Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä ja oletko tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseesi?

Vierailija
25.05.2020 |

Tarkoitan tyytyväisyyttä kokonaisvaltaisesti, ai vain seksin puolesta.

Kerro vaikka vielä ikäsi ja sukupuolesi, jos haluat.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45, 11 kumppania (19v ollut aviossa ja eronnut), nyt löytynyt huippu ihminen ja toivottavasti loppuelämän suhde, parasta seksiä koskaan!

Vierailija
62/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 1000-1500.

m54 ja ikuisesti sinkku vaikka seukannutkin pidempiä aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä kysymyksellä haetaan?

Kiinnostaa, että osaako ihminen enää muodostaa toimivaa parisuhdetta, jos on jo kahlannut monia kumppaneita läpi. Toistaiseksi vastausten perusteella sillä ei ole mitään merkitystä. 👍🏻

En tiedä miksi kukaan olettaisi että näillä asioilla olisi jonkinlainen yhteys. Seksisuhteet ja parisuhteet ovat eri asioita ja lisäksi siinä on aina kaksi ihmistä, kaikki ei aina ole kiinni sinusta.

Olen kylläkin kuullut teorian, jonka mukaan paljon seksikumppaneita läpikäynyt nainen ei enää pystyisi kokemaan pariutumiseen vaadittavaa sidettä kenenkään kanssa. Miehellä tällaista ongelmaa taas ei kuulemma olisi. Tiedä sitten.

Sarjaseurustelijalle ja sarjasekstailijalle ei riitä enää mikään. Aina löytyy parempaa ja uudempaa kokemusta. Jännä uusikin partneri arkipäiväistyy ja menee kohtra vaihtoon.

Jos kykenee pysähtymään sen yhden ihmisen luo voi ymmärtää että meissä on paljon syvyyttä ja tunteita joita ei lyhyt- ja kevytsuhteissa pysty huomaamaan. 

Mä haluaisin kuulla vähän perusteluja tälle sun väitteelle. Itselläni on ollut ehkä noin 40 s-kumppania, olen seurustellut 3 miehen kanssa, tapaillut viikkoja tai kuukausia joitakin yksilöitä, lisäksi on liuta erilaisia seksisuhteista yhdenillanjutuista useamman vuoden suhteisiin (jotka siis eivät olleet seurustelusuhteita). Nautin seksistä, se on ihan urheilumuotonakin hauskaa. Toisaalta mä ihastun ihmisiin todella harvoin (seksiin riittää kyllä se, että on kivaa yhdessä ja vähän sitä kemiaakin), mutta sitten kun joku kolisee, niin se todellakin kolisee ihan eri tavalla kuin muut. Ja ne kerrat kun olen ollut rakastunut, mulle on riittänyt ihan vain se yksi tyyppi, enkä ole koskaan edes haaveillut pettäväni parisuhteessa. Ihmisillä on erilaisia syitä tekemisilleen ja on aika yksisilmäsitä olettaa, että kaikki toimii samojen motiivien perusteella. Varmasti on niitäkin jotka keräilee kumppaneita kuin pesäpallokortteja, mutta väittäisin tuon koskevan suurimmaksi osaksi huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä. Me muut harrastetaan seksiä myös sinkkuina, koska se on kivaa.

Itse olet ketomasi mukaan oiva esimerkki ihmisestä joka ei pysty sitoutumaan. Aina tulee uutta partneria. Oliko sinulla siinä edes 5-10 vuoden suhteita? Koko elämän pityuista suhdettahan sinulle ei enää suoda kun ikää taitaa jo olla mittarissa.

Vierailija
64/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä kysymyksellä haetaan?

Kiinnostaa, että osaako ihminen enää muodostaa toimivaa parisuhdetta, jos on jo kahlannut monia kumppaneita läpi. Toistaiseksi vastausten perusteella sillä ei ole mitään merkitystä. 👍🏻

En tiedä miksi kukaan olettaisi että näillä asioilla olisi jonkinlainen yhteys. Seksisuhteet ja parisuhteet ovat eri asioita ja lisäksi siinä on aina kaksi ihmistä, kaikki ei aina ole kiinni sinusta.

Olen kylläkin kuullut teorian, jonka mukaan paljon seksikumppaneita läpikäynyt nainen ei enää pystyisi kokemaan pariutumiseen vaadittavaa sidettä kenenkään kanssa. Miehellä tällaista ongelmaa taas ei kuulemma olisi. Tiedä sitten.

Sarjaseurustelijalle ja sarjasekstailijalle ei riitä enää mikään. Aina löytyy parempaa ja uudempaa kokemusta. Jännä uusikin partneri arkipäiväistyy ja menee kohtra vaihtoon.

Jos kykenee pysähtymään sen yhden ihmisen luo voi ymmärtää että meissä on paljon syvyyttä ja tunteita joita ei lyhyt- ja kevytsuhteissa pysty huomaamaan. 

Mä haluaisin kuulla vähän perusteluja tälle sun väitteelle. Itselläni on ollut ehkä noin 40 s-kumppania, olen seurustellut 3 miehen kanssa, tapaillut viikkoja tai kuukausia joitakin yksilöitä, lisäksi on liuta erilaisia seksisuhteista yhdenillanjutuista useamman vuoden suhteisiin (jotka siis eivät olleet seurustelusuhteita). Nautin seksistä, se on ihan urheilumuotonakin hauskaa. Toisaalta mä ihastun ihmisiin todella harvoin (seksiin riittää kyllä se, että on kivaa yhdessä ja vähän sitä kemiaakin), mutta sitten kun joku kolisee, niin se todellakin kolisee ihan eri tavalla kuin muut. Ja ne kerrat kun olen ollut rakastunut, mulle on riittänyt ihan vain se yksi tyyppi, enkä ole koskaan edes haaveillut pettäväni parisuhteessa. Ihmisillä on erilaisia syitä tekemisilleen ja on aika yksisilmäsitä olettaa, että kaikki toimii samojen motiivien perusteella. Varmasti on niitäkin jotka keräilee kumppaneita kuin pesäpallokortteja, mutta väittäisin tuon koskevan suurimmaksi osaksi huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä. Me muut harrastetaan seksiä myös sinkkuina, koska se on kivaa.

Itse olet ketomasi mukaan oiva esimerkki ihmisestä joka ei pysty sitoutumaan. Aina tulee uutta partneria. Oliko sinulla siinä edes 5-10 vuoden suhteita? Koko elämän pityuista suhdettahan sinulle ei enää suoda kun ikää taitaa jo olla mittarissa.

Olen eri, mutta ihmisiä on moneen lähtöön. Osa harrastaa seksisuhteita monipuolisesti, mutta silti pystyy sitoutumaan täysin normaalisti sopivan kumppanin osuessa kohdalle. Osa sitten ei pysty jäämään koskaan paikalleen ja luulen että sen taustalla on erilaisia henkisen puolen ongelmia ja traumoja. Tämäkään ei ole mustavalkoinen asia.

Vierailija
65/77 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43, varmaan 40-50 seksikumppania, joista paras on viimeisin. Tosin en muita ole testannutkaan ~18 vuoteen, eikä ole edes tarvetta. Kokonaisvaltaisesti erittäin tyytyväinen.

Vierailija
66/77 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita 28. Tällä hetkellä sinkkuna. Kaksi seksisuhdetta menossa.

M49

Vierailija
67/77 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita yksi ja tyytyväisyys suhteessa 8-, seksin osalta 6+.

M40+

Vierailija
68/77 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneita 20. Siihen päälle maksullisia ehkä 30.

Nykyinen suhde muuten kiva, mutta seksin suhteen täysin riittämätön :/

M40

Vierailija
69/77 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on kokemusts, että voin sanoa olevani tyytymätön seksin laatuun ja määrään.

Vierailija
70/77 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37, Kumppaneita 30, mutta näistä 28 noin kahden vuoden sinkkujakson aikana. Muuten pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
71/77 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32. Seitsemän seksikumppania. Nykyiseen suhteeseeni (kaksi vuotta) hyvin tyytyväinen seksuaalisesti ja muutenkin.

Vierailija
72/77 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita on ollut 3. Nyt olen avoliitossa. En ole tyytyväinen parisuhteeseen enkä seksielämään. En ole halunnut koskaan seksiä monien kanssa, mutta suhteessa ollessani haluan seksiä paljon. Nykyinen kumppanini haluaa noin kerran kuussa.

N43

Vierailija
73/77 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppaneita on ollut 3. Nyt olen avoliitossa. En ole tyytyväinen parisuhteeseen enkä seksielämään. En ole halunnut koskaan seksiä monien kanssa, mutta suhteessa ollessani haluan seksiä paljon. Nykyinen kumppanini haluaa noin kerran kuussa.

N43

Miksi roikut moisessa suhteessa? Pystyisit varmasti parempaankin.

Vierailija
74/77 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Miksi roikut moisessa suhteessa? Pystyisit varmasti parempaankin.

Ehkä pelkään yksinäisyyttä. Ja sitä, että en löydä toista yhtä herkkää ja huomaavaista miestä. Seksin suhteen halukkaamman varmaan löytäisin. Mutta tämä on ollut mulle aina vaikeaa, että tarvitsen rakkautta halutakseni seksiä, mutta rakastuneena haluankin sitä sitten todella paljon. Mielelläni olisin nainen, joka voisi ottaa mieheltä pelkkää seksiä, kaipaamatta muuta. Olisi elämä helpompaa.

N43

Vierailija
75/77 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32, kumppaneita seitsemän, joista kahta kadun.

Nykyinen suhde ihan tyydyttävä, joskin ei mikään huippu erityinen.

Vierailija
76/77 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41, seksikumppaneita 1500-2000. Tällä hetkellä en parisuhteessa, enkä edes halua, sillä se rajoittaisi seksielämää liikaa.

Vierailija
77/77 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen swingaaja ja  bileessä olen noin 5 eri miehen kanssa.  Kokonaismääräni on varmaan 500 luokkaa ja nyt olen 30v. Seuraava kerta harrastan la:na Kirkkonummen clubilla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi