Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monen ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä ja oletko tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseesi?

Vierailija
25.05.2020 |

Tarkoitan tyytyväisyyttä kokonaisvaltaisesti, ai vain seksin puolesta.

Kerro vaikka vielä ikäsi ja sukupuolesi, jos haluat.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v ja 3 lyhyempää suhdetta. Sinäänsä kuulostaa hienolta, että on harrastanu monen kanssa seksiä, mutta itsellä noissa jokaisessa suhteessa vasta paras vaihe on tullut usean tapaamisen jälkeen. En siis yhden yön juttuja edes jaksaisi harrastaa, kun en niistä mitään saisi, koska se toiseen tutustuminen jäisi välistä. Jotenkin olisi todella työlästä harrastaa joka kuukausi uuden ihmisen kanssa seksiä ja sitten vain unohtaa se.

Välillä kyllä kaipaisin, et oisin pinnallisempi persoonaltani, koska silloin pärjäisi tässä maailmassa paremmin. Nykysin on aika vaikea löytää oikeasti toisesta välittäviä ihmisiä. Noh, ehkä sitten seuraavassa elämässä.

En minä ainakaan ole pinnallinen persoonaltani vain siksi että olen nauttinut seksistä usein, ja usean eri miehen kanssa. Mä nyt vain satun tykkäämään seksistä. Välitän aviomiehestäni myäs todella paljon, eikä se ole riippuvainen siitä monenko kanssa olen elämäni aikana sängyssä ollut. Ehkäpä syy kumppanittomuudellesi ei ole toisten seksinharastaminen tai heidän pinnallisuutensa, vaan sinun kankeutesi ja väärät kuvitelmasi toisista ihmisistä?

Vierailija
42/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 35 vuotta. 3 miehen kanssa harrastanut seksiä, viimeisimmän kanssa on vakituinen seksisuhde meneillään. 

Parisuhteen haluaisin, mutta tämän miehen kanssa se ei voi toteutua koska hän on nykyään naimisissa enkä voisi olla pettäjän kanssa suhteessa. Eikä meitä muutenkaan varmaan ole tarkoitettu parisuhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 35 vuotta. 3 miehen kanssa harrastanut seksiä, viimeisimmän kanssa on vakituinen seksisuhde meneillään. 

Parisuhteen haluaisin, mutta tämän miehen kanssa se ei voi toteutua koska hän on nykyään naimisissa enkä voisi olla pettäjän kanssa suhteessa. Eikä meitä muutenkaan varmaan ole tarkoitettu parisuhteeseen. 

Et viittis ihan ite nyt lopettaa tota pettämissuhdetta. Moraalitonta lunttutoimintaa, toivottavasti sun tuleva kumppani pettää sua.

Vierailija
44/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkkaanottaen pidetään seksinä? Olen ollut huomaavinani, että "seksi" tarkoittaa monelle ihan eri asioita. MInä ajattelen, että seksi on kaikkea mitä tehdään kahden; yhdynnästä muuhun kaikkeen kivaan yhdessä. Monille Seksi tarkoittaa  vain sitä yhdyntää, mikä on sääli tavallaan. Ja sekstailustakin moni puhuu yhdyntänä, joka aivan kummalista itselle, sillä mun nuoruudessani sekstailtiin kun pussailtiin... Joten aika vaikea laskea niitä kumppaneita sitten. arvelen  10 - 20 noin...ja nykyinen on paras kaikista, hänen kanssaan oltu vuoskymmenet ja pian tulee 38 hääpäivä. En vaihtaisi ikinä pois, vaikka kyllä näin pitkään liittoon on kuulunut ties mitä ylä- ja alamäkiäkin toki, molemminpuolinkin tehty ei niin hyviä juttuja. Mutta meillä on ihanaa yhdessä ja tänäänkin jo ollut sitä seksiä ja saatu mollemmat kyllä , mulle 2-1!

Ohhoh, laskin itse vain ne joiden kanssa on oltu yhdynnässä, mutta jos noin laskisin, että jo pussailu kuuluu asiaan, niin en osaa kyllä sanoa kuinka suureen lukuun pom: nro 40

Siis pelkkä yhdyntäkö  vain seksiä? No sitten..en mäkään tarkoittanut pelkkää suukottelua seksin harrastamiseksi..muta kylläkin suuseksiä ja orgasmin tuottamista toiselle - vai mitä se sitten on? Käsitteet ihmisillä eroaa näköjään. Mutta ihan summa summarum, kun ollut seksisuhteessa niin seksiähän se on,oli sitten yhdyntää tai muuta - eihän esim lesebot sinänsä pane toisiaan, mutta harrastavat seksiä. Sinänsä kovin miehinen tämä "vain paneminen on seksiä" no ei ole ei.

Vierailija
45/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et viittis ihan ite nyt lopettaa tota pettämissuhdetta. Moraalitonta lunttutoimintaa, toivottavasti sun tuleva kumppani pettää sua.

Jaahas, ja taas saa toinen nainen haukut niskaansa, vaikka mies se pettäjä tässä on. 

Vierailija
46/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ja taas saa toinen nainen haukut niskaansa, vaikka mies se pettäjä tässä on. 

Jos se mies olisi tässä kirjoittanut niin olisin samalla lailla ärähtänyt sillekin.

Vierailija
47/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 46 vuotta, 7 seksikumppania.

Nyt kohta 15 vuotta naimisissa.

En ole oikein tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Vierailija
48/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma ainakin 30 seksikumppania, sinkkuna pysyttelen vielä mahd pitkään

N21

Vierailija
49/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja en ole tyytyväinen.

N24

Vierailija
50/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v ja 3 lyhyempää suhdetta. Sinäänsä kuulostaa hienolta, että on harrastanu monen kanssa seksiä, mutta itsellä noissa jokaisessa suhteessa vasta paras vaihe on tullut usean tapaamisen jälkeen. En siis yhden yön juttuja edes jaksaisi harrastaa, kun en niistä mitään saisi, koska se toiseen tutustuminen jäisi välistä. Jotenkin olisi todella työlästä harrastaa joka kuukausi uuden ihmisen kanssa seksiä ja sitten vain unohtaa se.

Välillä kyllä kaipaisin, et oisin pinnallisempi persoonaltani, koska silloin pärjäisi tässä maailmassa paremmin. Nykysin on aika vaikea löytää oikeasti toisesta välittäviä ihmisiä. Noh, ehkä sitten seuraavassa elämässä.

En minä ainakaan ole pinnallinen persoonaltani vain siksi että olen nauttinut seksistä usein, ja usean eri miehen kanssa. Mä nyt vain satun tykkäämään seksistä. Välitän aviomiehestäni myäs todella paljon, eikä se ole riippuvainen siitä monenko kanssa olen elämäni aikana sängyssä ollut. Ehkäpä syy kumppanittomuudellesi ei ole toisten seksinharastaminen tai heidän pinnallisuutensa, vaan sinun kankeutesi ja väärät kuvitelmasi toisista ihmisistä?

Nimenomaan, otat seksin ja seksisuhteet liian vakavasti. Kyse on vain hauskanpidosta monenlaisten ihmisten kanssa. Toista ihmistä tai hänen seksuaalisuuttaan kun ei voi omistaa. Loppupeleissä seksi on vain itsetyydytystä toisen avulla ei sen kummempaa. Välittäminenkin on vain itsekästä oman onnen tavoittelua. Ei kannata ottaa omia eikä muiden ihmissuhteita turhan vakavasti. Siinä pettää vain itseään. Ja kuka edes jaksaisi kiinnostua partnerin seksisuhteiden määrästä tai hänen menneisyydestään. Eihän sillä ole mitään väliä.

Vierailija
51/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, otat seksin ja seksisuhteet liian vakavasti. Kyse on vain hauskanpidosta monenlaisten ihmisten kanssa. Toista ihmistä tai hänen seksuaalisuuttaan kun ei voi omistaa. Loppupeleissä seksi on vain itsetyydytystä toisen avulla ei sen kummempaa. Välittäminenkin on vain itsekästä oman onnen tavoittelua. Ei kannata ottaa omia eikä muiden ihmissuhteita turhan vakavasti. Siinä pettää vain itseään. Ja kuka edes jaksaisi kiinnostua partnerin seksisuhteiden määrästä tai hänen menneisyydestään. Eihän sillä ole mitään väliä.

Ongelmana on etten niinkään viehäty naisten ulkonäöstä, mikä ehkä kuulostaa hassulta näin miehenä. Joten en pysty kiinnostumaan toisesta seksuaalisesti ilman tunnetta ja itelle masturbaatio tuntuu paremmalta kuin seksi ilman tunnetta. Tästä syystä, jos päädyn jonkun kanssa sänkyyn niin oon monesti ehkä turhan intensiivinen tunnepuolelta. Itse saan vaan paljon enemmän siitä välittämisen yms tunteesta kuin siitä fyysisestä koskettamisesta. Oon siis persoonaltani samanlainen kaikilla osa-alueilla elämässä ja monesti tämä onkin jonkinlainen ongelma itselleni tässä pinnallisessa maailmassa. Ja tälläinen oon ollu koko elämäni :) Siis monesti vaan tulee tunne, et pitäisi olla kylmempi ja tunteettomampi ihminen tässä maailmassa. Semmonen joka menee ja tekee välittämättä muiden ajatuksista sen kummemmin. Ja ei ole mitään traumoja, synnyin vaan tämmösenä tunteellisena ihmisenä :p

Ei paras kombo varmaan tämä varsinkaan miehenä, mutta olen silti melko tyytyväinen omaan elämääni. Mies 30v.

Vierailija
52/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49, 11 seksikumppania. Nyt sinkkuna, mutta yökyläilijä käy varsin säännöllisesti.

Vierailija
53/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52, +150 naista ja olen suhtkoht tyytyväinen nykyiseen. Pikkaista lisäpervoilua kylläkin kaipaisin ;)

Vierailija
54/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa. Parisuhteessa en ole enkä ole koskaan ollut.

N25

Vierailija
55/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 ja yli 100 seksikumppania. Nuo sata tuli sinkkuaikana kahden parisuhteen välissä. Sen jälkeen olin 13 vuotta parisuhteessa, enkä pettänyt kertaakaan. Eron hetkellä se vanha minä kaivautui jostain uumenista ja kahden päivän aikana tuli heti sekstailtua kolmen eri miehen kanssa. Mutta! Se alkoi tuntumaan todella pahalta ja ymmärsin, etten saa mitään näistä yksittäisistä tapauksista. Niinpä nyt jälleen kunnon parisuhde toiveissa ja en sählää mitään yhden illan juttuja. Odotan uutta rakkautta ja jätän yhden illan jutut muille.

Vierailija
56/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51, noin 50 seksikumppania, naimisissa 25 vuotta. Suhde on mainio ja siinä on hyvä olla mutta seksi ei ole parasta mahdollista eikä johdu siitä että olemme olleet naimisissa 25 vuotta vaan se ei ole ikinä ollut "huippua" vaan ihan ok.

Yhden henkilön kanssa oli aikanaan todella mahtavaa seksiä pari vuotta mutta muuten se ei ollut sitä mitä elämältä halusin.

Olen siis tullut siihen lopputulemaan että kaikeka ei voi saada, valitettavasti.

Ja ehkä siitä syystä viimeisen 25 vuoden aikana niitä satunnaisia sivusuhteitakin on ollut.

Vierailija
57/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä kysymyksellä haetaan?

Kiinnostaa, että osaako ihminen enää muodostaa toimivaa parisuhdetta, jos on jo kahlannut monia kumppaneita läpi. Toistaiseksi vastausten perusteella sillä ei ole mitään merkitystä. 👍🏻

En tiedä miksi kukaan olettaisi että näillä asioilla olisi jonkinlainen yhteys. Seksisuhteet ja parisuhteet ovat eri asioita ja lisäksi siinä on aina kaksi ihmistä, kaikki ei aina ole kiinni sinusta.

Olen kylläkin kuullut teorian, jonka mukaan paljon seksikumppaneita läpikäynyt nainen ei enää pystyisi kokemaan pariutumiseen vaadittavaa sidettä kenenkään kanssa. Miehellä tällaista ongelmaa taas ei kuulemma olisi. Tiedä sitten.

Vierailija
58/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, että osaako ihminen enää muodostaa toimivaa parisuhdetta, jos on jo kahlannut monia kumppaneita läpi. Toistaiseksi vastausten perusteella sillä ei ole mitään merkitystä. 👍🏻

En tiedä miksi kukaan olettaisi että näillä asioilla olisi jonkinlainen yhteys. Seksisuhteet ja parisuhteet ovat eri asioita ja lisäksi siinä on aina kaksi ihmistä, kaikki ei aina ole kiinni sinusta.

Olen kylläkin kuullut teorian, jonka mukaan paljon seksikumppaneita läpikäynyt nainen ei enää pystyisi kokemaan pariutumiseen vaadittavaa sidettä kenenkään kanssa. Miehellä tällaista ongelmaa taas ei kuulemma olisi. Tiedä sitten.

Sarjaseurustelijalle ja sarjasekstailijalle ei riitä enää mikään. Aina löytyy parempaa ja uudempaa kokemusta. Jännä uusikin partneri arkipäiväistyy ja menee kohtra vaihtoon.

Jos kykenee pysähtymään sen yhden ihmisen luo voi ymmärtää että meissä on paljon syvyyttä ja tunteita joita ei lyhyt- ja kevytsuhteissa pysty huomaamaan. 

Vierailija
59/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjaseurustelijalle ja sarjasekstailijalle ei riitä enää mikään. Aina löytyy parempaa ja uudempaa kokemusta. Jännä uusikin partneri arkipäiväistyy ja menee kohtra vaihtoon.

Jos kykenee pysähtymään sen yhden ihmisen luo voi ymmärtää että meissä on paljon syvyyttä ja tunteita joita ei lyhyt- ja kevytsuhteissa pysty huomaamaan. 

Mä haluaisin kuulla vähän perusteluja tälle sun väitteelle. Itselläni on ollut ehkä noin 40 s-kumppania, olen seurustellut 3 miehen kanssa, tapaillut viikkoja tai kuukausia joitakin yksilöitä, lisäksi on liuta erilaisia seksisuhteista yhdenillanjutuista useamman vuoden suhteisiin (jotka siis eivät olleet seurustelusuhteita). Nautin seksistä, se on ihan urheilumuotonakin hauskaa. Toisaalta mä ihastun ihmisiin todella harvoin (seksiin riittää kyllä se, että on kivaa yhdessä ja vähän sitä kemiaakin), mutta sitten kun joku kolisee, niin se todellakin kolisee ihan eri tavalla kuin muut. Ja ne kerrat kun olen ollut rakastunut, mulle on riittänyt ihan vain se yksi tyyppi, enkä ole koskaan edes haaveillut pettäväni parisuhteessa. Ihmisillä on erilaisia syitä tekemisilleen ja on aika yksisilmäsitä olettaa, että kaikki toimii samojen motiivien perusteella. Varmasti on niitäkin jotka keräilee kumppaneita kuin pesäpallokortteja, mutta väittäisin tuon koskevan suurimmaksi osaksi huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä. Me muut harrastetaan seksiä myös sinkkuina, koska se on kivaa.

Vierailija
60/77 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M22, kolmen selkään kiivennyt, joista yksi nykyinen kumppani. Ei yhtään satunnaista seksikumppania. Tyytyväinen suhteeseeni. :)