Miten te ylipainoiset naiset löysitte miehenne?
Tosielämässä vai netin kautta? Jos tosielämässä, niin lähestyikö tuntematon mies teitä jossain, vai tutustuitteko esim. yhteisten tuttujen kautta?
Itselläni ylipainoa enkä ole tyytyväinen itseeni. En edes odota kenenkään kiinnostuvan minusta näissä mitoissa. Ylipainoa 15 kiloa. Koko ajan päällä "sitten kun olen hoikempi" -ajattelu, eli sitten alan enemmän panostaa pukeutumiseen ja ottaa katsekontaktia miehiin enemmän.
Enkä tarkoita tätä aloitusta loukkauksena kellekään, vaan kyse on omasta itsetunto-ongelmastani. Olen vain katsellut ympärilleni, miten monella minua pyöreämmälläkin naisella on mies. Yksi mies josta kiinnostuin, torjui minut, ja olen varma että syynä oli ylipainoni, vaikkei hän sitä suoraan kehdannut sanoa.
Kommentit (43)
Tosielämässä, leffavuokraamon karkkilaarilla...
Tutustuttiin opiskelijariennoissa. Olin fiksu ja hauska ja mukava ja totta mooses hoikempi kuin nyt 30 vuoden ja 3 lapsen jälkeen.
kyllähän tuolla on paljon beta-miehiä jotka ottaa sen jonka saa, ei sitä jonka haluaa.
"mieheni rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen" , ja naapuritki nauraa ku ton kuulee sadannen kerran