Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys av-mammoille: vihaisitteko ja halveksisitteko Sanna Marinia yhtä paljon jos hän olisi äärimmäisen ruma nainen?

Vierailija
25.05.2020 |

Mammat, kertokaa. Antaisitteko Sannalle työrauhan helpommin jos muistuttaisi esim Tarja Halosta? En tarkoita että Tarja olisi ruma mutta hän itse kommentoi HS pari viikkoa sitten että mitäänsanomaton ulkonäkö on suojannut häntä politiikassa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako Marin/Demarit-vihaketjua meinadit vielä tänään aloittaa?

Tällä sinun tilallasi on nimikin:OCD- mene hoitoon!!!!!

Tässähän mammat taas aktivoitui. Kannattaa pyyhkiä läppäri käsidesillä kun räkäsi roiskui siihen raivotessasi.

Ai stana että mä olen hyvä- osui ja upposi. Eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee Eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee

😀😁😂🤣🤣

Vierailija
22/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jauhaa ulkonäöstä v. 2020? Tärkeää on se mitä sanoo ja tekee, keitä kuuntelee, käyttääkö aivojaan. Marin on ollut THL n marionetti. Ja kaikki tietävät miten pieleen THL on pandemiaa hoitanut.

Tuo kommentti on ohi tämän ketjun aiheesta ja kuuluu ennemmin niihin haukkumisketjuihin joita on kymmeniä. Kommentoin kuitenkin tähän että Marin sanoutui irti THL suosituksista 15.5.20 jolloin teki omat päätelmät eikä kannattanut laumasuojaa. THL suosittelee ja hallitus tekee päätökset eikä ole sidottu THL Salmisen suosituksiin. Ja aika typerä ja sokea pitää sinunkin olla jos et huomaa että epidemia on Suomessa tältä erää sammunut. Tulee kyllä syksyllä takaisin kun matkustelu lisääntyy ulkomaille kesän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä naiset vihaan, vaan tietynlaiset miehet.

Ei, olet väärässä. Naiset nimenomaan häntä vihaa. Tällä palstalla häntä vihataan, kuten IL ja IS kommenttipalstoillakin. Tällä palstalla 99% kommenteista tulee naisilta.

Täällä olevista kommenteista voi lukea, että eniten Marinissa ärsyttää naiseus. Vähätellään "sukkahousuhallitus" tai "naisensukuelin"-hallitus yms. En usko, että kukaan nainen niin vahvasti halveksii naisia ja naiseutta. Naiset halveksivat naisellisuutta ja se esiityisi komentoinossa ihan erilaisena. Vartalon haukkumisena yms.

Vierailija
24/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän mammat taas aktivoitui. Kannattaa pyyhkiä läppäri käsidesillä kun räkäsi roiskui siihen raivotessasi.

Ai stana että mä olen hyvä- osui ja upposi. Eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee Eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee

😀😁😂🤣🤣

Jotenkin surullista että imbe.sillit päästetään tietokoneen ääreen. 

Vierailija
25/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vihaanhan Krista Kiuruakin, vaikka hän on kuvaamiasi asioita.

- Av-mamma 33v

Ettei vain kuitenkin olisi Walkoinen Hetero-Mies, av-Antti 43wee

:D:D:D

Vierailija
26/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, olet väärässä. Naiset nimenomaan häntä vihaa. Tällä palstalla häntä vihataan, kuten IL ja IS kommenttipalstoillakin. Tällä palstalla 99% kommenteista tulee naisilta.

Täällä olevista kommenteista voi lukea, että eniten Marinissa ärsyttää naiseus. Vähätellään "sukkahousuhallitus" tai "naisensukuelin"-hallitus yms. En usko, että kukaan nainen niin vahvasti halveksii naisia ja naiseutta. Naiset halveksivat naisellisuutta ja se esiityisi komentoinossa ihan erilaisena. Vartalon haukkumisena yms.

Kyllä täällä naisellisuuden halveksintaa on ihan tarpeeksi. Vartalon, hiusten, hampaiden, takapuolen, tissien, hymyn, ym haukkumista silloin kun ei mammat muuta enää keksi.

