Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenasin vartalon huippukuntoon - kyllä miehet nyt kiinnostuu??? vaan eivät sillon kun olin ihan normaali?!

Vierailija
25.05.2020 |

Vartaloani tuijotetaan joka puolella ja treffikutsuja satelee.. Somessa tulee kommentteja "kaunis vartalo" Ennen en saanut huomiota kuin kaatokännissä olevilta miehiltä. Ja sisin muka tärkein, hah. No ette te miehet minua saa nalkkiin. En kelvannut teille ennen niin ette tekään kelpaa minulle nyt.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu myös miehillä. Puolessa vuodessa laihdutin 20 kiloa läskiä ja kun takana oli 15 vuotta kovaa punttitreeniä, niin alta paljastui todella jäntevä kroppa. Ja menestys treffimarkkinoilla oli jotain aivan uskomatonta.

Toisin kuin ap, niin nautin täysillä naisten huomiosta ja ainoa asia joka harmitti oli etten ollut tajunnut asiaa aikaisemmin.

Kummallista.. Itse en juuri saa mitään huomiota netissä tai IRL vaikka olen treenatun atleettinen.

Sulla oli varmaan alunperin jo hyvä naama ja ainut ongelma oli se kroppa?

Norminaama, ei mitään ihmeellistä. Ratkaisevampaa on ikä, yli 40 vuotiaista hyvin harvan kroppa näyttää Cristian Ronaldon kropalta, joten vientiä oman ikäisten naisten joukossa o kova.

Jaah oletkin jo noin vanhassa ikäluokassa. Onko tuossa iässä enää naisilla mitään merkitystä kun ovat +40v?

18-32v naiset ovat itselle se tavoite.

Kannattaa hilata haitaria ylemmäs. Vielä 38 naiset on kuumia.

Vierailija
22/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan täysin verrannollinen siihen että mies opiskelisi itsensä lääkärijuristilentäjäpankkiiriksi ja hämmästelisi että naiset alkavat kiinnostumaan.

Tekopyhää toimintaa sanoisin.

Tämä on niin totta. Mun lääkärijuristilentäjäkaveria viduttaa aivan armottomasti, kun se ei päässytkään enää pankkiiriopistoon. Siihen kaatuivat hänen unelmansa pilden saannista. Naiset on niin vaativia, ettei tuollainen vajaatutkintoinen vässykkä kelpaa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan urheilullisen naisen, koska se kertoo luonteenlujuudesta.

m32

Minulla on luja luonne mutta arvostan omaa hormonitasapainoa. Urheilullisen näköisillä on yleensä liian pieni rasvaprosentti.

Vierailija
24/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

Minulla on luja luonne mutta arvostan omaa hormonitasapainoa. Urheilullisen näköisillä on yleensä liian pieni rasvaprosentti.

Puhut nyt fitnessnaisista. Terveellisesti liikkuvalla on normaali rasvaprosentti.

Vierailija
25/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua. Ensin joutuu kärvistelemään ilman, kun kukaan ei halua. Sitten kun halutaan, kärvistelee ilman, koska ei kelvannut aiemmin.

hyvä kroppa kilahtaa hattuun.

Vierailija
26/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut sellaisen, että kun on vähän fläsää (bmi 21) niin vanhemmat miehet kiinnostuu, ja kun on timmimpi (bmi 18-19) niin nuoremmat miehet kiinnostuu.

Omanikäisten suhteen en ole huomannut oikeastaan eroa tässä, mutta joo plösömpänä kiinnostan vanhempia miehiä ja timmimpänä nuorempia.

Vierailija
27/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Pidä toi, koska parisuhteessa kaikki plösähtää ja rumenee valonnopeudella. Kaikki työ valuu hukkaan.

Vierailija
28/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hukkaan jos et antaudu kellekkään.

Vierailija
29/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32

Eikä sillä ole edes merkitystä, vaikka rasvaprosentti oli 11 niinkuin minulla. Ei miehiä silti kiinnosta muu kuin seksi, parisuhteesta voi vaan täydelliset haaveilla.

Vierailija
30/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu myös miehillä. Puolessa vuodessa laihdutin 20 kiloa läskiä ja kun takana oli 15 vuotta kovaa punttitreeniä, niin alta paljastui todella jäntevä kroppa. Ja menestys treffimarkkinoilla oli jotain aivan uskomatonta.

Toisin kuin ap, niin nautin täysillä naisten huomiosta ja ainoa asia joka harmitti oli etten ollut tajunnut asiaa aikaisemmin.

Kummallista.. Itse en juuri saa mitään huomiota netissä tai IRL vaikka olen treenatun atleettinen.

Sulla oli varmaan alunperin jo hyvä naama ja ainut ongelma oli se kroppa?

Norminaama, ei mitään ihmeellistä. Ratkaisevampaa on ikä, yli 40 vuotiaista hyvin harvan kroppa näyttää Cristian Ronaldon kropalta, joten vientiä oman ikäisten naisten joukossa o kova.

Tämä on niin totta. Nuoruusvuosien jälkeen tasoa on helppo nostaa ihan vaan pitämällä kropan kunnossa, kun suurimmalla osalla ikäluokasta se ei ole kunnossa.

Timmi mies tai nainen erottuu joukosta sitä enemmän, mitä vanhemmasta ihmisestä on kyse.

Vierailija
31/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sun asenteesta ei kärsi muut kuin sinä itse. Miksi et antaisi mahdollisuutta nyt kun on varaa valita?

Millähän logiikalla miehet oikeastaan valikoi naisia? Joka paikassa toitotetaan, ettei saisi olla ylipainoa. Silti ylipainoisena naisena saan jonkin verran huomiota ja hyvännäköisiltäkin miehiltä. Hankalaa suhtautua saamaansa huomioon kun jatkuvasti saa lukea, kuinka ei kelpaa kenellekään ja on vastenmielinen ja ällöttävä.

Vierailija
32/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyit että paremmalla vartalolla saat enemmän huomiota. Okei. Tervetuloa meidän muiden esim. kaikkien miesten maailmaan.

Vierailija
33/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös naama on kunnossa. Ikävä huomata että hyväkroppaisella naisella on ruma naama kun nainen kääntyy.

Vierailija
34/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai taso nousee ja huomion määrä myös, kun ulkonäkö muuttuu paremmaksi.

Turha siitä on loukkaantua.

Vierailija
35/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi nainen voisi treenata ruhoaan. Tinderi on täynnä sidukalla treenanneita.

Ja Suomi täynnä jäljellä ja kebabilla treenanneita plösöläskimiehiä, ja näitä on enemmän kuin naisia. Tehkää jotain

Vierailija
36/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkonäköä saa paremmaksi miesten silmissä vain himoliikkumalla?? Miksei meitä sunnuntaikävelijöitä noteerata vaikka ollaan ihan hyvässä kunnossa?!?!?!?

Vierailija
37/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle jotenkin yllätyksenä miesten pinnallisuus? Juuri siksi niitä ei kannata ottaa kovin vakavasti, tunteellisina ja ailahtelevina laukkaavat milloin minkäkin virvatulen perässä.

Vierailija
38/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ao, ota kaikki ilo ja hyöty irti tilanteesta ja käytä miehiä hyväjsi-et tule miehiltä muuta koskaan saamaan, tämähän toi esille vain sen, miten pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä miehet ovat. Naisen luonteella tai sisäisellä kauneudella ei ole mitään väliä. Ei kannata odottaa miehiltä mitään aitoja tunteita tai kiintymystä tai luottamusta tai sitoutumista

Vierailija
39/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkonäköä saa paremmaksi miesten silmissä vain himoliikkumalla?? Miksei meitä sunnuntaikävelijöitä noteerata vaikka ollaan ihan hyvässä kunnossa?!?!?!?

Miksi ulkonäköä saa paremmaksi naisten silmissä vain himoliikkumalla? Miksei meitä kaljamahoja noteerata vaikka salilla nousee penkistä vaikka kuinka?

Vierailija
40/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olin 20-vuotiaana ja vielä 30-vuotiaanakin ujo poika ja aika säälittävän näköinen ja vielä vatsaa enemmän kuin laki sallii. Nyt 40-vuotiaana miehenä olen käynyt salilla ja pannut ruokavalion kuntoon. Sama nainen minulla on ollut koko ajan ja miulla ei muita ottajia olisi ollutkaan. Naisellani niitä kyllä on ollut jatkuvasti. Huomaan tässä iässä, että alkavat roolit vaihtumaan. Minusta on itse asiassa tullut aika perhanan hyvän näköinen nelikymppinen ja on rahaa, autoa ja harrastusvälinettä. Naiset - älkää kuvitelko että tilanne pysyy samana pitkään. Tulette vanhoiksi ja miehet alkaa katsomaan nuorempia. Oli tuossa ennen korona-aikaa vaarallinen tilanne kun 23v MM-tason urheilijatypy osoitti kiinnostusta. Harmi kun koronan takia ei oikein voinut alkaa salaa treffailemaan, joten se jäi. Hyvä niin. En oikeastaan ole kiinnostunut sellaisesta, mutta olen huvittunut kun huomaa että meillä setämiehilläkin on kysyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan