Rintani ovat kamalat! :( itsetunto nollassa. Ov
Minulla oli silikonit jotka halusin pois. Nyt on enää nahkat. Kun nostan kädet ylös, jää nahka roikkuu ikävästi. Ihan kamalat! A-kuppi. Sellainen kuoppa sisäänpäin :( Olen onnellinen että sain silikonit pois, mutta tämä näky... Kamalat. Eivät ole rinnan näköiset yhtään. En pysty enää mennä alasti mieheni kanssa edes saunaan. Rintojen kohotus... Kamalan kallis. Mutta ehkä joskus.
Kommentit (11)
Ei olisi kannattanut ruveta leikkimään vartalollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kannattanut ruveta leikkimään vartalollaan.
Tehty mikä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.. i feel you.
Tää on kamalaa :( Naiseus mennyt. En löydä kunnollisia rintsikoita, nahka jotenkin valuu liivien alta... Huoh. Vaatteet päällä on ihan hyvä olo, mutta alasti... Niin kamalat että itkettää. En ole nykyisin ulkonäkökeskeinen, mutta tämä on mulle kova paikka :( Pienet rinnat ei haittaisi, nämä on pienet eikä rinnan näköiset yhtään :( En ole edes googlettamalla löytänyt vastaavia...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Mulla on G-kupin riippurinnat melkein napaan asti, enkä ole edes imettänyt.
Kumpa olis edes riippurinnat. Nämä ei ole rinnan näköiset edes :( tyhjä kuoppa jonka alapuolella roikkuu nahkaa.
Ap
Ehkäpä ukkosi ei ole niin törppö kuin palstamiehet ja välittää sinusta ja rakastaa sinua ihan riippumatta rinnoista.
Menet saunaan miehesi kanssa ja huomaat että hän hyväksyy rintasi osaksi sinua.
Helvetilliset huutikset jos totta :D
Tyhjät nahkaläpyskät on kltämättä kyllä melko karseat, mutta jos se sinua yhtään lohduttaa niin, niin on mielestäni kyllä silikonitkin ihan yhtä karseat. Eli et välttämättä mennyt ulkonällisesti yhtään takapakkia, vaikka ne muovitötteröt poistitkin :)
M36
Mitä väliä? Mulla on G-kupin riippurinnat melkein napaan asti, enkä ole edes imettänyt.