Vierailija
27/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😀😁😂🤣🤣

Jotenkin surullista että imbe.sillit päästetään tietokoneen ääreen. 

Joo, kyllä se osui ja upposi

T.Sivustaseuraaja

P.S Kannattaa sinunkin sulkea tietokone, niin on yksi imbesill* vähemmän tietokoneen ääressä🤗

Vierailija
28/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä naisellisuuden halveksintaa on ihan tarpeeksi. Vartalon, hiusten, hampaiden, takapuolen, tissien, hymyn, ym haukkumista silloin kun ei mammat muuta enää keksi.

Joo, kyllä. Siihen syyllistyvät täällä katkerat, naisvihamieliset av-geijot

Vierailija
29/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama miltä näyttää vai onko mies vai nainen, nuori tai vanha, jos puhuu ja toimii kuten hän, olen oppositiossa hänen suhteen, kuin myös nykyisen hallituksen suhteen.

En pitänyt edellisestäkään (sipilän ja/tai rinteen) hallituksesta, mutta tämä nykyinen menee kaikkien rimojen ali esityksillään.

Vierailija
30/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Sanna Marin on paras pääministeri koskaan. T. Nainen 43v.

Minusta myös. Hän on tosi vaikeassa tilanteessa, sillä teki niin tai näin, vähintään kolmasosa on tyytymättömiä. Osan mielestä rajoitetaan liikaa, osan mielestä liian vähän ja sitten ollaan me, joiden mielestä tämä on mennyt kohtalaisen hyvin. T. ruma nainen 55 v.

Vierailija
31/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sinä ja muut miehet vihaatte meidän naishallitusta, koska ette kestä sitä että naiset, ja nimenomaan nuoret naiset ovat päättämässä asioista ja heillä on valtaa. Te olette niin katkeria naisille ja teillä on niin huono itsetunto, että 5nuorta naisministeriä on liikaa.

Vierailija
32/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinia haukkuvia vihaketjuja maanisesti tehtailevat eivät ole av-mammoja vaan keski-ikäisiä valtiosetämiesten myötäjuoksijoita. Samat tyypit spämmäävät tänne mitä milloinkin löytävät alt.right-sivustoilta.

Vierailija
33/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin tästä otsikosta ja nyt ihmettelen miksi... täällähän tietenkin vihataan kaunista ja menestyvää naista, vaikken ole ennen aiheeseen törmännyt.

Sanna Marin on upea, menestyvä nuori nainen! Mä fanitan.

N48

Vierailija
34/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen. Kommentoin silti oman mielipiteeni. Ei Marin ole ruma mutta ei myöskään ole ulkonäöltään mun makuuni.

Vierailija
35/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinia haukkuvia vihaketjuja maanisesti tehtailevat eivät ole av-mammoja vaan keski-ikäisiä valtiosetämiesten myötäjuoksijoita. Samat tyypit spämmäävät tänne mitä milloinkin löytävät alt.right-sivustoilta.

Samat ressukat jankkaavat niitä väsyneitä aiheitaan päivästä toiseen, islamofobiaa, naisvihaa, Trumpin ja Brexitin ylistystä, ilmastodenialismia, ruotsinkielisen ja muiden vähemmistökulttuurien kyseenalaistamista...jne.

Vierailija
36/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muotoilisit asian toisin. Olen tyytyväinen pääministeri Marinin ja hänen johtaman hallituksen toimiin. Ulkonäöllä ei ole merkitystä. Asiaosaamisella sen sijaan on.

Vierailija
37/38 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Sanna Marin on paras pääministeri koskaan. T. Nainen 43v.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Jo oli aikakin, että näistä vanhoista, homeisista ukoista päästään eroon ja tilalle tulee upea ja pätevä aikuinen nainen, joka selvästi tietää mistä puhuu. Kunhan vain jaksaa noita tyhjänlänkyttäjiä, mitä eduskunnassa näyttää jonkin verran olevan.

T. Mies -79

Vierailija
38/38 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin pitäisi puhua asioista suraan ja lopettaa politikointi ja ympäripyöreat vastaukset, sekä vastausten jatkuva siirtely johonkin tulevaisuudessa omelaan aikaan. Ulkonäöstä ja sukupuolesta en piittaa.