Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ylipainoiset naiset löysitte miehenne?

Vierailija
25.05.2020 |

Tosielämässä vai netin kautta? Jos tosielämässä, niin lähestyikö tuntematon mies teitä jossain, vai tutustuitteko esim. yhteisten tuttujen kautta?
Itselläni ylipainoa enkä ole tyytyväinen itseeni. En edes odota kenenkään kiinnostuvan minusta näissä mitoissa. Ylipainoa 15 kiloa. Koko ajan päällä "sitten kun olen hoikempi" -ajattelu, eli sitten alan enemmän panostaa pukeutumiseen ja ottaa katsekontaktia miehiin enemmän.
Enkä tarkoita tätä aloitusta loukkauksena kellekään, vaan kyse on omasta itsetunto-ongelmastani. Olen vain katsellut ympärilleni, miten monella minua pyöreämmälläkin naisella on mies. Yksi mies josta kiinnostuin, torjui minut, ja olen varma että syynä oli ylipainoni, vaikkei hän sitä suoraan kehdannut sanoa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kun olin hoikka.

Papin aamenen jälkeen en ole enää painoani tarkkaillut.

2/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko naiset miehensä löytäessään olleet nykyistä hoikempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn, lässyn, jankuti, jankuti. Päivästä toiseen.

Vierailija
4/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin läskinä yli 40kg ylipainoisena netistä. Tosin seksiin ei mies enää kanssani pysty.

Vierailija
5/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin muutkin. Esim. kaverin kautta.

Vierailija
6/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin hoikka, lihoin lasten myötä

Vierailija
7/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä, mieskään ei ole kovin atleettinen

Vierailija
8/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi minut ja ihastuipa juurikin kurvikkaaseen ulkomuotooni. Ylipainoa 20 kg.

Vierailija
9/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV chatista 2000-luvun alussa. Suhde ei tosin kestänyt kuin 2 vuotta, mutta sain toivomani lapsen. Miestä en varsinaisesti halunnutkaan, vaan juuri lasta.

Vierailija
10/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ala lähestymään kiinnostavia miehiä? Helpoin tapa on esim kaupassa puhua jostain tuotteesta jotain ja kysyä jos mies haluaisi hengailla joskus kanssasi. Se kuulostaa casuaalilta verrattuna esim ''haluatko mennä kahville'' kysymykseen. Tai jos sulla on koira ja näet toisen miehen kenellä on koira niin voit kysyä haluaisko joskus mennä yhdessä taluttamaan koiria.

Vierailija
11/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on reippaasti ylipainoinen, siis paljon isompi kuin sinä. Sillä vaihtuu mies noin kolmen vuoden välein, kun kyllästyy ja päivittää parempaan. Netistä se ne ottaa, joltain deittipalstalta. Aina löytyy uusi, ja ihan hyviä, kivoja, kunnollisia miehiä ne on olleet.

Eli ole ihan huoletta. Ei kaikille miehille hoikkuus ole tärkeintä, vaikka tältä palstalta niin voisi luulla. Tee deittiprofiili ja ala tapailla.

(Ja sanotaan nyt vielä, että itse olen normaalipainoinen. Muuten alkaa turha vttuilu.)

Vierailija
12/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kautta.

Vierailija
13/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kohdalla kysymystä ei tatvitse edes esittää kun se on täysin mahdotonta.

Vierailija
14/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin läskinä yli 40kg ylipainoisena netistä. Tosin seksiin ei mies enää kanssani pysty.

Ja platoninen suhde ei houkuttele joten eiköhän ero tule ja omaisuus mene jakoon.

Vierailija
15/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä, mieskään ei ole kovin atleettinen

Saattaisiko tässä olla jotain olennaista. - Voisiko ajatella niin, että elopaino ja eriyisesti moa suhde siihen antaa viitteen siitä, millainen kumppani saattaisi olla itselle paras. Jos ei itse välitä omasta yliapinostaan, niin saattaisi olla haastavaa olla sellaisen kumppani, jolla on tarve ja halu pysyä hoikkana. 

Uskoakseni aika monelle, lähinnä miehelle tulee usein yllätyksenä miten paljon hoikkana pysyminen vaatii aikaa myöten ja ikävuosien lisääntyessä....

Vierailija
16/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Ystävä on tosi onnellinen ja olleet yhdessä jotain 15 vuotta. Hyvä pari.

Kuten joku jo mainitsi niin osa miehistä pitää nimenomaan ylipainoisista naisista, vaikkei ystävällä ole ylipainoa kuin parikymmentä kiloa. Eli uhkea mutta ei lihava ja ei ole muuten lihonut yhtään tuosta aiemmasta.

Vierailija
17/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mistään. Kohta 5v ollut ilman. Tinderissäkin 80% prossaa urheilullisia ja markustelusta pitäviä. 15% sekoja ja 5% tuntuu seminormaaleilta. Mut ei ne musta kiinnostu. Muillakin mettipalstoilla vaan seksihullut.

Vierailija
18/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä löytää. Kotoa ei tule kukaan hakemaan olit sitte minkäpainoinen tahansa

Vierailija
19/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen opiskeluala. Mies teki aloitteen. Olin jo silloin reilusti ylipainoinen.

Vierailija
20/43 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin onlinepelissä neljään mieheen, jotka ovat keskenään kavereita ja kolme neljästä pelikaveristani ihastui minuun. Kaksi alkoi sitten tosissan kilpailemaan musta, kolmas luopui leikistä tajuttuaan kahden muun ihastuksen ja neljäs olisi halunnut seksiuhteen mun kanssa 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi