Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on arvelluttavin valtio, johon et astuisi?

Eurocypria
26.05.2020 |

Mihin valtioon et koskisi pitkällä tikullakaan. Itse olen sitä mieltä, että kenenkään ei pitäisi mennä Meksikoon säheltämään. Kertokaa mielipiteenne, ja keskustelkaa!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varsinkin naiset tykkäävät käydä näissä köyhissä rupumaissa joissa naisten asemakin on vielä pimeällä keskiajalla?

Gambia on köyhä rupumaa. Silti kiehtoo Suomi-mammoja.

Gambia on naisten thaimaa. Toivottavasti maksavat sukupuolitautinsa seuraukset itse.

Vierailija
22/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai ja vastaavat.

Mua hämmästyttää miten ihmiset intopiukkana säntää lomailemaan tollaiseen orjatyöllä rakennettuun ja ylläpidettyyn mestaan.

Joo, varmaan on kiva paikka ja voi shoppailla, mutta eikö se hauskuuden repiminen siirtotyöläisten selkänahasta yhtään droppaa tunnelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varsinkin naiset tykkäävät käydä näissä köyhissä rupumaissa joissa naisten asemakin on vielä pimeällä keskiajalla?

Miksi naiset tykkäävät seurustella miesten kanssa jotka ovat rupumaista joissa naisten asemakin on vielä pimeällä keskiajalla?

Vierailija
24/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälle. Käynyt kerran, se riitti.

Vierailija
25/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tykkäävät seurustella miesten kanssa jotka ovat rupumaista joissa naisten asemakin on vielä pimeällä keskiajalla?

Kutsuivat nämä vielä Suomeenkin ja pakottivat Suomi-miehen kantamaan näiden laukut pikkolona ja maksamaan vielä näiden "ihanien" miesten sosiaalituetkin.

Vierailija
26/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko. Rasisteja, yrittävät huijata jatkuvasti, korruptio rehottaa, liikennesääntöjä ei noudateta joten helposti menee henki siinä jos kartelli ei ehdi eka. Rähjäinen, kadut haisevat kuselta. Lisäksi ovat pienikokoisia, lihavia, pienipilisiä mulkosilmiä.

Vierailija
27/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on arveluttava.

Vierailija
28/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel, Arabiemiraatti, Etelä-Afrikka, Meksiko, Turkki ja Pohjois-Korea nyt ainakin. Kamalia maita kaikki.

Vierailija
29/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meksiko. Rasisteja, yrittävät huijata jatkuvasti, korruptio rehottaa, liikennesääntöjä ei noudateta joten helposti menee henki siinä jos kartelli ei ehdi eka. Rähjäinen, kadut haisevat kuselta. Lisäksi ovat pienikokoisia, lihavia, pienipilisiä mulkosilmiä.

Totta joka sana!

Vierailija
30/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuivat nämä vielä Suomeenkin ja pakottivat Suomi-miehen kantamaan näiden laukut pikkolona ja maksamaan vielä näiden "ihanien" miesten sosiaalituetkin.

Sosiaaliturva pitäisi muuttaa asumisperusteisesta kansalaisperusteiseksi ja vastikkeelliseksi. Näin näitä vyöryjä ei tulisi.

Vierailija
31/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki, Marokko,Kreikka. Olen jokaisessa käynyt, enkä mene toiste.

Vierailija
32/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venezuela tällä hetkellä.

Vierailija
33/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveluttaa.

Vierailija
34/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Vierailija
35/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ilmoittaa ryhmän valtioita?

Vierailija
36/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

¡Love Taco! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta joka sana!

Saanko tiedustella, missä olette ne pilit nähneet?

Vierailija
37/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korea

Vierailija
38/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabiemiirikuntien Dubai on pahimman luokan riisto ja orjatyövoimakaupunki.

Ymmärrän eron, mutta Suomikin on riistomaa. Toisilta varastetaan ja annetaan ilmaiseksi toisille. Ei sekään oikein ole.

Suomessa on nyt korona-aikana korostunut erittäin yksisilmäinen meininki. Perheitä tulisi joka juhlapuheessa auttaa, vaikka hehän juuri vahvoilla ovat. Yhdessä.

Harvemmin puhutaan yksinäisistä ihmisistä kuten työttömistä ja vanhuksista, jotka joutuvat ottamaan kaiken yksin vastaan. Kun ruokaa riittää jokaiselle, on oikeasti vähä-älyistä "sääliä" niitä, joilla on toinen toisensa.

Vierailija
39/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän s.i.l.a.k.a.t sinne seuramatkan? Sopisi kyllä niiden arvoihin ja ajatusmaailmaan.

Vierailija
40/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambia on köyhä rupumaa. Silti kiehtoo Suomi-mammoja.

Selittäkää minulla tämä Gambia-juttu.

En ole koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi sinne halunnut saati mennyt. Onko se läppää ja jos ei, niin ketkä siellä käyvät, mikä taho edes järjestää sinne matkoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän