Korona-aika on osittanut, että emme tarvitse ravintoita. Ainoastaa työpaikka- ja kouluruokailu on välttämätöntä
Kommentit (84)
Miksi ne ovat välttämättömiä? Ennenkin on viety eväät kouluun ja työpaikalle.
AP, kai elät niin kuin puhut ja muutat metsämökkiin, jossa on vain välttämätön.
Ei ihminen 'tarvitse' oikeastaan paljon mitään. Ei taidetta, ei urheilua, ei kirjoja, ei autoa, ei sähköä.
Lapsuudessa käytiin ravintolassa ehkä kerran kolmeen vuoteen
Itse olen ainakin huomannut, että halvemmalla teen itse monia ruokia, joita aiemmin ostin yleensä ravintolasta enkä tehnyt itse. Ja silti voin tehdä ne esim laadukkaammasta lihasta kuin ravintolassa yleensä saa. Esim ravintoloiden ribsit nykyään pieniä ja onnettomia, kotiin voi ostaa parempia.
Puolet porukasta ei tee mitään ja silti yhteiskunta toimii entiseen tapaan, jopa paremmin. Sen luulisi herättävän ajatuksia työssäkäynnin ihmeitätekevästä voimasta.
Vierailija kirjoitti:
Emmekä tarvitse myöskään huvipuistoja, teattereita tai jalkapalloa.
eikä varsinkaan jääkiekkoa.
On kyllä ihan julmetun ikävä omaa työpaikkaruokalaa, ja sen monipuolista linjastoa. Itse on hankala rakennella yhtä monipuolista lounasta.
Miksi emme jatkaisi hyväksi todetulla linjalla.
Kuka ja miten on todennut tämän linjan hyväksi? Ravintoloita on ollut ainakin satoja vuosia. Veikö korona nälän?
Ravintoloista saadut verotulot ovat välttämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin huomannut, että halvemmalla teen itse monia ruokia, joita aiemmin ostin yleensä ravintolasta enkä tehnyt itse. Ja silti voin tehdä ne esim laadukkaammasta lihasta kuin ravintolassa yleensä saa. Esim ravintoloiden ribsit nykyään pieniä ja onnettomia, kotiin voi ostaa parempia.
Juurikin näin.
Oikeastaan emme tarvitse ihmisiä. Muu eläinkunta olisi varmaan keskimäärin onnellisempi ilman meitä.
Työpaikkaruokailu ei ole välttämätöntä. Parempaa ruokaa saa, kun ottaa omat eväät. Mutta reissussa ollessa on hyvä, että voi ostaa valmista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaruokailu ei ole välttämätöntä. Parempaa ruokaa saa, kun ottaa omat eväät. Mutta reissussa ollessa on hyvä, että voi ostaa valmista ruokaa.
Tee omat eväät tai osta parempaa ruokaa.
2
AP:n kaltaisia pellejä ei ainakaan tarvita, joten hyppää järveen. Ravintolayrittäjät täysin k**sessa ja joku kehtaa tehdä tälläisiä aloituksia, jeesus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.
Joopajoo, syökää paskaanne rasvanaamarumilukset.
AP varmaan haluaa maksaa kaikkien ravintolatyöntekijöiden toimeentulotuet, jos ne menettävät työnsä? :D
Joo eihän ravintolat toki kuulu Maslowin tarvehierarkian välttämättömimmälle portaalle eli ilmankin elää.
Mutta on ne kivoja. Olisi kurjaa, jos mentäisiin tuhansia vuosia sivistyksessä taaksepäin eikä olisi enää ravintoloita. Tavernoja ja kestikievareita kun ollut iät ja ajat.
Emmekä tarvitse myöskään huvipuistoja, teattereita tai jalkapalloa.