Kiva juttu, taas koko kesä yksin kotona.
Ystäväporukoilla on taas kaikkea ihanaa tulossa kesällä, mä mätänen kotiin yksin. Mikä juttu tämä on että kaikilla on omat porukat eikä vahingossakaan kutsuta joku toinen kaveri mukaan?
Kommentit (27)
Minä nautin,kun saan olla yksin etätöissä koko kesän. On aikaa tehdä puutarhahommia, pitää piha hyvässä kunnossa ja rentoutua. Elämäni parasta aikaa!
Vaikeeta tehdä mitään kivaa kun on sairas, työtön, vankina yksiössä. Kumpa kuolisi pois.
Mä olisin niin onnellinen jos saisin olla kesän yksin kotona! Tuu sä tänne perhehelvettiin missä 5 ihmistä nököttää pienessä kolmiossa ja aikuiset yrittää tehdä etätöitä ja koululaiset etäkoulua, toisten naamat alkaa vituttaa ja sitten pitäis keksiä jotain tekemistä kesällä. Mennään varmaan MÖKILLE nököttämään vielä pienempään kämppään nauttimaan 15 asteen lämpötilasta ja sateesta?
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee mullakin. Työttömänä köyhänä ei ole varaa edes tehdä yhtään mitään, ehkä jotain iänikuisia turruttavia kävelylenkkejä ulkona. Nekin aikas lähelle kotia, koska ei ole autoakaan. Kotins avanki on rahttomana ja kverittomana. Ei paljon paina itselleni onko mitään koronarajoituksia tai ei, en pääse kuitenkaan ikinä nauttimaan mistään ravintola-käynneistä, live-keikoista jne. ,koska ei ole rahaa(eikä ystäviä saati kumppania). Toivon, etten syksyä tai ainakaan talvea enää näe.
Ajatusleikkinä mitä tekisit jos sinulla olisi työ, opiskelupaikka, ystäviä, puoliso tai rahaa. Haaveile, voit saavuttaa sen mitä haaveilet. Yleensä yhdessä asiassa onnistuminen poikii onnistumisen kierrettä. Missä asiassa sinä päätät onnistua ensimmäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin niin onnellinen jos saisin olla kesän yksin kotona! Tuu sä tänne perhehelvettiin missä 5 ihmistä nököttää pienessä kolmiossa ja aikuiset yrittää tehdä etätöitä ja koululaiset etäkoulua, toisten naamat alkaa vituttaa ja sitten pitäis keksiä jotain tekemistä kesällä. Mennään varmaan MÖKILLE nököttämään vielä pienempään kämppään nauttimaan 15 asteen lämpötilasta ja sateesta?
Etäkoulu meni jo.
Jos teillä on mökki, niin puolet porukasta mökille ja toinen puoli jää kaupunkiin. Ja vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Olen joka kesä maininnut mitä kaikkea voisi tehdä, mut mun kanssa ei koskaan haluta tehdä mitään, kellään ei koskaan ole aikaa.
Kun mä pyydän kaikki ovat aina töissä, silti ne keskenään tekevät kaikkea kivaa.
Hyvissä ajoin kannattaa sopia kesätapaamiset. Tänä vuonna kylläkin monella voi olla jokin vakimeno peruuntunut.
Mä ihan piruttaen kokeilin etten ole enää yhteyksissä kenenkään yli vuoteen. Arvatkaa! Kukaan ei ottanut enää koskaan yhteyttä, se siitä ystävyydestä. Miten ihmiset voivat olla niin emmetin kylmiä??
Mä ainakin huolestunena soittaisin kulumiset.