Mikä on arvelluttavin valtio, johon et astuisi?
Mihin valtioon et koskisi pitkällä tikullakaan. Itse olen sitä mieltä, että kenenkään ei pitäisi mennä Meksikoon säheltämään. Kertokaa mielipiteenne, ja keskustelkaa!
Kommentit (74)
Venäjä, Kiina, P-Korea, Saudi-Arabia, Syyria, onhan näitä. Tappavat omia kansalaisiaan ja terrorisoivat muuta maailmaa.
Venäjällä en ole viitsinyt käydä. Yksi luokkaretki Leningradiin riitti.
Maat, joissa naiset ovat toisenluokan kansalaisia, varsinkin yksin matkustavat länsimaiset naiset. Intia oli minulle pitkään aikaan rakas maa siellä koetun ajan takia, mutta nykyään sieltäkin kantautuu vain todella häiritseviä raiskaustapauksia. Somalia Afrikan maista olisi sellainen, minkä ehkä ohittaisin. Niin, ja tietysti nämä tunnetut terroristipesäke maat.
Afrikan ja Arabian rupumaat sekä etelä-amerikka.
Venäjä (suurvalta asenteet, rasi_mi, korruptio), Somalia (aikalailla samat syyt),
Lapsena halusin käydä ihan jokaisessa maailman valtiossa.
Nyt aikuisena olen karsinut jo pari maanosaakin luettelosta pois...
:(
Vierailija kirjoitti:
Venäjä (suurvalta asenteet, rasi_mi, korruptio), Somalia (aikalailla samat syyt),
Sanoisin, että kaikisra maapallon paskavaltioista Venäjä on se vähiten paska.
Miksi varsinkin naiset tykkäävät käydä näissä köyhissä rupumaissa joissa naisten asemakin on vielä pimeällä keskiajalla?
Transnistrian alueelle olen ollut pari kertaa menossa, mutta ajatus moottoripyörällä sinne ei kiehdo. Pitää varmaan mennä junalla.
-Bias-
Kiina. Kiinan kansantasavalta on imperialistis-agressiivinen diktatuuri joka sortaa ihmis-ja eläinoikeuksia
Vierailija kirjoitti:
Miksi varsinkin naiset tykkäävät käydä näissä köyhissä rupumaissa joissa naisten asemakin on vielä pimeällä keskiajalla?
Gambia on köyhä rupumaa. Silti kiehtoo Suomi-mammoja.
Arabiemiirikuntien Dubai on pahimman luokan riisto ja orjatyövoimakaupunki.
Yemen on kaikkein villein valtio kyllä. Omanissa ja Saudeissa nyt on joku roti samoin jopa Iranissa ja Irakissa jos puhutaan Lähi-Idästä. Afrikassa on myös useita pimeitä alueita, hullua kun samaan aikaan monissa Afrikan maissa turismi on pääelinkeino.
Ruotsi, Arabiemiraatti ja Somalia. Tässä järjestyksessä.
Voin mennä hautaani täysin onnellisena tietäen että en ole käynyt yhdessäkään afrikan tai lähi-idän maassa.
Intia, rahojani en niille raiskaajille vie.