Suomen talouden romahtaminen alkaa tänä vuonna
Kommentit (31)
Aikoinaan ihmiset jonottivat ostamaan kaatuvan Kansallisosakepankin osakkeita Aleksanterinkadulla ja katumainoksissa kehotettiin osallistumaan ”Kansallistalkoisiin”. :D
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ihmiset jonottivat ostamaan kaatuvan Kansallisosakepankin osakkeita Aleksanterinkadulla ja katumainoksissa kehotettiin osallistumaan ”Kansallistalkoisiin”. :D
Silloin sijoitusten arvo nollautui kahdessa viikossa.
Jos nyt ihan oikeasti mietitään niin suomalaisten yritysten virheet yhdistettynä useiden eri hallitusten tekemiin peruuttamattomiin virhearvioihin on johtanut ihan itse aiheutettuun perikatoon.
Ei hätää, jos rahat loppuu eikä pankki jousta poltan itseni talon mukana.
Yllättävää kyllä, meillä on näkynyt vielä aika vähän toimeksiannoissa. Työnteossa kyllä, lähes kaikki kokoukset etäpalavereja. Suunnittelutoimisto, ja asiakkaita eri toimialoilta, niin liike-, teollisuus-, julkiselta puolelta kuin asuntorakentamisesta.
Ehkä meillä on ollu vain tuuria tai asiakkaamme eivät ole tajunneet, että maailmanloppu tulee.
Se on kylläkin hallituksen punkki pissikset jotka tämän maan tuhoaa ei korona.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää kyllä, meillä on näkynyt vielä aika vähän toimeksiannoissa. Työnteossa kyllä, lähes kaikki kokoukset etäpalavereja. Suunnittelutoimisto, ja asiakkaita eri toimialoilta, niin liike-, teollisuus-, julkiselta puolelta kuin asuntorakentamisesta.
Ehkä meillä on ollu vain tuuria tai asiakkaamme eivät ole tajunneet, että maailmanloppu tulee.
Tilanne varmaan vaikuttaa eri aloihin eri tavalla. Itse töissä keskisuuren kaupan alan yrityksen digimarkkinoinnissa ja meillä lomautettiin lähes kaikki ympäriltä ja minut jätettiin tekemään kaikkien työt. Oon uupunut mutta kiitollinen.
Minusta meidän kannattaa vaan elää velaksi niin kuin etelä-euroopan maatkin tekevät. En kuitenkaan ole täällä Suomessa loputtomiin veroja maksamassa, koska nostan kytkintä heti jos/kun se on mahdollista. Suomi romahtaa kuitenkin tulevina vuosina ja joudutaan isompien talouksien vietäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Antaa tulla vaan, olen valmis. Velaton asunto, velaton taloyhtiö ja velaton auto. Säästöt joilla elää yli 10 vuotta tekemättä mitään, jos rahan arvo säilyy.
Vessapaperiakin on 50 rullaa.
Oletko valmis myös siihen ettei ulkona uskalla enää liikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa tulla vaan, olen valmis. Velaton asunto, velaton taloyhtiö ja velaton auto. Säästöt joilla elää yli 10 vuotta tekemättä mitään, jos rahan arvo säilyy.
Vessapaperiakin on 50 rullaa.
Oletko valmis myös siihen ettei ulkona uskalla enää liikkua?
Mitä siellä voisi tapahtua?
Kansallistalkoot Senaatintorilla!