Treenasin vartalon huippukuntoon - kyllä miehet nyt kiinnostuu??? vaan eivät sillon kun olin ihan normaali?!
Vartaloani tuijotetaan joka puolella ja treffikutsuja satelee.. Somessa tulee kommentteja "kaunis vartalo" Ennen en saanut huomiota kuin kaatokännissä olevilta miehiltä. Ja sisin muka tärkein, hah. No ette te miehet minua saa nalkkiin. En kelvannut teille ennen niin ette tekään kelpaa minulle nyt.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu myös miehillä. Puolessa vuodessa laihdutin 20 kiloa läskiä ja kun takana oli 15 vuotta kovaa punttitreeniä, niin alta paljastui todella jäntevä kroppa. Ja menestys treffimarkkinoilla oli jotain aivan uskomatonta.
Toisin kuin ap, niin nautin täysillä naisten huomiosta ja ainoa asia joka harmitti oli etten ollut tajunnut asiaa aikaisemmin.
Kummallista.. Itse en juuri saa mitään huomiota netissä tai IRL vaikka olen treenatun atleettinen.
Sulla oli varmaan alunperin jo hyvä naama ja ainut ongelma oli se kroppa?
20 kg laihdutuksella hänen naamansa tuli varmaan paljon paremman näköiseksi. Miehen vartalon merkitys on naisille kohtalaisen pieni, kunhan ei vaan ole läski.
Sillä Johannallakin on fitnessvartalo ja sai Karalahden napattua. Mutta kuka ihme haluaa jonkun Karalahden napattua. sen sijaan en usko että normaali, naista kunnioittava hyväpalkkainen mies innostuisi hänen treenatusta kropastaan kun guuppa on sen näköinen kuin on.
Mitä ihmeellistä tässä on?
Moni mies löytää elämänsä rakkauden nopeasti kun hänestä tulee miljonääri.
Sattumaa?
Tänään aamulla juuri mietin, kuinka kaunis alle 50-vuotias, terve naisvartalo on. Harmi vaan, että monet peittävät omansa läskillä.
Katsos kun me naisetkin elämme siinä totuudessa. Jokainen vanhempu nainen on ollut parikymppinen nuori nainen ja tietää, miten ällöiltä vanhat sedät (siis noin nelikymppiset) omasta mielestä näyttivät. Todella harva innostui vanhemmista miehistä. Heteronaiset katselevat miehiä ja ei ole mitenkään yleistä, että mies komistuu iän myötä. Kilpikonnapeppu, pakeneva hiusraja ja pömppömasu ovat aika yleisiä vanhemmilla miehillä. Aina toki löytyy poikkeuksia.