Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos työnantaja ei tarjoa pullaa?

Vierailija
25.05.2020 |

Taukotila pitää varustaa työnantajan hankkimalla pullalla. Teetkö työsuojeluilmoituksen vai irtisanoudutko?

Eikö olisi hyvä, jos jokaisella työpaikalla olisi pullaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työantajan pitäisi hankkia taukotilaan pullaa? Lihottaakseen työntekijät? Siis SAA hankkia halutessaan, mutta miksi muka olisi pakko?

Vierailija
2/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työantajan pitäisi hankkia taukotilaan pullaa? Lihottaakseen työntekijät? Siis SAA hankkia halutessaan, mutta miksi muka olisi pakko?

Koska se kuuluu kulttuuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu.

Vierailija
4/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että irtisanoudut mielellään jo tänään. 

T: Työnantajasi

Vierailija
5/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimistossamme kahvit, sokerit ja muut perustarvikkeet ostetaan firman piikkiin. Mahdolliset pullat kustannetaan itse. Joskus pöydässä on herkkuja, useimmiten ei.

Vierailija
6/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole noin surkean työnantajan palveluksessa ollut. Firma tarjoaa leivoskahvit.

Vierailija
7/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkupotkuraivarit, sekä pissaan ja kakkaan lattialle pomon huutaessa HEI ÄLÄ NYT VIITI HEI! Mä vastaan: Ja vttu sitä pullaa prkle niinku ois jo.

Vierailija
8/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden pilaaminen ei kuulu työnantajan velvollisuuksiin.

Vierailija
9/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WTF?!?

Vierailija
10/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään tietty ikkunasta kivetykselle.

Vierailija
11/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuli tästä mieleen se, kun olin joskus erään suuren terveyspalveluyrityksen puhelinpuolella töissä. Kun tulin taloon, meillä oli kahvihuoneessa aina työnantajan puolesta kahvia, teetä, kaakaota ja keksiä. Jonkin ajan kuluttua ainakin keksejä ja kaakaota lakattiin tarjoamasta, sitä en muista, tarjosiko talo kuitenkin kahvin ja teen, sen verran pitkä aika tästä on. No, eipä siinä mitään, eihän työnantajan tosiaan ole pakko työntekijöitään kestitä, mutta mä vähän veikkaan, että veroparatiiseja käyttävän yrityksen toiminnassa ne keksit ja kaakaot ole kovin isona rikkana rokassa. Anoppini oli samaisen yrityksen leivissä (ihan eri hommissa) kymmenet vuodet, ja hän olisi halunnut vielä jatkaa muutaman vuoden töissä ennen ensimmäistä mahdollista eläköitysmisikää, mutta ei voinut, koska mitoitus oli kerta kaikkiaan niin tiukka, ettei anoppi enää jaksanut fyysisesti sitä työtä.

Jotenkin nää kokemukset tuntuu hassun irvokkaalta, kun miettii, mitä summia tuo yritys pyörittää veroparatiiseissaan. Ei sillä, itse työpaikka oli mahdottoman kiva, tosi mukavat työkaverit, mutta kokemukseni kertoo kyllä paljon siitä, millaisessa yhteiskunnassa elämme.

Vierailija
12/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kostox ikisaikulle.

Vierailija
13/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tekisin. Ehkä sekoaisin päästäni tai sitten vaan hymähtelisin höh ei sitte

Vierailija
14/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pullasorsille pullaa

Vierailija
15/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmaiset lounaat

Vierailija
16/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sattuma otsikon kaa, kun tänään työnantaja tarjosi kuivakakkua. Harvinaista herkkua, että työpaikka tarjoaa. Välillä meitä työntekijöitäkin palkitaan. Meillä kahvit kuuluu palkkaan. Eli on sekin jotain.

Vierailija
17/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä einole budjettipullaa tänä vuonna

Vierailija
18/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan työpaikkaa! Täälä nuo pullat, keksit, leivät ja karkit kuuluu ihan perussettiin..

T: Fasulainen

Vierailija
19/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työnantaja koskaan tarjonnut minulle mitään.

Työkaverit on kyllä joskus keränneet läksiäislahjan,

Vierailija
20/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa osaan tehä ihann itekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme