Kuinka monen ihmisen kanssa olet harrastanut seksiä ja oletko tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseesi?
Tarkoitan tyytyväisyyttä kokonaisvaltaisesti, ai vain seksin puolesta.
Kerro vaikka vielä ikäsi ja sukupuolesi, jos haluat.
Kommentit (77)
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 29
Seksikumppanien määrä: Karkeasti arvioiden n. 80??
Parisuhteessa nykyään onnellisesti :)
m43, 20 seksikumppania, vaimo löytyy:)
25-vuotias nainen, 6 exää. Nyt sinkku, eli ei seksiä!
42v. nainen, n. 50 seksikumppania elämäni aikana.. 10 vuotta ollut nykyisen mieheni kanssa.
Nainen 37v. 55 kumppania, 18 vuoden parisuhteessa jossa muutama on off kausi.
Olen tyytyväinen parisuhteeseen.
Nainen (26) 100 seksikumppania ainakin.. sinkku olen ja säännöllisiä seksisuhteita useamman kanssa.
Nainen (23) Kolmen miehen kanssa olen harrastanut seksiä, joista yksi on nykyinen aviomieheni :-)
M53 ja seksikumppaneiden määrä +300. Tämän hetkiseen parisuhteeseen olen erittäin tyytyväinen, joskaan sen seksuaaliseen puoleen en ole, koska sitä ei ole, mutta hyvin tullaan toimeen ilmankin. Läheisyyttä ja kosketusta on paljonkin. Enköhän minä ole jo osuuteni suorittanut, joten antaa nuorempien temmeltää.
N. 80 seksikumppania, nainen 51v, eronnut ja uudelleen naimisissa.
N26, kolme seksikumppania joista viimeisen kanssa olen onnellisessa parisuhteessa.
N50, 2 kumppania, tyytyväinen nykyisen kanssa.
n26, 7 seksikumppania.. hävettää että on niin suuri luku..
33v nainen, 42 seksikumppania (2 vakavaa seurustelua), parisuhteessa 7v. En vaihtaisi toimivaa suhdetta ja ihanaa aviomiesmateriaalia seksisuhteisiin, vaikka välillä kesä saa jotenkin sukat pyörimään yhä jalassa. Pettäminen ei kuitenkaan ole ikinä ollut mielessäkään, vaikka katse joskus viipyykiin ja olen todella flirtti luonne. Niin täydellinen tuo nykyinen mies!
N57, noin 20 seksikumppania, tyytyväinen parisuhteeseen ja tyytyväinen salarakkaaseen
Mies, 42-vuotta! 1 seksikumppani (tapahtui kerran Pietarissa)
En ole laskenut seksikumppaneiden määrää, veikkaisin 20-25. En ole ollut parisuhteessa seitsemään vuoteen, seksiä viimeksi siinä parisuhteessa.
N43
Nainen, 26v. 5 seksikumppania. Sinkku tällä hetkellä, yksi fuckbyddy löytyy.