Miten te ylipainoiset naiset löysitte miehenne?
Tosielämässä vai netin kautta? Jos tosielämässä, niin lähestyikö tuntematon mies teitä jossain, vai tutustuitteko esim. yhteisten tuttujen kautta?
Itselläni ylipainoa enkä ole tyytyväinen itseeni. En edes odota kenenkään kiinnostuvan minusta näissä mitoissa. Ylipainoa 15 kiloa. Koko ajan päällä "sitten kun olen hoikempi" -ajattelu, eli sitten alan enemmän panostaa pukeutumiseen ja ottaa katsekontaktia miehiin enemmän.
Enkä tarkoita tätä aloitusta loukkauksena kellekään, vaan kyse on omasta itsetunto-ongelmastani. Olen vain katsellut ympärilleni, miten monella minua pyöreämmälläkin naisella on mies. Yksi mies josta kiinnostuin, torjui minut, ja olen varma että syynä oli ylipainoni, vaikkei hän sitä suoraan kehdannut sanoa.
Kommentit (43)
Noo, kaikille miehille se ylistetty ja muotitrendi hoikkuus, ei todellakaan ole ykkösjuttu.
Ehkä se sitä niille trendikäille nuorille ja nuorehkoille miehille, jotka haluavat esitellä tyttö/ naisystävänsä muille ns. trendikkäille ihmisille.
Tokihan silloi saattaa olla jopa hävettävää, jos tyttö/naisystävä on ylipainoinen ja jopa jollakin asteikolla lihava.
Mutta toisin kuin vois ajatelle ja luulla, Tinderissäkin on kivoja ja rehellisiä ja tosi mielessä naistystävää hakeviä miehiä.
JOS JA KUN, asiat ja kemiat ja ja muut jutut alkaa sujua erittäin hyvin, eipä silloin ylipainolla ole suurtakaan merkistysä.
Tottahan on erikaaesn sellaiset huolimattomat, tosi lihavat, elämästään ja hyvinvoinnistaan täysin piittaamottomat naiset. Heillä on varmasti lopun elämäänsä vaikeaa löytää pysyvää ystävää.
Mutta te kaikki hiukkasen ylipainoiset ja hiukan lihavatkin naiset, ei me miehet katsella ainostaaan teidän painoanne, jos muuten olette kivoja ja fiksuja nuoria naisia. Rohkeasti etsimään elämänkumppania, sillä niin on luonto määrännyt, että jokaisella joka sitä haluaa, löytyy hyvä lisääntymiskumppani ja jos ei aina aivan sitä, niin ainakin miellyttävä elämänkumppani.
Baaritiskiltä, ennen tindereitä. Kunhan alettiin puhua.
Vierailija kirjoitti:
No en mistään. Kohta 5v ollut ilman. Tinderissäkin 80% prossaa urheilullisia ja markustelusta pitäviä. 15% sekoja ja 5% tuntuu seminormaaleilta. Mut ei ne musta kiinnostu. Muillakin mettipalstoilla vaan seksihullut.
Niin siinä voi käydä kun vain komeista tykkäillään.
Netistä ja baarista. Kaikki tulleet itse juttelemaan. Yhden kanssa olin 10 vuotta. Ylipainoa sen 30kg.
Ylipainoa 40kg ja töistä. Oli siis ylipainoa jo silloin suunnilleen saman verran. Mies alkoi flirttailla ja piirittää. Hän itse on urheilullinen, komea ja mua nuorempikin. Eipähän tarvitse miettiä että olisi kanssani vain ulkoisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin onlinepelissä neljään mieheen, jotka ovat keskenään kavereita ja kolme neljästä pelikaveristani ihastui minuun. Kaksi alkoi sitten tosissan kilpailemaan musta, kolmas luopui leikistä tajuttuaan kahden muun ihastuksen ja neljäs olisi halunnut seksiuhteen mun kanssa 😅
Tuon takia naisia ei suvaita monissa vakavissa tiimeissä. Rikkovat joukkue hengen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mistään. Kohta 5v ollut ilman. Tinderissäkin 80% prossaa urheilullisia ja markustelusta pitäviä. 15% sekoja ja 5% tuntuu seminormaaleilta. Mut ei ne musta kiinnostu. Muillakin mettipalstoilla vaan seksihullut.
Niin siinä voi käydä kun vain komeista tykkäillään.
Päinvastoin. Komeat lähtee vasemmalle, niihin ei olisi mitään chansseja. Normi 5% kavereita tavoittelen
Kannattaa sitten varautua siihen että vuosien saatossa hoikkaa miestä alkaa vaivaamaan naisen paino eikä enää haluakaan seksiä. T. Nro 4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin onlinepelissä neljään mieheen, jotka ovat keskenään kavereita ja kolme neljästä pelikaveristani ihastui minuun. Kaksi alkoi sitten tosissan kilpailemaan musta, kolmas luopui leikistä tajuttuaan kahden muun ihastuksen ja neljäs olisi halunnut seksiuhteen mun kanssa 😅
Tuon takia naisia ei suvaita monissa vakavissa tiimeissä. Rikkovat joukkue hengen.
Edelleen pelataan yhdessä, paitsi potkivat tuon yhden porukasta, koska vaikka aloimme seurustelemaan tuon yhden kanssa, niin hän alkoi laittamaan viestiä kuinka vielä ymmärrän, että hän on oikea mies mulle. Itse en koskaan antanut olettaa olevani kiinnostunut hänestä.
Jos teet profiilin jonnekin deittipalstalle, niin lisää sellainen kuva, josta painosi näkyy rehellisesti. Ota kuva, jossa hymyilet ja olet nätisti pukeutunut jossain sinulle tärkeässä ympäristössä. Näin sopiva kumppani löytyy nopeammin ja väärät karsiutuvat pois.
Nykyiseen mieheen tutustuin irkissä kanavalla #42. Oltiin aiemmin asuttu samassa talossa ja tavattukin, mutta tuossa kohtaa asuttiin eri paikoissa. Meillä oli kipakka väittely, mutta ilmeisesti mies sitten tykästyi siihen että minulla oli mielipiteitä ja osasin perustella ne ja pyysi treffeille. 20 vuotta on oltu naimisissa (ja molempien paino vaihdellut aika laajalla skaalalla, välillä laihdutetaan yhdessä kuten pitkässä liitossa kuuluu).
Miehiä on löytynyt netistä, baarista, töistä jne. Aviomieheni bileistä yhteisten tuttujen kautta.
Paino ei ole koskaan ollut mulle mikään ongelmatekijä tai rajoite. En mä ole kotona odottanut, että joku tulisi ja kosisi vaan olen itse ollut aktiivinen ja positiivinen rakkauden suhteen. Silläpä sitä on löytynyt. Ja ylipainoa on kyllä enemmän kuin tuo 20 kiloa. Oman pään sisällä se ongelma on jos ei rakkautta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on löytynyt netistä, baarista, töistä jne. Aviomieheni bileistä yhteisten tuttujen kautta.
Paino ei ole koskaan ollut mulle mikään ongelmatekijä tai rajoite. En mä ole kotona odottanut, että joku tulisi ja kosisi vaan olen itse ollut aktiivinen ja positiivinen rakkauden suhteen. Silläpä sitä on löytynyt. Ja ylipainoa on kyllä enemmän kuin tuo 20 kiloa. Oman pään sisällä se ongelma on jos ei rakkautta löydy.
Näinhän se varmasti on. Mutta itse en ainakaan uskalla miehiä lähestyä enkä oikein edes usko niitäkään (harvoja) jotka lähestyvät mua. Mietin vain että ne pitää mua helppona panona koska olen läski ja selvästi epävarma ja kokematon.
Olen varmaan liikaa istunut kotona ahmimassa ja lueskelemassa naisvihaa keskustelupalstoilta. Olen vuosien aikana iskostanut päähäni, että naisen pitää olla tosi geneerinen tietyn näköinen ja luonteinen nainen, enkä enää edes pidä itseäni naisena ollenkaan. Ajatuskin ällöttää, että joku koskisi minuun.
Mulla on noin 15kg ylipainoa. Baarista, töistä, harrastuksista ja yhteisten tuttujen kautta on miehet löytyneet. Ikinä ei ole tarvinnut netistä etsiä. Ja kaikki miehet ovat olleet pitkiä ja urheilullisia miehiä, kukaan ei ole ollut samankroppainen kuin minä. Uskon että mun luonne, iloisuus ja positiivinen elämänasenne on ratkaissut että miehet kiinnostuu musta.
N32
Mun ylipainoinen kaveri löysi tinderistä miehen, mutta sattumalta tapasivatkin baarissa. Siitä alkoi suhde. Nainen lihonut lisää mutta mies edelleen normaali.
Tämä mies oli jätetty ja luulenpa että yleensäkin etsi jotain muuta kuin vain ulkonäköä. Ihana pari ❤️
Ap:lle täysin mahdoton ajatus itse lähestyä miestä? Kun näet sopivan miehen, niin menet juttelemaan ja otat mukaasi.
Noin minunkin vaimoni teki 20 vuotta sitten ja yhdessä ollaan edelleen :)
No ei se helposti löytynytkään.
Etsin ja etsin.
Lopulta alkoi verhon takaa kuulua naurunpyrskähdyksiä.
Miehiä löytyy helposti, jos vaan haluaa löytää.
Baarista olen useamman miehen löytänyt. Miehet ovat lähestyneet mua. Olen nauravainen nainen, joka tuntuu olevan iso osa lähestymistä.
Osa miehistäkin on olleet lihavia, osa urheilullisia ja osa siltä väliltä. Suhteita on ollut yhdestä illasta yhdeksään vuoteen.. Nykyinen suhde on kestänyt nyt 6 vuotta. Hän on pitkä ja tanakka. Kova urheilemaan. Valmentaakin.
Mies sanoi, että nauravaista ihmistä on helppo lähestyä. Vitsillä sisään ja sitten katotaan mätsääkö huumorintajut yhteen. Ei olla alapäähuumorin ystäviä, että silleen tärppäs.
N42, 144 kg