Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki tuntemani hyvännäköiset parisuhteissa olevat 30+ naiset...

Vierailija
25.05.2020 |

Asuvat laadukkaissa asunnoissa hyvillä paikoilla ja ajavat uudehkoilla autoilla?

Muilla laidasta laitaan, riippuen ammatista ym.

Mutta kaikki hyvännäköiset naiset omaavat hyvät puitteet eikä kukaan kärsi köyhyydestä.

Onko kauneuden ja älyn/kunnianhimon korrelaatio 1/1? Vai olisiko tähän joku muu syy?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on mies. Kaunis saa menestyvän miehen helposti.

Vierailija
2/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä saa rikkaan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman.

Naisethan eivät pariudu rahan takia, eikä tietenkään ole niin että kaunis vaatisi mieheltä enemmän? Mutta jotenkin kummasti vain käy niin että kauniit naiset päätyvät saamaan ne hyvät puitteet.

Vierailija
4/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstään tarkat arvostavat muitakin ulkokultaisia asioita?

Vierailija
5/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme vuokralla, en omista edes autoa, valitsin mieheni 15 vuotta sitten ihan muista syistä kun raha.

En kaipaa mitään materiaa yhtään enempää.

Vierailija
6/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja äly todellakin korreloivat, molemmissa on taustalla erityisesti varhaislapsuuden terveys ja hyvinvointi eli tarpeiden täyttyminen. Mutta yli kolmekymppisillä alkaa vähitellen entistä enemmän näkyä sekä olemuksessa että skarppiudessa myös aikuisiän terveyden ja hyvinvoinnin kumuloitunut vaikutus.

Ihan vtun paljon helpompi pysyä kauniina jos asiat on kunnossa eikä sisintä koko ajan kalva stressi ja puute.

Vierailija
7/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ihmiset pärjäävät elämässä yleensä paremmin. Ainakin jos pärjäämisen mittariksi asetetaan varallisuus ja elämän helppous. Kauniina 40 vuotiaana miehenä olen tämän ihan itse saanut kokea ja ympäriltäni havaita.

Ulkonäön vaikutus elämään on valtava. Uskoisin, että sen vaikutus ihmisen kehityksessä on suurempi kuin älykkyyden tai perheen. Mitään onnea se ei tietenkään automaattisesti tuo ja voi olla jopa kirous, jos siihen ei osaa järjellä suhtautua, mutta kyllä. Kyllä se ihan hemmetisti elämää helpottaa miehelläkin. Naisella vielä todella paljon enemmän.

Vierailija
8/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Vaikea sanoa. Olen itse kai sellainen josta aloittaja puhuu. Mutta maksan itse puolet kaikesta, eli miehen elättämä en ole. Katsos kun naisetkin saa palkkaa. Se tuppaa nykyään unohtumaan näiltä kateellisilta.

Vierailija
9/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä kyllä paikkaansa täällä Tampereella. Kivannäköiset parisuhteessa olevat ovat yhtä pers aukiasia kuin muutkin. Täällä on autot vanhoja ja nätitkin kulkevat pyörällä.

Työttömyyden runtelema pikku kaupunki.

No ei täällä kyllä ole juurikaan niitä nättejäkään.

Vierailija
10/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Vaikea sanoa. Olen itse kai sellainen josta aloittaja puhuu. Mutta maksan itse puolet kaikesta, eli miehen elättämä en ole. Katsos kun naisetkin saa palkkaa. Se tuppaa nykyään unohtumaan näiltä kateellisilta.

Samoin! T. Aikaisempi numero 5/9

Vierailija
11/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä joku perä on, että esim .lihavuus ja vähäosaisuus yhdistyy yleensä toisiinsa. 

Vierailija
12/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehistä oikein muuta iloa ole kuin se raha.. niin saman tien sitä kannattaa naida rikas mies

Vierailija
13/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta taitaa olla helppo ylläpitää varakkaana. Kosmetologikäynnit, hyvä kampaaja, laadukkaat vaatteet maksavat yllättävän paljon. Toki ne eivät ole välttämättömiä, mutta ovat hyvä keino lisätä ulkoista viehätysvoimaa.

Vierailija
14/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä joku perä on, että esim .lihavuus ja vähäosaisuus yhdistyy yleensä toisiinsa. 

Meissä rikkaissa länkkäreissä juu, mutta monessa muussa paikassa päinvastoin.

Kaikki halpa paska on yleensä epäterveellistä. Tapa valita helppo tie eli olla laiska, jättää liikunta, masentua ja olla kehittämättä itseään on kyllä ihan yhtä kuin köyhä luuseri. Kunkku alko kun vielä laitetaan tuohon kelkkaan niin siinä syntyy yhteiskunnalle taas yksi elätettävä.

Vierailija
15/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneutta taitaa olla helppo ylläpitää varakkaana. Kosmetologikäynnit, hyvä kampaaja, laadukkaat vaatteet maksavat yllättävän paljon. Toki ne eivät ole välttämättömiä, mutta ovat hyvä keino lisätä ulkoista viehätysvoimaa.

Ha! Ai niinkuin Sofia :)

Kyllä kaunis on kaunis on kaunis. Keskinkertaiset noita kosmetologeja, partureita ja rättikauppoja eniten koluavat. Siinä on jopa jotain surullista. Ei se naama tai kroppa juuri muutu vaikka jollekin maksaa tai pukee päälleen kalliin koltun. Pointti on kyllä ihan hyvä ja pitää jollain tasolla varmaan paikkansa, mutta se parhaimmalta näyttävä prosentti näyttää hyvältä ihan missä vaan ja vaikka kaljuna :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän