Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei naiset! Pitäkää miehistänne huolta, varattuja miehiä todella paljon Tinderissä.

Vierailija
25.05.2020 |

Ja tämän huomannut myös pari sinkkuystävääni. Eli olkaa tarkkoina mitä miehenne puuhaa.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle ei ole vielä yhtään tullut sellaista vastaan, joka olisi matchin jälkeen moista tunnustanut. Käytän kyllä suurta harkintaa svaippailussa, ja kriteerinä ei todellakaan ole “miljonäärimalli”, vaan laitan oikealle vain ne joilla on useampi selkeä kuva itsestään ja järkevänoloinen profiiliteksti, joka saa kiinnostumaan.

Hämärä profiili kertoo kyllä jo paljon. Toisaalta välillä törmää näihin jotka kertoo avoimesti olevansa varattuja, avoimessa suhteessa tms. Vähemmistössä ne kyllä on.

Vierailija
42/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin kertoa että siellä on erittäin paljon varattuja naisia etsimässä seikkailua tai parempaa miestä jonka luokse voisi muuttaa lennosta. Sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on niin huvittava! ”Pitäkää huolta” ihan kuin pikkulapsista.

Vierailija
44/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin kertoa että siellä on erittäin paljon varattuja naisia etsimässä seikkailua tai parempaa miestä jonka luokse voisi muuttaa lennosta. Sairasta

Profiilien perusteella en ole kyllä moista huomannut. Parilla lukenut suoraan, että miehen luvalla etsimässä vaihtelua tai jotain semmosta.

M37

Vierailija
45/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä aloittaja tämän tietää? Naiset kun ei niitä matcheja anna kuin niille avaruusmalleille. 

Muutenkin aika erikoinen väite, vai kaikki naapuruston miehetkö siellä Tinderissä on tullut vastaan? 

Olen eri, mutta mulle tuli kuukaudessa noin 1900 tykkäystä ja sieltä tuli otettua muutama mätsikin. Ja kyllä vain oli varattuja joukossa aika paljon. 

Vierailija
46/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, aikoinaan eli pari vuotta sitten kun käytin tinderiä niin parin entisen koulukaverin miehet tuli tinderissä vastaan.....ja samaan aikaan facessa nämä pariskunnat leikkivät täydellistä elämää kuvien kera. Ettäs näin. Olisi tehnyt mieli laittaa kuvat miesten tinder profiilleista näille entisille koulukavereille, mutta jäipä tekemättä.

Vierailija
47/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on Tinderissä, niin kyllä se kertoo siitä, ettei kaikki ole kotona kunnossa. Ei mies muuten toista naista etsisi.

Sellaisilla miehillä ei ole kotona koskaan mikään kunnossa, ihan sama kuka siellä niiden kanssa asuu.

Vierailija
48/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta oltu yhdessä, ei toista voi tukehduttaa. Vaatimus tietenkin on että suhteet hoidetaan siististi.

Vierailija
49/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde.

Vierailija
50/58 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni sanoo että ihan sama vaikka mies pyörii tinderissä ja että ei kiinnosta kytätä ja mies voi painua muualle jos ei oma vaimo kiinnosta jne. Siinä on vaan se jutska että ne pettäjämiehet eivät ota sitä eroa vaimostaan vaan elävät kaksoiselämää.

Vierailija
51/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä on jos on.

Mulla on muutakin tekemistä kuin kytätä miestäni. Mieheni tietää, että on vapaa lähtemään, jos meno ei miellytä. Mun kanssa oleminen on aivan vapaaehtoista.

Mutta sinuako ei häiritse että etsii seuraa muualtakin? Eikä ilmeisesti peukuttajiakaan? Jokainen tyylillään, mutta hlökoht en saisi tuollaisesta parisuhteesta mitään. Elättämään pystyn itse itseni, kuten aikuisen naisen kuuluukin.

Vierailija
52/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä on jos on.

Mulla on muutakin tekemistä kuin kytätä miestäni. Mieheni tietää, että on vapaa lähtemään, jos meno ei miellytä. Mun kanssa oleminen on aivan vapaaehtoista.

Mutta sinuako ei häiritse että etsii seuraa muualtakin? Eikä ilmeisesti peukuttajiakaan? Jokainen tyylillään, mutta hlökoht en saisi tuollaisesta parisuhteesta mitään. Elättämään pystyn itse itseni, kuten aikuisen naisen kuuluukin.

Vierailija
53/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäkää huolta".. oikeesti????

Voin sanoo, että en kuule pitäis! 🤣🤣

Vierailija
54/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hakevani läheisyyttä Suomi24:ssa, ja herranjestas niitä yhteydenottoja tuli siis useita satoja. Tosi paljon oli myös varattuja hakemassa läheisyyttä. 

Vierailija
55/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun mieheni on siellä luvan kanssa"

"naiset hakemassa salaseuraa ja polyamoria"

V-ttu mitä laatuakkoja löytyy täällä suomessa.

Vierailija
56/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiilien perusteella en ole kyllä moista huomannut. Parilla lukenut suoraan, että miehen luvalla etsimässä vaihtelua tai jotain semmosta.

M37

Pk-seudulla jonkin verran naisia avoimessa suhteessa, polyja tai salaseuraa hakemassa. Mikä nyt sitten on paljon kenekin mielestä? Itsellä tulee ehkä 2-3 profiilia viikossa eteen, missä nainen kertoo olevansa varattu. Olisiko noin 5% kaikista profiileista? Tämä 39-47 vuotiaissa.

Vierailija
57/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä on jos on.

Häiritsisi se, jos tietäisin.

Eilenkin mies oli kertonut menevänsä kaverinsa luo ja jopa soitti videopuhelun sieltä, mutta mistäpä minä tiedän, oliko siellä koko aikaa ennen kuin tuli kotiin. Oletan, että oli, mutta ikinä ei voi olla varma mistään. Toki voisin soittaa ja kysyä miehen kaverilta, mutta ei tunnu tarpeelliselta. Kyllä se totuus tulee ilmi enemmin tai myöhemmin, jos jotain on salailtu.

Mitä tulee tuohon elättämiseen niin meillä kumpikin on yhtä köyhä, joten kummallakaan ei ole syytä olla toisen kanssa rahan takia. Ainut asia, jolla voin selittää sen, että mieheni on kanssani on rakkaus. Ei ole yhteisiä lainoja, ei lapsia eikä mitään muitakaan sitoomuksia, jotka pakottaisivat olemaan yhdessä.

Vierailija
58/58 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni sanoo että ihan sama vaikka mies pyörii tinderissä ja että ei kiinnosta kytätä ja mies voi painua muualle jos ei oma vaimo kiinnosta jne. Siinä on vaan se jutska että ne pettäjämiehet eivät ota sitä eroa vaimostaan vaan elävät kaksoiselämää.

Siinä on vaan se juttu, että pettäjä jää aina kiinni. Edellinen mies kuvitteli olevansa kovinkin ovela pettäessään. Seurailin aikani miehen touhuja, selvitin petoskumppanin ja lopulta pakkasin kamani ja lähdin. Ex ei edelleenkään tiedä että tiesin koko ajan pettämisestä. Ihan siitä hetkestä kun se alkoi. Erota kun voi onneksi parisuhteen kumpi tahansa osapuoli ja syyllä ei ole merkitystä.