arvo säilyy.

Vessapaperiakin on 50 rullaa.

Oletko valmis myös siihen ettei ulkona uskalla enää liikkua?

Mitä siellä voisi tapahtua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi