Voitko asua kaupungissa jossa on tapahtunut henkirikos?
Kommentit (21)
Kuinkahan monta sellaista kaupunkia löytyy joissa ei ole henkirikosta tehty. Tuskin montaa kuntaakaan pääsee sille listalle. Ei kannata tehdä elämäänsä liian vaikeaksi.
Tämä on aivan roskapalsta nykyisin.
Tokko suomessa on edes yhtäkään kylää jossa ei olisi tapahtunut henkirikosta joskus.
Maaseudun idyllisyys kaupunkeihin nähden johtuu ruumiiden piilottamisen helppoudesta.
Minä asun asunnossa, jossa on tehty henkirikos. Uhri oli - kuulemma- vielä paloiteltu. Ainakaan vielä ei ole kummitellut. Tuskin Suomesta löytyy kaupunkia / paikkakuntaa, jossa EI olisi tehty vähintään yksi henkirikos.
Eli ostat jonkun monta sataa tuhatta maksavan talon ja jos sattuu että kaupungissa tapahtuu henkirikos, niin myyt sen ja muutat muualle? Hyvä logiikka sulla. Suomessa ei sellaista kolkkaa muuten ole.
Missä ap asuu? Mielenkiinnosta kyselen, onko Suomessa kaupunkia, missä ei olisi tapahtunut henkirikosta?
Vierailija kirjoitti:
Minä asun asunnossa, jossa on tehty henkirikos. Uhri oli - kuulemma- vielä paloiteltu. Ainakaan vielä ei ole kummitellut. Tuskin Suomesta löytyy kaupunkia / paikkakuntaa, jossa EI olisi tehty vähintään yksi henkirikos.
Jotkut pyytää papin siunaamaan tuollaisen asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jo vähän karmivampaa settiä D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pyytää papin siunaamaan tuollaisen asunnon.
Mitä siinä papin jeesustelut auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaihtoehdot käydä kovin vähiin silloin
Onhan maalaiskuntia vielä muutama jäljellä. Kaikki eivät edelleenkään ole muuttuneet kaupungeiksi, tai liittyneet viereiteen kaupunkiin. Niissä asuessa ei varmaan henkirikoksista ole niin haittaa.
Minäkin olen asunut talossa, jossa on tehty henkirikos ja todennäköisesti myös asunnossa, jossa oli tehty henkirikos.
Asun vuokrakämpässä jossa tehtiin henkirikos vuonna -83. Ei täällä ole mitään syytä miksi en jäisi tähän asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan maalaiskuntia vielä muutama jäljellä. Kaikki eivät edelleenkään ole muuttuneet kaupungeiksi, tai liittyneet viereiteen kaupunkiin. Niissä asuessa ei varmaan henkirikoksista ole niin haittaa.[/
Niin, ap kyllä puhui kaupungista.
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan maalaiskuntia vielä muutama jäljellä. Kaikki eivät edelleenkään ole muuttuneet kaupungeiksi, tai liittyneet viereiteen kaupunkiin. Niissä asuessa ei varmaan henkirikoksista ole niin haittaa.[/
Niin, ap kyllä puhui kaupungista.
-ohis-
Niin puhui. Henkilö, jonka viestiä kommentoin, ei puhunut kaupungeista vaan vaihtoehdoista. Esitän siis vaihtoehtona maalla asumista.
Nyt olisi kyllä aika kiva tietää, missä ap asuu. Ja mahtaakohan Suomessa sellaista kaupunkia ollakaan, jossa ei olisi koskaan tehty yhtään henkirikosta?
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun idyllisyys kaupunkeihin nähden johtuu ruumiiden piilottamisen helppoudesta.
Tai ainakin siitä, että henkirikos on helppo naamioida tapaturmaksi. Kerrankos työkoneita ja puita päälle kaatuu ja jotkut ovat lietelantasäiliöönkin pudonneet tai ihan tikapuilta tai katolta.