Hei naiset! Pitäkää miehistänne huolta, varattuja miehiä todella paljon Tinderissä.
Ja tämän huomannut myös pari sinkkuystävääni. Eli olkaa tarkkoina mitä miehenne puuhaa.
Kommentit (58)
Antakaa ihmisten rakastella ja kokea kaikkea uutta, ei ihmistä saa kahlita vaan kannustaa kokemaan mahdollisimman paljon.
Tuosta syystä lähdin tinderistä pois kun en enää jaksanut niitten varattujen vonkaamista. Ja suomi24 treffisivusto ihan sama juttu. Ällöttävää.
Kuten joku sanoikin jo, jos ei mun seura kelpaa tai riitä ja haluaa pois, saa mennä. En ala vahtimaan sitä tai toimintaani muuttamaan.
Jos mies on halukas pettämään, niin kaiketi hän tuosta osaisi myös keskustella kuten aikuiset ihmiset.
Sen jälkeen voidaan keskustella esim avoimesta suhteesta.
Ne varatut äijät pitäisi jollain tavalla ilmiantaa. Ehdotuksia?
Esim: "Hei Paavo. Mitäs sinä täällä treffisaitilla teet? Näin just teidän Pirkkoa kaupassa. Pitääkin jutella vähän pitempään seuraavalla kerralla." :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuollaisesta miehestä pitäisi pitää "huolta"?
On kyllä ällöttävä aloitus muutenkin. Miksi aikuisesta ihmisestä pitäisi ylipäätään pitää huolta?
Sitten nämä tollot vielä kehittävät kiukkua, kun eivät saa naisseuraa. :D
Luu kurkkuun noille! Älkää hyvät naiset ikinä näitä mätsätkö edes "piruuttanne" koska ei ne siellä pyöri jos ei ketään kiinnosta. Ja ilmiantakaa kaikkia por nahtavat kuvat joita näillä on usein!
Nyt sie olet ymmärtänyt väärin. Äiti toki pitää huolta lapsistaan, mutta mies on aikunen. Ihan samalla tavalla kuin se nainenkin.
Ja pskan marjat! Jos minä en kelpaa niin sitten saa sika lähteä lätkimään enkä pidä huolta mistään
Siinäpä on jos on.
Mulla on muutakin tekemistä kuin kytätä miestäni. Mieheni tietää, että on vapaa lähtemään, jos meno ei miellytä. Mun kanssa oleminen on aivan vapaaehtoista.
Ap:n kaltaisiahan on kyllä olemassakin. Toki suurempaa haittaa heistä ei ole.
Jos mies on Tinderissä, niin kyllä se kertoo siitä, ettei kaikki ole kotona kunnossa. Ei mies muuten toista naista etsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuollaisesta miehestä pitäisi pitää "huolta"?
On kyllä ällöttävä aloitus muutenkin. Miksi aikuisesta ihmisestä pitäisi ylipäätään pitää huolta?
Sitten nämä tollot vielä kehittävät kiukkua, kun eivät saa naisseuraa. :D
Velliperseillä kun on vaan se äiti mielessä. Se hoiva ja huolenpito.
Onko teille selvinnyt matchin jälkeen, että on varattuja vai mistä tiedätte?
M37
Paljon on naisiakin hakemassa salaseuraa, avoimessa suhteessa tai polyja.