Nonni. Nyt se korona leviää ilman välityksellä. Ei meitä suojaa mikään käsienpesu.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/b7e70e49-5967-4396-9ba2-77faf2b7…
Voi lapsi- ja opettajaparat kouluissa.
Kommentit (137)
No kyllähän se on ollut koko ajan selvää. Ei se korona kuoroharjoituksissa tai jumalanpalveluksissa käsien kautta leviä.
Ihmiset vaarallisin
Sitten tuo tuuletuspointti
Pinnat kolmantena
Koska täällä edellytetään märkien käyttöä, kun on tekemisissä muiden kuin oman perheen jäsenten kanssa?
Tämä on ollut tiedossa tammikuusta lähtien. Kannattaa seurata jotain ihan muuta ku THL:aa näissä jutuissa. Ihan vaan ystävän neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä edellytetään märkien käyttöä, kun on tekemisissä muiden kuin oman perheen jäsenten kanssa?
Siis maskien.
Vierailija kirjoitti:
Mä mä mä mä märkää!! Tänne sitä märkää! No ens viikolla sit!
Tämähän on aivan selvä asia.Ei virus muuten leviäisi näin nopeasti. Nyt kaikki suusuojat päälle sisätiloissa, esim. kaupoissa. Kaupoissa ovet auki,läpiveto, että ilma ei seiso paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mä mä mä märkää!! Tänne sitä märkää! No ens viikolla sit!
😂😂
Juuri näin on se kumma kun monasti niin moni saanut tartunnan esim kokouksissa ja pienessä tilassa muiden kanssa.
Tämähän on ollut toista kuukautta jo selvää. Ei kai ympäri maailmaa huvin vuoksi käytetä maskeja.
Opettajille ei suositella maskeja käytettäviksi. Ihan ohjeistuksessa oli näin muutama viikko sitten.
Ilmateitse leviävä virus. Tätä on kauan pelätty tapahtuvaksi. Niistä maskeista olisi ihan aidosti hyötyä.
Ja nyt sitten koulujen lisäksi ravintolat ym pienet 50 hengen tilat auki ja sukukunnat pystyyn....
Ja Suomen mikälie onko maskeista hyötyä -selvityksen tulos on varmaan, ettei maskeista ole kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan ostin saippuaa ☹
ja käsidesitkin voi hyötykäyttää... hik...
Sosiaali- ja terveysministeriö aloittaa selvityksen käsienpesusta. Selvitys valmistuu elokuun loppuun mennessä. Huolta on aiheuttanut aiheen politisoituminen. Liiallinen käsien pesu saattaa kuivattaa ihoa eivätkä kaikki kansalaiset osaa välttämättä oikeanlaista käsienpesutekniikkaa.
Ennen kaikkea käsienpesu aiheuttaa vaarallista vääränlaista turvallisuuden tunnetta.
Millaisia tieteelisä todisteita on siitä, kuinka korona leviää ilmastoinnin välityksellä.
Millaisista maista ja asunnoista ne todisteet ovat lähtöisin.
Jos ihan kunnolla näin asiat olisivat, niin tuskinpa kukaan noista maista, jotka pvat koronaluvut saaneet tosi alhaiseksi, olisi niin positiivisia lukuja tullut siitä, miten korona on saatu torjuttua.
Esim. Austaralia, Etelä-Korea, Uusi-Seelanti sun muut, ovat lämpimiä maita, joilla ilmanvaihdolla ja tuuletuksella on erittäin suuri merkitys, ihmisten joka päiväiseen elämään.
Kuitenkin just noilla mailla tartuntaluvut ovat kaikkein pienimmät,
Miksi?
Selittäkääpäs se, te s.atanan salaliitto teoriitikot ja trollailijat! ? ! ?
Ei siitä haittaakaan ole. Pestään vaan käsiä edelleen mutta myös vältellään ihmisiä.
Ja tuuletetaan.