Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren väsymys

Vierailija
26.05.2020 |

Hei, olen 15v tyttö. Minulla on ollut jo muutaman kuukauden jäätävää väsymystä. Lisäksi jaloissa outoja tuntemuksia, voimattomuutta/lihassärkyä. Kädet on kuulemma kylmät tai niin kaikki sanoo. On ollut päänsärkyä ja hirveä jano kokoaika, juon yli 4l/pvä. Lisäksi on outoa ”aivosumua”. Kun tulen koulun jälkeen kotiin olen niin loppu että tarvitsen poikkeuksetta päiväunet. Treenaam tosi paljon ja ehkä liian kovaa, koska tykkään lähes päivittäin vetää kovan hiit treenin. Kävimme lääkärissä ja poissuljettiin jo diabetes ja anemia. Onko muita sairauksia mistä voisi nämä oireet johtua?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt herranjumala. Sanoin tuossa tekstissä että minulla on niin valtava jano että on pakko juoda. Syön lääkärin ja vanhempieni mielestä paljon ja riittävästi. Jano ei ole normaali merkki jos juo niin paljon kuin minä. En kaivannut arvostelua ja haukkumista vaan apua.

Mun on vaikea kuvitella että jonkun lääkärin mukaan pelkkä salaatti on kelpo lounas, kun puhutaan ihmisestä jonka lounas on kouluruoka eikä esim. joku ravintolan ruokasalaatti.

En tietenkään syö joka päivä salaattia.. niinkuin sanoin että mitä milloinkin on. En voi sietää sitä että minut ymmärretään väärin. Syön sitä mitä koulussa on ja jos en pidä ruuasta niin syöminen on hankalaa koska koulussa usein on pahaa ruokaa. Sitten syön ruuan heti kun olen kotona.

Hanki nyt ainakin jotain välipalapatukoita sen varalle, että koulussa on huonoa ruokaa. Koko päivä salaatin tai näkkärin varassa on pitkä aika.

Vierailija
42/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diabetes

Lue aloitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita some edes tunniksi sivuun?

Vierailija
44/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi kaikki täällä yrittävät arpoa jotain syytä AP:n tuntemuksille, ei muuta kuin lääkäriin vaan. Tuollainen janon tunne ei ole missään nimessä normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi