Kuinka monen ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä ja oletko tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseesi?
Tarkoitan tyytyväisyyttä kokonaisvaltaisesti, ai vain seksin puolesta.
Kerro vaikka vielä ikäsi ja sukupuolesi, jos haluat.
Kommentit (77)
Noin 80 kumppania reilun 40 vuoden aikana, olen erittäin tyytyväinen.
Olen pitänyt päivistä panoistani ekasta kerrasta lähtien. Panokumppaneita on kertynyt 28 ikävuoteen mennessä 62. Nyt tuntuu, että voisin jopa vakiintua eikä tarvitse katua "menetettyä nuoruutta" vanhana. Eikä tuo lukukaan vielä mikään älytön ole:)
Vierailija kirjoitti:
Tein kerran laskelman ja sain luvuksi 132. Nyt se luku on kasvanut ainakin 10? Olen nainen ja 33-vuotias :) Ei tuo paljoa ole kun jakaa vuosillani
Onhan tuo ihan helvetisti :D
1 seksikumppani, mieheni. Yhdessä 12 vuotta. Paitsi jos lasketaan sormipeli niin sitten kaksi miestä, kun teininä kerran yksi sai kosketella minua. Olen tyytyväinen nykyiseen suhteeseen. Tilanne vähän elää, on alamäkeä ja ylämäkeä.
N31
M44 joskus laskin että vähän yli 20+ lisäksi teininä sormella koittelut / vieresdä pussailut joita ei kai lasketa? 4 neitsyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä kysymyksellä haetaan?
Kiinnostaa, että osaako ihminen enää muodostaa toimivaa parisuhdetta, jos on jo kahlannut monia kumppaneita läpi. Toistaiseksi vastausten perusteella sillä ei ole mitään merkitystä. 👍🏻
Kyllä mun mielestä sormeilukin on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, että osaako ihminen enää muodostaa toimivaa parisuhdetta, jos on jo kahlannut monia kumppaneita läpi. Toistaiseksi vastausten perusteella sillä ei ole mitään merkitystä. 👍🏻
Toisaalta aika moni jätti kertomatta, onko onnellinen ja tyytyväinen parisuhteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin, että noin 80 kumppania reilun 40 vuoden aikana. Tarkoittaa, että niihin vuosiin on mahtunut pari pitkää sinkkujaksoa, jolloin ei ole ollut kumppania tai edes halua olla parisuhteessa (edellisen seurusteluni päättymisen jälkeen olin pari-kolme vuotta siinä määrin pettynyt etten edes halunnut tavata ketään). En silti ole pitänyt tarpeellisena elää ilman seksiä.
Eli en ole kahlannut monia kumppaneita läpi.
Noin 10 seksikumppania, en ole ikinä seurustellut
Mies 30v ja 3 lyhyempää suhdetta. Sinäänsä kuulostaa hienolta, että on harrastanu monen kanssa seksiä, mutta itsellä noissa jokaisessa suhteessa vasta paras vaihe on tullut usean tapaamisen jälkeen. En siis yhden yön juttuja edes jaksaisi harrastaa, kun en niistä mitään saisi, koska se toiseen tutustuminen jäisi välistä. Jotenkin olisi todella työlästä harrastaa joka kuukausi uuden ihmisen kanssa seksiä ja sitten vain unohtaa se.
Välillä kyllä kaipaisin, et oisin pinnallisempi persoonaltani, koska silloin pärjäisi tässä maailmassa paremmin. Nykysin on aika vaikea löytää oikeasti toisesta välittäviä ihmisiä. Noh, ehkä sitten seuraavassa elämässä.
N47 ja taitaa nykyinen mies olla numero 37 tai 38. Olen tyytyväinen nykyiseen suhteeseen ainakin toistaiseksi.
N28, 3 seksi kumppania joista viimeinen aviomieheni. Täysin tyytyväinen olen.
M47, 2 seksikumppania. Nykyisen ja ainoan vaimoni kanssa olen ollut ainoastaan yhdynnässä ja samoin vaimo oli neitsyt ekalla kerralla. Molemmilla ollut jotain kopelointeja ja pussailua opiskeluaikana. Joskus ajatellut että olisihan se mukavaa jos olisi ollut kokemuksia enemmänkin, mutta toisaalta kun homma toimii vieläkin niin täysin tyytyväinen olen tähänkin.
Mitähän tarkkaanottaen pidetään seksinä? Olen ollut huomaavinani, että "seksi" tarkoittaa monelle ihan eri asioita. MInä ajattelen, että seksi on kaikkea mitä tehdään kahden; yhdynnästä muuhun kaikkeen kivaan yhdessä. Monille Seksi tarkoittaa vain sitä yhdyntää, mikä on sääli tavallaan. Ja sekstailustakin moni puhuu yhdyntänä, joka aivan kummalista itselle, sillä mun nuoruudessani sekstailtiin kun pussailtiin... Joten aika vaikea laskea niitä kumppaneita sitten. arvelen 10 - 20 noin...ja nykyinen on paras kaikista, hänen kanssaan oltu vuoskymmenet ja pian tulee 38 hääpäivä. En vaihtaisi ikinä pois, vaikka kyllä näin pitkään liittoon on kuulunut ties mitä ylä- ja alamäkiäkin toki, molemminpuolinkin tehty ei niin hyviä juttuja. Mutta meillä on ihanaa yhdessä ja tänäänkin jo ollut sitä seksiä ja saatu mollemmat kyllä , mulle 2-1!
Vierailija kirjoitti:
M47, 2 seksikumppania. Nykyisen ja ainoan vaimoni kanssa olen ollut ainoastaan yhdynnässä ja samoin vaimo oli neitsyt ekalla kerralla. Molemmilla ollut jotain kopelointeja ja pussailua opiskeluaikana. Joskus ajatellut että olisihan se mukavaa jos olisi ollut kokemuksia enemmänkin, mutta toisaalta kun homma toimii vieläkin niin täysin tyytyväinen olen tähänkin.
Toivon, että vaimosi on kanssasi samaa mieltä. Siis ihan ilman sarvia ja hampaita!
Pelkästään seksikumppaneita jos laskee, niin 128. Olen toki myös seurustellut exän kanssa 7 vuotta ja samoin nyt kun olen pari vuotta ollut parisuhteessa ilman muita kumppaneita (koska minua ei pettäminen kiinnosta). Välissä oli villi sinkkuvuosi ja hah, tulihan sitä kaikenlaista testattua, samoin nuoruudessa ennen pitkää parisuhdetta. Vaikka suurin osa oli hyviä kokemuksia, niin silti mieluummin olen rauhassa hyvässä parisuhteessa, missä saa riittävästi seksiä :D Eli olen tyytyväinen nykyiseen suhteeseen.
N 38, ja n. 40 s-kumppania. En todellakaan ole mitään listoja tehnyt, joten en osaa sanoa tarkkaa lukua. Olen ollut viimeiset 5v mieheni kanssa vain, ja olen oikein tyytyväinen ja onnellinen ihan joka tavalla :)
Miehelläni on n.6 kumppania, ja hän on kansani saman ikäinen. Hänkin on todella tyytyväinen kaikin puolin suhteeseemme. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkkaanottaen pidetään seksinä? Olen ollut huomaavinani, että "seksi" tarkoittaa monelle ihan eri asioita. MInä ajattelen, että seksi on kaikkea mitä tehdään kahden; yhdynnästä muuhun kaikkeen kivaan yhdessä. Monille Seksi tarkoittaa vain sitä yhdyntää, mikä on sääli tavallaan. Ja sekstailustakin moni puhuu yhdyntänä, joka aivan kummalista itselle, sillä mun nuoruudessani sekstailtiin kun pussailtiin... Joten aika vaikea laskea niitä kumppaneita sitten. arvelen 10 - 20 noin...ja nykyinen on paras kaikista, hänen kanssaan oltu vuoskymmenet ja pian tulee 38 hääpäivä. En vaihtaisi ikinä pois, vaikka kyllä näin pitkään liittoon on kuulunut ties mitä ylä- ja alamäkiäkin toki, molemminpuolinkin tehty ei niin hyviä juttuja. Mutta meillä on ihanaa yhdessä ja tänäänkin jo ollut sitä seksiä ja saatu mollemmat kyllä , mulle 2-1!
Ohhoh, laskin itse vain ne joiden kanssa on oltu yhdynnässä, mutta jos noin laskisin, että jo pussailu kuuluu asiaan, niin en osaa kyllä sanoa kuinka suureen lukuun pompsahtaa!
T: nro 40
Tein kerran laskelman ja sain luvuksi 132. Nyt se luku on kasvanut ainakin 10? Olen nainen ja 33-vuotias :) Ei tuo paljoa ole kun jakaa vuosillani